Ja, ik koop echt alleen snoep voor de kinderen wat ik zelf niet op eet haha.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo anderswel chill dat ze iets anders lekkers vinden, lijkt me anders nog best lastig om je altijd in te moeten houden
[..]
gisteren was ook al zo fribs
Twix valt zowel onder chocolade als snoep. Het is een chocoladereep die bestaat uit een koekje met andere zoetwaren, zoals karamel en melkchocolade. De term 'snoep' kan ook op de reep toegepast worden, omdat het een zoet goedje is.quote:
ChatGPT?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Twix valt zowel onder chocolade als snoep. Het is een chocoladereep die bestaat uit een koekje met andere zoetwaren, zoals karamel en melkchocolade. De term 'snoep' kan ook op de reep toegepast worden, omdat het een zoet goedje is.
Toelichting:
Chocolade: Twix heeft een chocolade coating en is daarom een chocoladeproduct.
Snoep: De reep is een zoet goedje en wordt in de winkels vaak in de snoep afdeling geplaatst, waardoor het ook onder snoep valt.
Gecombineerd: Twix kan dus beschouwd worden als een chocolade snoep.
Ik kan weer slapen vannacht.
Meer voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook die gepofte rijst met suikerlaagje, mannas
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meer voor mij
Ik vind alle dextrose dingen wel lekker, ook bv snipits en die rollen druivesuikerDie waren ook lekker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook die gepofte rijst met suikerlaagje, mannas
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:FlippingCoin er zitten 2 kleine vossen op mijn beemdkroon!
En m&'m kan ook als snoepchocola doorgaanquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Twix valt zowel onder chocolade als snoep. Het is een chocoladereep die bestaat uit een koekje met andere zoetwaren, zoals karamel en melkchocolade. De term 'snoep' kan ook op de reep toegepast worden, omdat het een zoet goedje is.
Toelichting:
Chocolade: Twix heeft een chocolade coating en is daarom een chocoladeproduct.
Snoep: De reep is een zoet goedje en wordt in de winkels vaak in de snoep afdeling geplaatst, waardoor het ook onder snoep valt.
Gecombineerd: Twix kan dus beschouwd worden als een chocolade snoep.
Ik kan weer slapen vannacht.
De smulrol van het suikerparadijs.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Snoepreep klinkt zo lame dus dat zegt niemand.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:20 schreef FlippingCoin het volgende:
wij hadden vroeger wel eens Dextro als snoep
moet er nu niet meer aan denken
Ohw.quote:
Goed tegen een afterlunchdip. Om vervolgens in slaap te vallenquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:20 schreef FlippingCoin het volgende:
wij hadden vroeger wel eens Dextro als snoep
moet er nu niet meer aan denken
Hoezo dat?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kreeg vroeger vaak dextro van mn wiskundeleraar
oke maar als dit het is valt het mee, gaat die snoeppot op?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Als de snoeppot op werk gevuld is en ik kom om half 8 binnen, dan heb ik om half 8 een snoepje.
quote:
Tik 'm aan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit hier al sinds ik op kantoor ben een vlinder op het verwarmingsding. Geen idee of ie nog leeft eigenlijk.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meer voor mij
Ik vind alle dextrose dingen wel lekker, ook bv snipits en die rollen druivesuikerinterestingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook die gepofte rijst met suikerlaagje, mannas
ik ging manna opzoeken en nu zit ik in de wikipediapagnia over hongerwinter in nederland want mannas > manna uit de bijbel > operatie manna > hongerwinter
en hierover moest ik lachen:
quote:De inhoud van de voedselpakketten bestond uit: zakken meel, blikken scheepsbeschuit, legerrantsoenen, thee, eipoeder, bonen, Spam (nu bekend als Smac), sigaretten, chocolade en margarine.Baby darling doll face honey
Is het geen nachtvlinder?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit hier al sinds ik op kantoor ben een vlinder op het verwarmingsding. Geen idee of ie nog leeft eigenlijk.
sushiquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga zo even met de kleine naar de winkel, even een snoepje halen.
Wat is jullie favoriete snoep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |