Tegen vrienden had hij blijkbaar zoiets door laten schemeren (ze pakten de sleutel af), in de brief stond blijkbaar zoiets, tegen Mirka zei hij zoiets, in de apps stond zoiets... En dan direct na het ophalen daar het water in gereden. Los van de omstandigheden lijkt me dat ook gezien de locatie onmogelijk een ongeluk. Het moet haast wel moord zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:12 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Je hebt er geen reet aan, maar wellicht is ie onder invloed van allerlei shit in een vlaag van verstandsverbijstering de plomp ingereden. Denk het niet overigens, gezien de voortekenen.
Mag trouwens hopen dat dit topic snel dichtgaat, al dat gespeculeer is kut.
Blijf je nu maar door zeuren?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:58 schreef Puzzie het volgende:
Boeien wat zij ontvangt , ik begrijp werkelijk niet wat dit nog met de moord op die kinderen te maken heeft
Is het niet gewoon dronken lorren gelul. Het ene dronken lor houdt de ander de hand boven het hoofd. En dronken lorren liegen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de enige reden waarom je zoiets doet is om het onderzoek te frustreren en om de moeder die haar kinderen zoekt nog een mes in de rug te steken.
Daar zit geen greintje bestwil bij.
Ja. Zo zie ik het ook. Gewoon klootzakken gedrag. Maatjes die elkaar wel even 'helpen' met liegen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het niet gewoon dronken lorren gelul. Het ene dronken lor houdt de ander de hand boven het hoofd. En dronken lorren liegen.
Ja, alleen is dus niet duidelijk of er een omgangsregeling op papier was of dat ze het zo onderling maar 'n beetje deden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Dank je, maakt het duidelijker. Ook niet zo'n zin om al die topics terug te lezen.
Op pagina 1 van het eerste topic staat namelijk dat hij de kinderen zonder toestemming van moeder had, maar dat was dus niet zo. Het was 'zijn' weekend.
Ja. Ik krijg nu pas de tijdlijn en wat puzzelstukken in beeld.quote:
Er was geen belletje. Ondertussen vindt die idioot het wel nodig om het voor de media te verkondigen. Dat is niet alleen achteraf heel erg naar, dat was op dat moment al naar; een keiharde leugen, valse hoop op een goede afloop. Dat is heel erg kwalijk. Hij had gewoon zijn bek moeten houden in plaats van zijn minute of fame te pakken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook een belletje uit bestwil geweest zijn. Voor een goede vriend, een maat.
Deze afloop kon hij ook niet van te voren geweten hebben.
Achteraf is het heel erg naar, ja.
Had ik toch al gezegd wat ze ermee gaan doen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik krijg nu pas de tijdlijn en wat puzzelstukken in beeld.
Sorry, ik ben niet zo snel.
En die gofundme is (voor mij) ook best onduidelijk waar dat allemaal heen gaat en van wie dat nou eigenlijk is.
Aan wie of wat is er nu geld gegeven?
Er zijn ook mensen hier die bijgedragen hebben.
Nu bij Renzequote:Op donderdag 22 mei 2025 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Had ik toch al gezegd wat ze ermee gaan doen.
Er wordt wel verder onderzoek gedaan, maar het zal niet tot een rechtszaak leiden, omdat de waarschijnlijk enige dader is overleden.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:46 schreef yvonne het volgende:
Je blijft toch malen over het feit dat ie vrijwel meteen een einde eraan gemaakt heeft en dat die arme kinderen een verdrinkingsdood hebben.
Mijn dochter zei vanmiddag iets wat me wel goed klinkt. Hij heeft ze iig niet met geweld uit iemands armen gerukt (óók dat is voorgekomen) dus hopelijk gingen ze niet in een angstige mood mee.
Daar kan ik nou echt mee zitten, met wat de kinderen gevoeld moeten hebben in die 15 minuten. En ik hoop zo dat de klap van de auto op het water ze misschien wel buiten westen gemaakt heeft.
Maar omdat de dader dood is is het eik ook case closed?
Hij leek me niet dronken. En ik weet niet waarom je zou liegen over zoiets om een ander te helpen. Het is gewoon een gestoord persoon die liegt voor wat voor gestoorde reden dan ook. Zoiets als wat hij zegt verzin je niet ter plaatse om een ander hoop te geven, dat doe je voor je eigen moment to 'shine' (ow ik ben zo belangrijk voor die persoon, hij belde mij uit alle anderen)quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het niet gewoon dronken lorren gelul. Het ene dronken lor houdt de ander de hand boven het hoofd. En dronken lorren liegen.
Als een vriendin die gofund heeft gestart dat komt het op diegene z'n rekening. Ze hoeft het niet aan de moeder te geven en kan ook de uitvaart betalen of het "zwart" gevenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar gaat al dat geld dan heen? Een positieve erfenis (or kans dat ie positief is), mag je ook niet zomaar weigeren in de bijstand.
Hart van Nederland zit er al achteraan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:33 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Er was geen belletje. Ondertussen vindt die idioot het wel nodig om het voor de media te verkondigen. Dat is niet alleen achteraf heel erg naar, dat was op dat moment al naar; een keiharde leugen, valse hoop op een goede afloop. Dat is heel erg kwalijk. Hij had gewoon zijn bek moeten houden in plaats van zijn minute of fame te pakken.
quote:Na de actuele ontwikkelingen van donderdag, waarbij de politie bekend heeft gemaakt dat de vader zaterdag al een kwartier na vertrek het water in is gereden met de twee kinderen, is het zeer onwaarschijnlijk geworden dat het verhaal van een inwoner van Beerta in dit artikel klopt. Gezien de informatie die de politie nu vrijgeeft, lijkt het niet aannemelijk dat het telefoongesprek op zondag heeft plaatsgevonden. De redactie van Hart van Nederland is dit nu aan het uitzoeken.
Ik denk het niet, maar ik hoop ook gewoon dat hij ze van te voren nog een slaaptabletje heeft gegeven o.i.d.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:46 schreef yvonne het volgende:
Je blijft toch malen over het feit dat ie vrijwel meteen een einde eraan gemaakt heeft en dat die arme kinderen een verdrinkingsdood hebben.
Mijn dochter zei vanmiddag iets wat me wel goed klinkt. Hij heeft ze iig niet met geweld uit iemands armen gerukt (óók dat is voorgekomen) dus hopelijk gingen ze niet in een angstige mood mee.
Daar kan ik nou echt mee zitten, met wat de kinderen gevoeld moeten hebben in die 15 minuten. En ik hoop zo dat de klap van de auto op het water ze misschien wel buiten westen gemaakt heeft.
We weten het niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh zeker. Het is hufterig. Klootzakken gedrag.
Maar dat het deze afloop zou hebben, kon hij toen nog niet weten.
En je mag hopen dat zo iemand zich sws de ogen uit zijn kop schaamt. Maar dat zal wel niet. Want met een beetje normaal besef doe je zoiets sws niet. Vals getuigen.
Jeffrey was wel bang zei Mirka.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:46 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |