SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Brugwachter was zeker even pissenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende: Ik ben gewoon over de brug gelopen, stond niemand
![]()
vluchteling uit nwsquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben gewoon over de brug gelopen, stond niemand
Moet je ze wel aanzettenquote:
quote:
Ook alleen maar omdat jullie subsidie voor me krijgen.quote:
Ja jij hebt mij hierheen gesleurdquote:
Moet ik daar ook inquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
We moeten een nieuw opvangcentra bouwen.
Als je lief bent, mag jij bij mij wonen.quote:
Er is toch een Polenhotel?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
We moeten een nieuw opvangcentra bouwen.
Zit vol denk ik.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je lief bent, mag jij bij mij wonen.
Ik nietquote:
Waar wil jij wonen dan?quote:
Die liep al rond met d'r Faber outfitquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Als dimmie er nog was geweest was er niemand meer binnen gekomen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Ik als gelukszoeker zou daar schijt aan hebben gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Maar jij was al in KSCquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik als gelukszoeker zou daar schijt aan hebben gehad.
Scheelt wel dan dimmy ongeveer 3,5 kop groter is dan Faberquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die liep al rond met d'r Faber outfit
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt wel dan dimmy ongeveer 3,5 kop groter is dan Faber
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
dimm kennende zou het geen opvangcentrum worden maar een vernietigingskamp
Ik ben heel liefquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je lief bent, mag jij bij mij wonen.
Nee jij toch?quote:
Oké kom dan maar voorzichtig door het luikje.quote:
Voor hoelang dan?quote:
Nou ik denk niet dat ze nog steeds Trumpista is eerlijk gezegd. Zou niet best wezen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Himmler draait zich om in zijn graf bij de gedachte dat er een vernietigingskamp gerund wordt door een transformerquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet hij wetenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Himmler draait zich om in zijn graf bij de gedachte dat er een vernietigingskamp gerund wordt door een transformer
ja daar hebben we nog niet echt een beleid over. Denk als je 1 keer per week op sushi trakteert je gewoon zo het dorp in kanquote:
Veel van de nieuwkomers zijn wel bekenden van ons aller Dimmyquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef bitterbal het volgende:
* Lovely propt zich door het luikjequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké kom dan maar voorzichtig door het luikje.
samequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Veel van de nieuwkomers zijn wel bekenden van ons aller Dimmy
Ik wil Dimmy terug!
Ergens afgelegen waar het koud is uiteraard.quote:
Oh dat zou mij verbazenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze nog steeds Trumpista is eerlijk gezegd. Zou niet best wezen.
Ik heb haar net toegelaten in m'n kattenluikjequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar hebben we nog niet echt een beleid over. Denk als je 1 keer per week op sushi trakteert je gewoon zo het dorp in kan
We accepteren ook biljetjesquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar hebben we nog niet echt een beleid over. Denk als je 1 keer per week op sushi trakteert je gewoon zo het dorp in kan
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Himmler draait zich om in zijn graf bij de gedachte dat er een vernietigingskamp gerund wordt door een transformer
dat heb ik voorkomenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb haar net toegelaten in m'n kattenluikje
Dan moet je bij @Fogel wezen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ergens afgelegen waar het koud is uiteraard.
Ik zou zo een minister onder Schoof kunnen zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
Koen is ook gelijk weer weg hé. Verantwoording nemen; ho maar.
Die tax is wel een goede toevoeging ja.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die tax is wel een goede toevoeging ja.
Ik wil graag elke woensdag sushi. Ook voor Bitterbal.
Ja dan noemen we jouw Minister Schutting.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou zo een minister onder Schoof kunnen zijn
ik ben beleid in je sigquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wordt wel een duur geintje, als ik daar op moet trakterenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hallo, mijn woning is wel high class.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wordt wel een duur geintje, als ik daar op moet trakteren
Het is ook een zeer gewild dorp. Jarenlange wachtlijstenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat wordt wel een duur geintje, als ik daar op moet trakteren
Zo vroeg?quote:
Denk het wel, ik ga toch niet zomaar in een andere sc loeren, dat is meer jouw dingquote:
De burgemeester is ook niet heel vaak meer hierquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is ook een zeer gewild dorp. Jarenlange wachtlijsten
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel, ik ga toch niet zomaar in een andere sc loeren, dat is meer jouw ding
kiezen we een nieuwequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De burgemeester is ook niet heel vaak meer hier
Die had gewoon nog niet door dat er alweer een nieuw topic wasquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
Koen is ook gelijk weer weg hé. Verantwoording nemen; ho maar.
nee druk misschien met een andere stad?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De burgemeester is ook niet heel vaak meer hier
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bitterbal is dan minister van onzichtbare zakenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dan noemen we jouw Minister Schutting.
Ik ben trouw aan @kwiwi !quote:
Maar ik mocht toch door het luikjequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hallo, mijn woning is wel high class.
Nou dan wacht ik maar geduldig afquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is ook een zeer gewild dorp. Jarenlange wachtlijsten
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had gewoon nog niet door dat er alweer een nieuw topic was
Grapje johquote:
Jahaaa als je sushi kooptquote:
Ik ga morgen meteen wat halen voor julliequote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga morgen meteen wat halen voor jullie
Iedereen gaat verheugd naar bed maatquote:Op
donderdag 22 mei 2025 21:25 schreef vrijgevochten het volgende:
Oke boys dit moet dan maar mijn vaste sc worden omdat jullie zo aandringen...
En moeraskat enigszins te pruimen lijkt
Tot morgen
quote:
Post even niet meer in de KSC volgens mij, wel op FOK!quote:
Zij heeft foqueville wel eigenhandig gebouwdquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is wist niet eens dat @:kwiwi verkozen was
Ik blijf wel rondzwerven dan.quote:
Is er ook kibbeling?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Moeraskat buigt haar hoofd licht, en neemt een onzichtbare hoed af.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:25 schreef vrijgevochten het volgende:
Oke boys dit moet dan maar mijn vaste sc worden omdat jullie zo aandringen...
En moeraskat enigszins te pruimen lijkt
Tot morgen
Ben je ze nou aan het omkopen?quote:
Wil jij dat?quote:
Morgen is m'n trouwdag.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wil jij dat?
* Lovely noteert dat gianni kibbeling wil..
Ja nu zal je sushi krijgen ookquote:
Ik ook graag.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wil jij dat?
* Lovely noteert dat gianni kibbeling wil..
Jaaaaaaaahaaaaa foutjequote:
Alvast gefeliciteerdquote:
2quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd![]()
Hoeveel jaartjes getrouwd ?
Gaan jullie iets leuks doen?quote:
Uit etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:
quote:Het tweejarig huwelijk heet het papieren huwelijk en wordt traditioneel met Lelietjes-van-Dalen gevierd, een bloem die bekend staat om zijn zuivere en tedere uitstraling. De geurige bloemen symboliseren geluk en harmonie, precies wat jullie in jullie huwelijk willen behouden.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uit etenAltijd goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uit etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ging dit keer ook niet over jouquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Sowieso jaquote:
Die heb ik gelukkig al.quote:
Ze krijgt nu Lovely als grote zus.quote:
nee reageerde op aequequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het ging dit keer ook niet over jou
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga dit ook doen bij onze sessie @:recce
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Hoe preuts ben jij ballie?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat je zo open en bloot zegt babies maken :p
is geen geheim meer toch?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat je zo open en bloot zegt babies maken :p
sssssssssssssssssssexy snakequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dit zou ik niet zo zeggen nee :p
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dit zou ik niet zo zeggen nee :p
quote:
De training is al jaren voorbijquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Training is voorbij. Moeras is nu wedstrijd klaar.
hoop dat ze een homerun slaatquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Training is voorbij. Moeras is nu wedstrijd klaar.
Als de artsen eens opschietenquote:
Voor mij welquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat het vrijdag is, maar da is nie.
Oei. Dan kom ik er goed vanaf met juist het gevoel dat het woensdag is. Jij moet nog een dag.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat het vrijdag is, maar da is nie.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat buigt haar hoofd licht, en neemt een onzichtbare hoed af.
Aanvaard met mild sarcasme en licht sceptisch enthousiasme - dat zijn de mooiste vormen van begin.
* Moeraskat kijkt je even aan, niet om je vast te houden, maar om je te laten gaan op precies je eigen manier.
We dringen niet aan, we nodigen uit. En jij, je lijkt iemand die uitnodigingen pas leest als ze al een beetje zijn verkreukeld in je jaszak. Dat maakt je precies goed.
* Moeraskat draait zich half om, alsof ze al aanstalten maakt om te vertrekken maar zegt dan nog:
Tot morgen dan. Tenzij je authentieke vibratie zich onderweg bedenkt. En dan zal ik doen alsof ik het niet heb opgemerkt.
Hoeveel jaar?quote:
Gefeliciteerdquote:
Kloptquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Morgen nog een dagje thuiswerken en dan weekend
Wow da's helemaal kort, ik moet een dag langerquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
En dan volgende week een werkweek van 2 dagen.
samequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow da's helemaal kort, ik moet een dag langer
ik ook 2. maar denk dat ik extra ga werken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelukkig maken ze jou de pis niet lauwquote:
Nicequote:Op donderdag 22 mei 2025 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
Bedtijdmorgen vroeg de fiets op. Lekker mountainbiken
Mijn weekend duurt standaard al 3 dagenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey plaatsgenootquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn weekend duurt standaard al 3 dagen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
was dat die van mij maarquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
*boksquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh ik ben de vreemde eend in de bijt qua Sweet Lakersquote:
Omnipollo hot stoutquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig maken ze jou de pis niet lauw
Welk bier is dat dan?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn maandagen waren altijd voor de kinderen. Maar sinds deze week gaat ook de jongste naar school, dus tussen wegbrengen en ophalen heb ik eindelijk weer tijd om mijn hobby's af te stoffenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
was dat die van mij maar
lol heb nog ff wat willekeurige aangevraagd voor lang weekend, maar ben alweer te laat ermee, meeste al volgeplanned en niet meer te doen.
en de naam bracht je vooraf niet aan het denkenquote:
Bij het woordje hot had je niet je bedenkingen?quote:
Jij bent de workaholic van de groepquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh ik ben de vreemde eend in de bijt qua Sweet Lakers
ik heb respect voor ouders die volle werkweken draaien al dan niet beide in voltijd met andere uren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn maandagen waren altijd voor de kinderen. Maar sinds deze week gaat ook de jongste naar school, dus tussen wegbrengen en ophalen heb ik eindelijk weer tijd om mijn hobby's af te stoffen.
dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn verlenging zit denk ik alleen aan de andere kant van het weekend geplakt.
kan gebeurenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh ik ben de vreemde eend in de bijt qua Sweet Lakers
Niet gelezen voor ik hem open trokquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de naam bracht je vooraf niet aan het denken
heb je daar keuze in dan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
whoewhoe mijn vaatwasser is klaar..... nu nog even kijken hoe lang ik hem laat drogen
Als ik het had gelezen misschienquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij het woordje hot had je niet je bedenkingen?
ja die van mij draait een uur en gaat daarna het droogprogramma in, dat doet hij maximaal een uur, maar ik kan het gewoon openen en uit doen als ik denk dat wel oke isquote:
Dan had je zeker hete stoot gelezen en dacht je: Precies een biertje voor mijquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik het had gelezen misschien
ohhhh.. ik dacht dattie hypermodern was en je je droogprogramma kon verlengen ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die van mij draait een uur en gaat daarna het droogprogramma in, dat doet hij maximaal een uur, maar ik kan het gewoon openen en uit doen als ik denk dat wel oke is
Ik ben 32 uur gaan werken. En dat vind ik eigenlijk wel genoeg, dus fulltime zal ik niet zo snel meer gaan doen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb respect voor ouders die volle werkweken draaien al dan niet beide in voltijd met andere uren.
Ik zou het niet kunnen denk ik
vindt t alleen al te veel 40 uur
daar ben ik te lui voor..quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja met de hand afwassen? ik doe het nog
neh... of ja misschien kan dat wel... ik kan hem met de app bedienen dus in feite zou dat best kunnen... maar nee. maximaal een uurtjequote:Op donderdag 22 mei 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ohhhh.. ik dacht dattie hypermodern was en je je droogprogramma kon verlengen ofzo
ik ook eigenlijk. hahahahaquote:
met 32 kom ik niet rond (of eigenlijk: niet genoeg extra om ook alle leuke dingen te blijven doen)quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben 32 uur gaan werken. En dat vind ik eigenlijk wel genoeg, dus fulltime zal ik niet zo snel meer gaan doen.
ik vooral veel te rommelig. een volle wasbak stoor ik me niet aan. als ik geen ruimte meer heb in de vaawasser zet ik hem aan.quote:
ook wel twee weekquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk. hahahaha
maarja scheelt in je eentje kun je hele week afwas in wasbak opstapelen en het dan in 1 keer doen.
ik stapel het netjes in de vaatwasser, die doet een uurtje zn ding ofzo en dan moet ik het alleen uitruimenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk. hahahaha
maarja scheelt in je eentje kun je hele week afwas in wasbak opstapelen en het dan in 1 keer doen.
ik denk eigenlijk ik wel... opzich. maar heb wat studieschuld af te betalen nog. met 36 zou ik oke zijn. maar geloof vakbonden krijgen het er niet door.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
met 32 kom ik niet rond (of eigenlijk: niet genoeg extra om ook alle leuke dingen te blijven doen)
Ik schijn er 1 te zijnquote:
ja of 3 als je ff taktisch er wat uithaalt wat je nodig hebt en die ff snel afspoelt en afwastquote:
papieren bordjes als de borden allemaal vies zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja of 3 als je ff taktisch er wat uithaalt wat je nodig hebt en die ff snel afspoelt en afwast
Daar herken ik mijzelf wel in jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had je zeker hete stoot gelezen en dacht je: Precies een biertje voor mij
haha ook dat overwoog ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
papieren bordjes als de borden allemaal vies zijn
Die zijn awesomequote:
Ik overweeg een rode panda tattoeage op mijn bovenarmquote:
In de houding dat die ligt of met de poten omhoog? Of nog anders.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik overweeg een rode panda tattoeage op mijn bovenarm
Geen PSV-tatoeage?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik overweeg een rode panda tattoeage op mijn bovenarm
Hier lukt dat nog wel en die 32 uur houd ik natuurlijk ook alleen aan als het financieel verantwoord is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
met 32 kom ik niet rond (of eigenlijk: niet genoeg extra om ook alle leuke dingen te blijven doen)
Of @bitterbalquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou ik toch de dierenambulance bellen als er een rode panda op je tv zit
eff op npo start terugkijken?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef kree het volgende:
ik vroeg me af, er was op NOS journaal wat over beestjes enzo en dat iedereen dat kon zoeken met app en ff doorgeven.
Kom ik er hoop tegen dus denk zoek er ff op wat die app dan was?
maar kon niet vinden?
Panda Sport Verenigingquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of een rode panda in PSV-shirt natuurlijk.
Geen idee nog hoe precies. Ik loop eigenlijk al ruim een jaar met het idee. Maar wil eerst thuis de zaakjes op orde hebben en dat duurt door externe omstandigheden langer dan gepland/gehoopt...quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In de houding dat die ligt of met de poten omhoog? Of nog anders.
Is zeker ook een optie. Maar ik heb de voorkeur voor een dier. Kan ook een stokstaartje worden.quote:
nou daar werd de app niet genoemd die ze aanhaalde in het item. en na ff zoeken ook niet gevonden?quote:
Nog een bijzondere reden dat je graag een tat van een dier wilt?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee nog hoe precies. Ik loop eigenlijk al ruim een jaar met het idee. Maar wil eerst thuis de zaakjes op orde hebben en dat duurt door externe omstandigheden langer dan gepland/gehoopt...
[..]
Is zeker ook een optie. Maar ik heb de voorkeur voor een dier. Kan ook een stokstaartje worden.
Ah oke, wel leuk ideequote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee nog hoe precies. Ik loop eigenlijk al ruim een jaar met het idee. Maar wil eerst thuis de zaakjes op orde hebben en dat duurt door externe omstandigheden langer dan gepland/gehoopt...
[..]
Is zeker ook een optie. Maar ik heb de voorkeur voor een dier. Kan ook een stokstaartje worden.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
even opgezocht, ik schijn er ook 1 te zijn, ik had de jaren wat anders in mn hoofd
oh, dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou daar werd de app niet genoemd die ze aanhaalde in het item. en na ff zoeken ook niet gevonden?
Niet echt bijzonder. Maar ik ga wel graag naar dierentuinenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een bijzondere reden dat je graag een tat van een dier wilt?
ik ook niet, het linkt wel naar resultaten van, maar niet wat ze nu gebruikte. echt NOS weer dit.....quote:
https://www.tuintelling.nl/tellingenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet, het linkt wel naar resultaten van, maar niet wat ze nu gebruikte. echt NOS weer dit.....
1 vleermuisquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.tuintelling.nl/tellingen
morgen start de vleermuistelling
ja maar wat ik hoorde uit journaal item was, "je maakt ff een foto, ziet welk beestje het is en stuurt ie daarna door". dat leek mij goed idee....quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
btw vleernuizen hier, niet veel, mss ooit paar gezien maar is op handje te tellen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten? zie ik er uit als de NOS?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar wat ik hoorde uit journaal item was, "je maakt ff een foto, ziet welk beestje het is en stuurt ie daarna door". dat leek mij goed idee....
maar nooit genoemd welke app is dat dan?
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten? zie ik er uit als de NOS?
haha neeee daarom vraag ik in het algemeen, maar denk hoop vragen zich af van al die mensen die NOS kijken, welke app is dat dan>. en ook na ff google is het niet eens te vinden.... beetje jammer weer. als 4e hoofditem van het staatsnieuws.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten? zie ik er uit als de NOS?
ik kijk geen tvquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
haha neeee daarom vraag ik in het algemeen, maar denk hoop vragen zich af van al die mensen die NOS kijken, welke app is dat dan>. en ook na ff google is het niet eens te vinden.... beetje jammer weer. als 4e hoofditem van het staatsnieuws.
ik ook steeds minder, naja Nationale omroepen meer als de rest bagger iig.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
nou he he ik heb het journaal even voor je gekeken
naturalis heeft een rapport uitgebracht dat het minder goed gaat me de beestjes in NL
en toen kreeg je een vrouw in beeld die een app gebruikte waarmee ze dieren kan herkennen door een foto te uploaden
heeft dus niets te maken met een telling
nouja dat suggereerde het min of meer wel? daarom dacht ik dat vind ik nou wel eens leuk. maargoed zal wel weer eentje commercieel apps zijn dan die ze gebruikte.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
naturalis heeft een rapport uitgebracht dat het minder goed gaat me de beestjes in NL
en toen kreeg je een vrouw in beeld die een app gebruikte waarmee ze dieren kan herkennen door een foto te uploaden
Obsidentifyquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
haha neeee daarom vraag ik in het algemeen, maar denk hoop vragen zich af van al die mensen die NOS kijken, welke app is dat dan>. en ook na ff google is het niet eens te vinden.... beetje jammer weer. als 4e hoofditem van het staatsnieuws.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
yup als eentje van de eerste items zelfs.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]was dit het journaal? weet je het zeker?
klopt, zij zal waarschijnlijk of a een onderzoekersgroep van naturalis zijn of idd een commerciele app gebruiken waar o.a. naturalis de informatie ook uit haaltquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat suggereerde het min of meer wel? daarom dacht ik dat vind ik nou wel eens leuk. maargoed zal wel weer eentje commercieel apps zijn dan die ze gebruikte.
ik quote "je maakt een foto van een diertje en dan weet je welke het is en is het opgenomen in onderzoek:" min of meer dat was de strekking.
ik heb een paar weken geleden heel ziggo opgezegd, dus helemaal geen tv meer voor mij (keek ik al een jaar of meer niet meer naarquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook steeds minder, naja Nationale omroepen meer als de rest bagger iig.
nee in de aankondiging verder op in dit journaal en het item zelf als laatste voor het weer aanquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
yup als eentje van de eerste items zelfs.
jaaaaa precies en denk ik nou dat vind ik nou eens leuk, maar eigenlijk blijkt het bullshit item te zijn met info van via via via. beetje jammer weer.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, zij zal waarschijnlijk of a een onderzoekersgroep van naturalis zijn of idd een commerciele app gebruiken waar o.a. naturalis de informatie ook uit haalt
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
yup als eentje van de eerste items zelfs.
ohquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee in de aankondiging verder op in dit journaal en het item zelf als laatste voor het weer aan
een tip, je kan de ouderwetse kabel uit de muur rechtstreeks in de tv doen en dan heb je nog ouderwets kabelsignaalquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een paar weken geleden heel ziggo opgezegd, dus helemaal geen tv meer voor mij (keek ik al een jaar of meer niet meer naar
ik overweeg dit ook. nog 4 maanden aan contract en dan ga ik over naar alleen internet. die hele tv kan me ook weinig meer boeien met al die reclames enzoquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een paar weken geleden heel ziggo opgezegd, dus helemaal geen tv meer voor mij (keek ik al een jaar of meer niet meer naar
Vooropgesteld dat je tv een ingebouwde digitale tuner heeft hequote:Op donderdag 22 mei 2025 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tip, je kan de ouderwetse kabel uit de muur rechtstreeks in de tv doen en dan heb je nog ouderwets kabelsignaal
nederland 1 2 en 3 sowieso vrij. BBC ook, en nog een aantal zenders
nee juist niet. analoog signaalquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat je tv een ingebouwde digitale tuner heeft he
Doe ik hier ook. Over algemeen werkt dat dikke primaquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tip, je kan de ouderwetse kabel uit de muur rechtstreeks in de tv doen en dan heb je nog ouderwets kabelsignaal
mocht je dan bijv ESF willen kijken en meepraten in het ESF topic dan ben je ook op snelheid
tijdens ESF ook gedaan zodat ik een beetje normaal op snelheid mee kon kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe ik hier ook. Over algemeen werkt dat dikke prima
Het is tegenwoordig wel digitaal en niet meer analoog.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee juist niet. analoog signaal
ouderwets signaal. van vroeger de analoge antenne en kabel rechtstreeks uit de muur
Voor zover ik weet is Ziggo al een paar jaar terug gestopt met analoog. Nu alleen nog een gratis digitaal pakketquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee juist niet. analoog signaal
ouderwets signaal. van vroeger de analoge antenne en kabel rechtstreeks uit de muur
hij zit bij mij in de aansluiting waar ook de antenne op zou gaan. dus gewoon analoogquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig wel digitaal en niet meer analoog.
haha ja dat klopt wel. free to air enzo die nog NPO, maar kan mijn tv niet meer aan (en mijn ogen ook niet wss meer nu)quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
mocht je dan bijv ESF willen kijken en meepraten in het ESF topic dan ben je ook op snelheid
via internet is NPO ook nog steeds gratis natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zit bij mij in de aansluiting waar ook de antenne op zou gaan. dus gewoon analoog
Nee alles gaat gewoon over dezelfde kabel. Analoog bestaat echt niet meer in NLquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zit bij mij in de aansluiting waar ook de antenne op zou gaan. dus gewoon analoog
klopt maar via het analoge muursignaal ben je de eerste die een doelpunt van het Nederlands elftal kan vieren als het op Ned1 2 of 3 wordt uitgezondenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
via internet is NPO ook nog steeds gratis natuurlijk.
oke, dan kan mijn tv dat blijkbaar automatisch.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee alles gaat gewoon over dezelfde kabel. Analoog bestaat echt niet meer in NL
Klopt meeste tv's hebben een ingebouwde tuner voor niet gecodeerde kanalen. En Ziggo sluit nauwelijks compleet af als je opzegtquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke, dan kan mijn tv dat blijkbaar automatisch.
maar goed alsnog is het gewoon het muursignaal en is het gratis
had het zelf al gevonden inmiddels iddquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)al-in-nederland.html
kortom als je geen dikke kont tv hebt zit het signaal zo goed als altijd ingebouwd.quote:Moet ik een nieuwe TV kopen?
Nee, dit hoeft niet per sé. Platte TV’s beschikken vaak al over een ingebouwde digitale decoder (DVB-C tuner). Deze decoder is noodzakelijk om digitale TV te kunnen kijken. Heeft u een beeldbuis TV? In dat geval heeft u een digitale ontvanger nodig. Neem hiervoor contact op met de kabelmaatschappij. In het installatiepakket dat u ontvangt van het kabelbedrijf zitten HDMI en Scart kabels. Heeft u een oudere TV met alleen een Scart aansluiting? Sluit de mediabox dan aan op de TV met de Scart kabel. Wanneer de TV ook over een HDMI aansluiting beschikt, kunt u het beste de HDMI kabel gebruiken. HDMI is namelijk een digitale videostandaard en zorgt voor een betere beeldkwaliteit dan Scart.
Dikke kont tvquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
had het zelf al gevonden inmiddels idd
[..]
kortom als je geen dikke kont tv hebt zit het signaal zo goed als altijd ingebouwd.
Ik heb ooit ergens gewoond waarbij de vorige bewoner nog een abonnement had. Konden ze ook zelf geen internet en tv afsluiten want er was wel een abonnement dat netjes betaald werd iedere maandquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt meeste tv's hebben een ingebouwde tuner voor niet gecodeerde kanalen. En Ziggo sluit nauwelijks compleet af als je opzegt
haha ja dat klopt idd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar via het analoge muursignaal ben je de eerste die een doelpunt van het Nederlands elftal kan vieren als het op Ned1 2 of 3 wordt uitgezonden
ideaal.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gewoond waarbij de vorige bewoner nog een abonnement had. Konden ze ook zelf geen internet en tv afsluiten want er was wel een abonnement dat netjes betaald werd iedere maand
lekker duidelijkquote:
Ik heb op de tv boven wel zo'n semi-analoog signaal, zit met een kabel aangesloten maar krijg wel digitaal beeld. Alleen niet alle zenders zoals ik ze beneden krijg ondanks dat er een smartcard in zit, die alleen niet werkt ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
had het zelf al gevonden inmiddels idd
[..]
kortom als je geen dikke kont tv hebt zit het signaal zo goed als altijd ingebouwd.
dan is je smartcard niet geactiveerd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb op de tv boven wel zo'n semi-analoog signaal, zit met een kabel aangesloten maar krijg wel digitaal beeld. Alleen niet alle zenders zoals ik ze beneden krijg ondanks dat er een smartcard in zit, die alleen niet werkt ofzo
waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
https://www.odido.nl/internet/klik-en-klaar
dat met die smartcard van ander adres in zelfde regio gebruiken werkte nog prima bij mij paar jaarquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is je smartcard niet geactiveerd.
en kun je dus idd dezelfde zenders kijken als dat je geen abo hebt.
starchannel en paramouth (mount? kweenie ik kijk t nooit)
omdat ik betaal nu 60+ euro aan kpn voor glasvezel. en als ik test is snelheid met die. beter.quote:
Ja heb de basic kanalen wel, ook gelukkig Discovery en NatGeo, eigenlijk de enige zenders die ik kijk. Al mis ik HGTV soms wel boven, ook zo'n zender om lekker bij in slaap te vallenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is je smartcard niet geactiveerd.
en kun je dus idd dezelfde zenders kijken als dat je geen abo hebt.
starchannel en paramouth (mount? kweenie ik kijk t nooit)
in slaap vallen met die lottowinnaars die huizen zoekenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb de basic kanalen wel, ook gelukkig Discovery en NatGeo, eigenlijk de enige zenders die ik kijk. Al mis ik HGTV soms wel boven, ook zo'n zender om lekker bij in slaap te vallen
discovery en Nat Geo is ook niet meer wat het geweest is..?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb de basic kanalen wel, ook gelukkig Discovery en NatGeo, eigenlijk de enige zenders die ik kijk. Al mis ik HGTV soms wel boven, ook zo'n zender om lekker bij in slaap te vallen
maar er wordt niet betaald hebben we het juist over. gratis en voor nietsquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
discovery en Nat Geo is ook niet meer wat het geweest is..?
kan hetzelfde kijken op YouTube enzo. en betaal ik daar liever abo voor.
Werkt perfectquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
in slaap vallen met die lottowinnaars die huizen zoeken
ja dat snap ik welquote:
Vond hem eerst schijtirritant, maar inmiddels kan ik hem wel waarderenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat snap ik welDie gozert met zn tattoos is ook slaapverwekkend
Ik heb ook nog wel een paar maanden USA zenders gekeken maar daar ging de lol ook snel afquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond hem eerst schijtirritant, maar inmiddels kan ik hem wel waarderenIk heb ook wel een paar jaar voorsprong met HGTV, eigenlijk de enige zender die ik op vakantie in de VS kijk
tis idd wel een speciaaltjequote:Op donderdag 22 mei 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond hem eerst schijtirritant, maar inmiddels kan ik hem wel waarderenIk heb ook wel een paar jaar voorsprong met HGTV, eigenlijk de enige zender die ik op vakantie in de VS kijk
alle IPTV is vaag, want zodra je betaald hebt heb je weinig ondersteuning.quote:
Zou ook apart zijn als iets illegaals een mega goede helpdesk hadquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle IPTV is vaag, want zodra je betaald hebt heb je weinig ondersteuning.
dat klopt natuurlijk ookquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou ook apart zijn als iets illegaals een mega goede helpdesk had
hoe lang geleden is dat al?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Had het destijds alleen genomen feitelijk om de Vlaamse Wie is de mol te kunnen zien
De NL-versie is niet heel veel anders dan de VS, alleen andere reclameblokkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis idd wel een speciaaltje![]()
ik zie dat ik op IPTV de NLversie niet heb.
duits, italiaans, Pools, UK en UK dream home en dan canada en VS.
die van VS heeft om de haverklap reclame en vooral LANGE reclames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |