Ze maken een grote fout als ze denken dat ze een oorlog tegen de man gaan winnen. Door de man te onderdrukken lokken ze een oorlog uit en wanneer het begint is het al te laat. Het is de verkeerde doelgroep om alle mannen in het land te onderdrukken. Die tijden komen tot een eind.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:14 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neuk vrouwen alleen in hun kont en verder schenk ik niet zoveel waarde eraan.
Als je anaalridder bent kun je beter alleen mannen neuken toch. Zonde om daarvoor een vrouw te misbruiken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:14 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neuk vrouwen alleen in hun kont en verder schenk ik niet zoveel waarde eraan.
Wat ik dan wel raar vind is dat wanneer het man op man is dan komt AIDS om de hoek kijken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je anaalridder bent kun je beter alleen mannen neuken toch. Zonde om daarvoor een vrouw te misbruiken.
Vrouwonvriendelijke taxichauffeurs?quote:
Dan ben je nu dus ion overtreding want je geeft hier een (nogal wereldvreemde) mening.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:10 schreef PvdMK het volgende:
In Nederland mag je als man je mening niet geven.
Het is geen onzin. Als je grote groepen mensen loopt te onderdrukken en dan vooral de mannen in het land dan kan dat zomaar is plaatsvinden. De mannen bepalen namelijk de veiligheid in het land en niemand anders.quote:
Volgens mij heb jij teveel Andrew Tate gesnoven.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef PvdMK het volgende:
[..]
Het is geen onzin. Als je grote groepen mensen loopt te onderdrukken en dan vooral de mannen in het land dan kan dat zomaar is plaatsvinden. De mannen bepalen namelijk de veiligheid in het land en niemand anders.
Veel feminist vrouwen zullen , wanneer die dag aanbreekt opeens de traditionele vrouw uithangen bij de aanrecht.
Geef het tijd en let op hoe ook deze topic gesloten zal worden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef 215 het volgende:
[..]
Dan ben je nu dus ion overtreding want je geeft hier een (nogal wereldvreemde) mening.
Of bedoel je eigenlijk dat je er niet tegen kan dat niet iedereen het met je eens is.
Ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef PvdMK het volgende:
[..]
Geef het tijd en let op hoe ook deze topic gesloten zal worden.
Maar als het zo'n bloedig conflict wordt blijft er toch geen vrouw meer over voor dat aanrecht?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:23 schreef PvdMK het volgende:
[..]
Het is geen onzin. Als je grote groepen mensen loopt te onderdrukken en dan vooral de mannen in het land dan kan dat zomaar is plaatsvinden. De mannen bepalen namelijk de veiligheid in het land en niemand anders.
Veel feminist vrouwen zullen , wanneer die dag aanbreekt opeens de traditionele vrouw uithangen bij de aanrecht.
Dat is heel goed mogelijk maar niet omdat je een mening geeft.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef PvdMK het volgende:
[..]
Geef het tijd en let op hoe ook deze topic gesloten zal worden.
Ik ben een van die mensen die klaar is om mijn leven op het spel te zetten voor de rechten van de man. Ik zal misschien sterven wanneer die dag komt maar ik garandeer u dat ik vele met me mee de hell in zal sleuren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:24 schreef V. het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij teveel Andrew Tate gesnoven.
Nou zet hem op, knulquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:26 schreef PvdMK het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen die klaar is om mijn leven op het spel te zetten voor de rechten van de man. Ik zal misschien sterven wanneer die dag komt maar ik garandeer u dat ik vele met me mee de hell in zal sleuren.
Een 'bloedige oorlog' tegen dikke incel mannen. Denk dat we niets te vrezen hebben.quote:
Doe het niet, we kunnen niet zonder je!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:26 schreef PvdMK het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen die klaar is om mijn leven op het spel te zetten voor de rechten van de man. Ik zal misschien sterven wanneer die dag komt maar ik garandeer u dat ik vele met me mee de hell in zal sleuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |