Ik vind het inderdaad belangrijk dat die geholpen worden door de Nederlandse politiek. En dat op een manier die beter bij hun situatie past, dan bij de Hongaarse.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach jee, je bent ineens bezorgd over homo's in Iran?
Oei.. wellicht omdat in Hongarije homo's NIET worden opgehangen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad belangrijk dat die geholpen worden door de Nederlandse politiek. En dat op een manier die beter bij hun situatie past, dan bij de Hongaarse.
En daarom moeten ze vooral niet zeuren dat ze uit de openbare ruimte verbannen worden? Ze worden immers niet opgehangen, ze moeten maar blij zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei.. wellicht omdat in Hongarije homo's NIET worden opgehangen?
Maar echt, toe, laat die dhimmi's meelopen met die pride-mars in Hongarije.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad belangrijk dat die geholpen worden door de Nederlandse politiek. En dat op een manier die beter bij hun situatie past, dan bij de Hongaarse.
Wat een lafbekkerij.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En daarom moeten ze vooral niet zeuren dat ze uit de openbare ruimte verbannen worden? Ze worden immers niet opgehangen, ze moeten maar blij zijn.
Ik vind juist die wetten in al dat soort landen verwerpelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je algemene lhbti rechten hoog in het vaandel hebt staan, of zegt te hebben staan, hoeft het niet uit te maken, dan spreek je je daar altijd tegen uit.
Als je wat jij hier zegt volgt, moet je ook je mond houden naar Hongarije want daar zijn nu eenmaal anti-lhbti wetten. Want inderdaad, per land is het verschillend en volg je maar wat in dat land geldt.
Nu is het 't ene wel en het andere niet naar gelang het cultuurtje wat daar is, je zint of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |