quote:Familie schrikt zich rot bij autopsie: hart van net overleden vrouw (28) blijkt spoorloos verdwenen
2 uur geledenin Buitenland
De familieleden van de net overleden Beth Martin (28) kregen de schrik van hun leven toen bij de autopsie haar hart spoorloos verdwenen bleek.
De moeder van twee kinderen was op vakantie in Turkije met spoed naar een ziekenhuis gebracht. Bij terugkomst in het Verenigd Konkrijk kwam de familie pas tot de bizarre ontdekking.
Beth werd vlak nadat zij en haar gezin in Turkije aan kwamen ziek.
Haar man Luke keek het een dagje aan maar besloot daarna toch maar een ambulance te bellen.
Hij was al niet te spreken over het verouderde ziekenhuis waar zijn vrouw werd opgenomen.
Helemaal omdat hij, terwijl zijn vrouw voor haar leven vocht, niet bij haar werd gelaten.
De medici zouden hem er zelfs van hebben beschuldigd dat hij haar had vergiftigd.
De familie van Beth vecht ervoor om de onderste steen boven te krijgen, maar bovenal om het hart van de jonge vrouw terug te vinden. Het betreffende Turkse ziekenhuis gaf tot dusver geen duidelijkheid.
TT lijkt niet helemaal te kloppenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:45 schreef michaelmoore het volgende:
De moeder van twee kinderen was op vakantie in Turkije met spoed naar een ziekenhuis gebracht. Bij terugkomst in het Verenigd Konkrijk kwam de familie pas tot de bizarre ontdekking.
Het bestaat dus wel. Sterker nog, Turkije heeft een reputatie hoog te houden. Volgens de Turkse wc-eend dan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:49 schreef Lenny77 het volgende:
Turkije staat nu toch niet echt bekend voor orgaanhandel? Of heb ik weer onder een steen geleefd?
als ik dit zo heb gelezen, dan heeft het niets te maken met orgaanhandelquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Vreselijk bericht. Had het op DailyMail gelezen, daar is het iets uitgebreider.
Gewoon het hart weggeroofd en daarna de familie als stront behandelen. Wat een hel.
https://www.dailymail.co.(...)pital-nightmare.html
Ik zeg toch geroofd, weggepakt, foetsie. Of daar wel of geen handel heeft plaatsgevonden, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik dit zo heb gelezen, dan heeft het niets te maken met orgaanhandel
en zijn er erg veel vragen bij de handel en wandel in dat ziekenhuis.
ow ja sorry ik reageerde niet op jouw quote. eigenlijk... ging me alleen om jouw link en daarmee eigenlijk op hiddendoe die aangeeft dat Turkije een reputatie hoog heeft te houdenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik zeg toch geroofd, weggepakt, foetsie. Of daar wel of geen handel heeft plaatsgevonden, dat weet ik niet.
Deze harteloze grap kan echt nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:44 schreef superniger het volgende:
Ik vond mijn broodje donor kebab al zo raar smaken.
Ja, is mijn fout. Sorry hiervoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja sorry ik reageerde niet op jouw quote. eigenlijk... ging me alleen om jouw link en daarmee eigenlijk op hiddendoe die aangeeft dat Turkije een reputatie hoog heeft te houden
wat daarna blijkt te gaan over transplantaties en niet zo zeer over de handel... maar oke
laten we niet vergeten dat er ook nog geprobeerd is om ze een formulier te laten ondertekenen met een vermelding om het ziekenhuis niet aan te klagen oid...quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, is mijn fout. Sorry hiervoor.
Wat ik dan vooral heel raar vind in dit verhaal is dat de man vertelt dat het ziekenhuispersoneel hem beschuldigt dat hij zijn vrouw vergiftigt zou hebben. Net alsof dat een reden is om bij een overleden patient het hart te verwijderen.
Dat moet een patient in de USA ook altijd doen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
laten we niet vergeten dat er ook nog geprobeerd is om ze een formulier te laten ondertekenen met een vermelding om het ziekenhuis niet aan te klagen oid...
Ik heb wel eens gezegd tegen een vrouw , je hebt mijn hart gestolen ,quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat moet een patient in de USA ook altijd doen.
En eerlijk gezegd weet ik dus niet of dit ook in Nederland gebruikelijk is.
Laten we vooral niet vergeten dat Turkije geregeerd wordt door een enorme megalomaan.
Een echte dijenkletser. Ik kom niet meer bij.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezegd tegen een vrouw , je hebt mijn hart gestolen ,
maar daar had ik geen rare bedoelingen mee
Het is wel romantisch…quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een echte dijenkletser. Ik kom niet meer bij.
Ja, totdat de vrouw in kwestie zijn hart breekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, totdat de vrouw in kwestie zijn hart breekt.
Weg romantiek.All in the game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is 'ie weg dus of 'ie klopte valt niet te controleren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
TT lijkt niet helemaal te kloppen
in Nederland maar even weg gehaald
nou dat er iets niet klopt dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu is 'ie weg dus of 'ie klopte valt niet te controleren.
Alleen een beetje jammer dat alle Turken zo'n knoflook meur bij zich dragen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
The City of Love? Sorry Parijs, maar Istanbul heeft mijn hart gestolen!
Turkije heeft mijn hart gestolen. De eerste keer dat ik mijn voeten op Turkse bodem zette voelde het vertrouwd. Het is een veelzijdig land met veel cultuur, bergen, prachtige natuur en een azuurblauwe zee.
Veel meldingen van gestolen harten op google, andere landen maken zich hier ook aan schuldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |