abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217720788
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:41 schreef r_one het volgende:

[..]
Zo bijvoorbeeld
Of zo
Dat gaat zo te zien niet op.
pi_217720812
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:12 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Je hebt er geen reet aan, maar wellicht is ie onder invloed van allerlei shit in een vlaag van verstandsverbijstering de plomp ingereden. Denk het niet overigens, gezien de voortekenen.

Mag trouwens hopen dat dit topic snel dichtgaat, al dat gespeculeer is kut.
Tegen vrienden had hij blijkbaar zoiets door laten schemeren (ze pakten de sleutel af), in de brief stond blijkbaar zoiets, tegen Mirka zei hij zoiets, in de apps stond zoiets... En dan direct na het ophalen daar het water in gereden. Los van de omstandigheden lijkt me dat ook gezien de locatie onmogelijk een ongeluk. Het moet haast wel moord zijn.
pi_217720878
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:58 schreef Puzzie het volgende:
Boeien wat zij ontvangt , ik begrijp werkelijk niet wat dit nog met de moord op die kinderen te maken heeft
Blijf je nu maar door zeuren?
  Admin donderdag 22 mei 2025 @ 22:22:39 #254
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217720925
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, de enige reden waarom je zoiets doet is om het onderzoek te frustreren en om de moeder die haar kinderen zoekt nog een mes in de rug te steken.
Daar zit geen greintje bestwil bij.
Is het niet gewoon dronken lorren gelul. Het ene dronken lor houdt de ander de hand boven het hoofd. En dronken lorren liegen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 22 mei 2025 @ 22:24:33 #255
236264 crew  capricia
pi_217720948
quote:
17s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef yvonne het volgende:

[..]
Is het niet gewoon dronken lorren gelul. Het ene dronken lor houdt de ander de hand boven het hoofd. En dronken lorren liegen.
Ja. Zo zie ik het ook. Gewoon klootzakken gedrag. Maatjes die elkaar wel even 'helpen' met liegen.
Alleen liep het nu wat anders af, en dat had mijnheer ook niet van te voren zo ingeschat, kennelijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:25:54 #256
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217720959
Het was overigens zijn vrouw (of vriendin) die beweerde hem gesproken te hebben.
The love you take is equal to the love you make.
  Admin donderdag 22 mei 2025 @ 22:26:35 #257
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217720963
Gaat het nog ergens over?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_217720976
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Dank je, maakt het duidelijker. Ook niet zo'n zin om al die topics terug te lezen.
Op pagina 1 van het eerste topic staat namelijk dat hij de kinderen zonder toestemming van moeder had, maar dat was dus niet zo. Het was 'zijn' weekend.
Ja, alleen is dus niet duidelijk of er een omgangsregeling op papier was of dat ze het zo onderling maar 'n beetje deden.

Het moet haast wel zijn dat er iets van een regeling was. Anders is het simpel en konden de kinderen meteen naar moeders.

En bijvoorbeeld z'n appje waar het in de media over ging is juridisch gezien niet eens 'n bedreiging.
  Moderator donderdag 22 mei 2025 @ 22:33:00 #259
236264 crew  capricia
pi_217721029
quote:
17s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:26 schreef yvonne het volgende:
Gaat het nog ergens over?
Ja. Ik krijg nu pas de tijdlijn en wat puzzelstukken in beeld.
Sorry, ik ben niet zo snel.

En die gofundme is (voor mij) ook best onduidelijk waar dat allemaal heen gaat en van wie dat nou eigenlijk is.
Aan wie of wat is er nu geld gegeven?
Er zijn ook mensen hier die bijgedragen hebben.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:33:10 #260
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_217721032
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Kan natuurlijk ook een belletje uit bestwil geweest zijn. Voor een goede vriend, een maat.
Deze afloop kon hij ook niet van te voren geweten hebben.
Achteraf is het heel erg naar, ja.
Er was geen belletje. Ondertussen vindt die idioot het wel nodig om het voor de media te verkondigen. Dat is niet alleen achteraf heel erg naar, dat was op dat moment al naar; een keiharde leugen, valse hoop op een goede afloop. Dat is heel erg kwalijk. Hij had gewoon zijn bek moeten houden in plaats van zijn minute of fame te pakken.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  roze donderdag 22 mei 2025 @ 22:36:07 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217721059
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Ik krijg nu pas de tijdlijn en wat puzzelstukken in beeld.
Sorry, ik ben niet zo snel.

En die gofundme is (voor mij) ook best onduidelijk waar dat allemaal heen gaat en van wie dat nou eigenlijk is.
Aan wie of wat is er nu geld gegeven?
Er zijn ook mensen hier die bijgedragen hebben.
Had ik toch al gezegd wat ze ermee gaan doen.
Your beauty never ever scared me.
  Admin donderdag 22 mei 2025 @ 22:36:54 #262
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217721069
Ik heb maar weereens geveegd.

Admin donderdag 22 mei 2025 @ 22:46:03 #263
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217721169
Je blijft toch malen over het feit dat ie vrijwel meteen een einde eraan gemaakt heeft en dat die arme kinderen een verdrinkingsdood hebben.
Mijn dochter zei vanmiddag iets wat me wel goed klinkt. Hij heeft ze iig niet met geweld uit iemands armen gerukt (óók dat is voorgekomen) dus hopelijk gingen ze niet in een angstige mood mee.

Daar kan ik nou echt mee zitten, met wat de kinderen gevoeld moeten hebben in die 15 minuten. En ik hoop zo dat de klap van de auto op het water ze misschien wel buiten westen gemaakt heeft.

Maar omdat de dader dood is is het eik ook case closed?

pi_217721188
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Had ik toch al gezegd wat ze ermee gaan doen.
Nu bij Renze
pi_217721211
quote:
17s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:46 schreef yvonne het volgende:
Je blijft toch malen over het feit dat ie vrijwel meteen een einde eraan gemaakt heeft en dat die arme kinderen een verdrinkingsdood hebben.
Mijn dochter zei vanmiddag iets wat me wel goed klinkt. Hij heeft ze iig niet met geweld uit iemands armen gerukt (óók dat is voorgekomen) dus hopelijk gingen ze niet in een angstige mood mee.

Daar kan ik nou echt mee zitten, met wat de kinderen gevoeld moeten hebben in die 15 minuten. En ik hoop zo dat de klap van de auto op het water ze misschien wel buiten westen gemaakt heeft.

Er wordt wel verder onderzoek gedaan, maar het zal niet tot een rechtszaak leiden, omdat de waarschijnlijk enige dader is overleden.

Dat moet verschrikkelijk zijn geweest. Ook al zijn ze niet met geweld uit de armen van iemand gerukt. Op enig moment moeten ze wel het besef hebben dat het fout was, denk ik. Dus dan besef je dat je vader je voorgelogen heeft, er helemaal geen McDonald's uitje komt en hij je de dood in jaagt. Verschrikkelijk.

Het precieze weten we er ook niet van uiteraard. Ene artikel staat dat Mirka ze probeerde over te halen om niet mee te gaan, andere artikel staat weer dat de zoon niet mee wilde...
pi_217721272
quote:
17s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hij leek me niet dronken. En ik weet niet waarom je zou liegen over zoiets om een ander te helpen. Het is gewoon een gestoord persoon die liegt voor wat voor gestoorde reden dan ook. Zoiets als wat hij zegt verzin je niet ter plaatse om een ander hoop te geven, dat doe je voor je eigen moment to 'shine' (ow ik ben zo belangrijk voor die persoon, hij belde mij uit alle anderen)
pi_217721802
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Waar gaat al dat geld dan heen? Een positieve erfenis (or kans dat ie positief is), mag je ook niet zomaar weigeren in de bijstand.
Als een vriendin die gofund heeft gestart dat komt het op diegene z'n rekening. Ze hoeft het niet aan de moeder te geven en kan ook de uitvaart betalen of het "zwart" geven
pi_217721839
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:33 schreef n0sferat2 het volgende:

[..]
Er was geen belletje. Ondertussen vindt die idioot het wel nodig om het voor de media te verkondigen. Dat is niet alleen achteraf heel erg naar, dat was op dat moment al naar; een keiharde leugen, valse hoop op een goede afloop. Dat is heel erg kwalijk. Hij had gewoon zijn bek moeten houden in plaats van zijn minute of fame te pakken.
Hart van Nederland zit er al achteraan.

https://www.hartvannederl(...)ber-alert-klaas-bijl

quote:
Na de actuele ontwikkelingen van donderdag, waarbij de politie bekend heeft gemaakt dat de vader zaterdag al een kwartier na vertrek het water in is gereden met de twee kinderen, is het zeer onwaarschijnlijk geworden dat het verhaal van een inwoner van Beerta in dit artikel klopt. Gezien de informatie die de politie nu vrijgeeft, lijkt het niet aannemelijk dat het telefoongesprek op zondag heeft plaatsgevonden. De redactie van Hart van Nederland is dit nu aan het uitzoeken.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 22 mei 2025 @ 23:54:09 #269
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_217721843
quote:

Ik denk het niet, maar ik hoop ook gewoon dat hij ze van te voren nog een slaaptabletje heeft gegeven o.i.d.
pi_217721908
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:04 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Bron?
Tiktok waar ze hun aandacht ook halen. Patricia, zonder gebit.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 01:43:26 #271
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217722229
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh zeker. Het is hufterig. Klootzakken gedrag.
Maar dat het deze afloop zou hebben, kon hij toen nog niet weten.

En je mag hopen dat zo iemand zich sws de ogen uit zijn kop schaamt. Maar dat zal wel niet. Want met een beetje normaal besef doe je zoiets sws niet. Vals getuigen.
We weten het niet.

[ Bericht 25% gewijzigd door ootjekatootje op 23-05-2025 08:49:07 ]
pi_217722345
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:12 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat gaat zo te zien niet op.
Zo te zien?
Wát zie jij dan wáár?
pi_217723228
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 16:52 schreef Nober het volgende:

[..]
Hij stond niet onder ede.
:')
pi_217723254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:29 schreef roos94 het volgende:

[..]
Die bril zegt al genoeg |:)
  roze vrijdag 23 mei 2025 @ 08:58:28 #275
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217723264
quote:

Jeffrey was wel bang zei Mirka.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')