Ja dat denk ik ook. Aan de andere kant.....quote:Op maandag 26 mei 2025 03:33 schreef Hathor het volgende:
Zal best wel weer AI zijn, kan niet anders.
Eeuwig zonde dat die ouwe kobold de dans is ontsprongen.quote:Op maandag 26 mei 2025 06:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Nou , Putin was bijna omgelegd als ik sommige media moet geloven. De helicopter waar hij in zat werd onder vuur genomen door drones.
Ik verwacht nu een totale vernietiging van heel Oekraïne deze week.
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt meer alsof jij in een sprookjeswereld zweeft. De meesten steunen Rusland: Noord Korea, Iran, India, China. Amerika is nu neutraal, maar West Europa die denken dat sancties Rusland pijn doen terwijl het ze geen moer kan schelen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je wilt Rusland helpen?
Schenk je anders nog een roséwijntje in.
dit is een bijzondere kijk op de tweede wereldoorlogquote:Op maandag 26 mei 2025 07:04 schreef -Deluzion- het volgende:
Tweede Wereldoorlogtoen Duitsland met lege handen stond en landen makkelijk konden besluiten om ze aan te vallen.
Why? In de Tweede Wereldoorlog waren kernwapens nog geen ding, dus landen konden makkelijker beslissen om Duitsland aan te vallen. Rusland zomaar aanvallen is nu een ander verhaal want met hun kernwapens kunnen ze de hele wereld wegvagen.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is een bijzondere kijk op de tweede wereldoorlog
Duitsland had het sterkste leger ter wereld, die stonden niet met lege handenquote:Op maandag 26 mei 2025 07:43 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Why? In de Tweede Wereldoorlog waren kernwapens nog geen ding, dus landen konden makkelijker beslissen om Duitsland aan te vallen. Rusland zomaar aanvallen is nu een ander verhaal want met hun kernwapens kunnen ze de hele wereld wegvagen.
Ik had het specifiek over kernwapens, niet dat Duitsland met lege handen stond want hun leger was echt wel top. Maar goed, de Russen hebben toch zeker 80% van de overwinning gepakt, of niet dan?quote:Op maandag 26 mei 2025 07:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Duitsland had het sterkste leger ter wereld, die stonden niet met lege handen
er was echt flinke alliantie nodig om ze terug te dringen, laat staan aan te vallen
niet echtquote:Op maandag 26 mei 2025 08:02 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik had het specifiek over kernwapens, niet dat Duitsland met lege handen stond want hun leger was echt wel top. Maar goed, de Russen hebben toch zeker 80% van de overwinning gepakt, of niet dan?
Allemaal shithole countries, goed dat je ze even benoemd, overigens is de steun van China zeker niet expliciet, en die van India ook niet, als de VS China en India een sanctie oplegt is die steun heel snel gedaan, en aan Noord korea en Iran heb je ook niet zoveel.quote:Op maandag 26 mei 2025 07:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Lijkt meer alsof jij in een sprookjeswereld zweeft. De meesten steunen Rusland: Noord Korea, Iran, India, China. Amerika is nu neutraal, maar West Europa die denken dat sancties Rusland pijn doen terwijl het ze geen moer kan schelen.
Alleen maar door een gigantische hoeveelheid soldaten naar de Duisters te smijten, wie een stap terug durfde te doen werd door de NKVD afgemaakt. Staling gaf geen lor om zijn eigen mensen.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:02 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik had het specifiek over kernwapens, niet dat Duitsland met lege handen stond want hun leger was echt wel top. Maar goed, de Russen hebben toch zeker 80% van de overwinning gepakt, of niet dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |