ja dan moeten ramen open op dagen dat het fris isquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het zou leuk zijn als die er hier waren.
geen idee wat hier staat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:27 schreef Näsenbar het volgende:
ARGH waarom moet het leven als intellectueel nou altijd zo lastig zijn..
hij vindt een vage kennis lastigquote:
Gaan we gamen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn wel wat users waarmee je kunt levellen.
ik heb candy crush levens te vergevenquote:
Dat is geen echte gamequote:
Nu druk in Titan Questquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond weer een uurtje of wat
Oh ja,die is leuk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu druk in Titan Quest
Heb weer even een ARPG-bui
Benieuwd naar deel 2 welquote:
zijn de bessen zoet of de toegevoegde suikers?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vlierbloesemsmaak is heerlijk.
Vlierbessensmaak is mier- en mier- en mierzoet.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blauwe bessen, focaccia, ijsje, blikje Dr. Pepper.
* TheStigsDutchCousin noteertquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn wel wat users waarmee je kunt levellen.
rustig schatje *geeft snoepjequote:
ijsjes doen het beter?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin noteert
Altijd.quote:
Ik heb nog een te grote backlogquote:
Dan moet je zeker geen Ark spelen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb nog een te grote backlog
Dat heb ik met elke game zowatquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je zeker geen Ark spelen.
Ark noemen wij de tijdmachine, dat start je op en als je daarna op de klok kijkt ben je ergens te laat voor.
Oh, komt er een deel 2.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd naar deel 2 wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |