SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ssssssssstquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over die ettelijke duizenden posts over dat ledematenhandeltje
Heet klimaat en de hele dag wiet ruikenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop echt dat ze dat terugdraaien want zit constant in die stinklucht van mensen
ik had voor dat ik naar NL ging wat gezegd tegen een jongen toen we aan ons ontbijt zaten. Man die lucht was zo sterk dat we gewoon 2ehands stoned werden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Heet klimaat en de hele dag wiet ruiken
oh gisteren iets verkeerd getild?quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Potver. Last van m'n rug vandaag joh pfffffff
Nee ook niks raars in bed gedaan. Gewoon opgestaan en dan ben ik wel vaker wat stram maar vandaag is het ineens veel erger.quote:
hier droog hoor, maar ik gaf een cryptische omschrijving van waar ik heen moet qua werkquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het regent hierof ja, een paar verdwaalde druppels tot nu toe
Amsterdam in de zomerquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Heet klimaat en de hele dag wiet ruiken
Hopen dat ze bij die ambassade er niet achter komen dat je net in Japan bent geweest balliequote:In Japanse winkels mogen consumenten nog maar één zak rijst per persoon kopen. Er is namelijk een groot tekort aan rijst. Dat komt onder meer door slecht weer en importheffingen. Maar ook toeristen in het land krijgen de schuld.
Met gratiesj pislucht erbij.quote:
Snap ik wel ja.quote:
Ze laat overal een spoor van hongersnood achter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze bij die ambassade er niet achter komen dat je net in Japan bent geweest ballie
quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had voor dat ik naar NL ging wat gezegd tegen een jongen toen we aan ons ontbijt zaten. Man die lucht was zo sterk dat we gewoon 2ehands stoned werden.
Zei die dat ik niet in die emotie moest zitten met zijn stonede kutkop
Had gisteren van die harsspikkels of wat het ook zijn op de ruit, ook een halve tank ruitenwisservloeistof op losgelaten om het een beetje weg te krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had wat druppels onderweg. Vervolgens mijn ruitenwisser gebruikt. Nou daar werd het niet beter van.
ja hebben ze al gezien aan de stempelsquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze bij die ambassade er niet achter komen dat je net in Japan bent geweest ballie
Kan je wat van lerenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had voor dat ik naar NL ging wat gezegd tegen een jongen toen we aan ons ontbijt zaten. Man die lucht was zo sterk dat we gewoon 2ehands stoned werden.
Zei die dat ik niet in die emotie moest zitten met zijn stonede kutkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |