Maikel herkent iedereen, lult niet teveel én heeft ook nog fatsoenlijke anekdotes en met iedereen in het pulleton gereden, heerlijk commentaar.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind Maikel Boogaard, mits hij niet op de motor zit, erg goed.
Zet Boogie naast Andries Lamain en je hebt het best denkbare duo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maikel herkent iedereen, lult niet teveel én heeft ook nog fatsoenlijke anekdotes en met iedereen in het pulleton gereden, heerlijk commentaar.
Dat kan überhaupt niet als je bijna niks uitzendt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:52 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zet Boogie naast Andries Lamain en je hebt het best denkbare duo.
Erg jammer dat de NOS die twee bijna nooit samen zet.
Tsja, wiens schuld is dat...quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan überhaupt niet als je bijna niks uitzendt.
Als zelfs een budgetprogramma als Top 2000 Untold Stories al geen haalbare kaart meer is...quote:
Maar alsnog hebben ze diverse rechten waar ze óf niks óf alleen op de striem wat mee doen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als zelfs een budgetprogramma als Top 2000 Untold Stories al geen haalbare kaart meer is...
Dat ligt natuurlijk ook aan de structuur van de NPO, de NOS krijgt slechts een beperkt aantal 'uren' reguliere zendtijd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar alsnog hebben ze diverse rechten waar ze óf niks óf alleen op de striem wat mee doen.
Dus is het in ieder geval niet de schuld van Eurosport, waar op gealludeerd werd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk ook aan de structuur van de NPO, de NOS krijgt slechts een beperkt aantal 'uren' reguliere zendtijd.
Niksdoen vind ik wel een flater overigens, waarom koop je die rechten dan.
Ik snap de kritiek op de random reclames van Eurosport, maar we moeten niet doen alsof zij de hoofdprijs betalen voor de rechten waardoor de NOS uit de markt geprijsd zou worden inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus is het in ieder geval niet de schuld van Eurosport, waar op gealludeerd werd.
En vaak is het onderdeel van een pakket. Of een Vuelta die ze dan alleen in de weekenden lineair uitzenden ofzo.
De eerste sprintersrit in zes etappes en meteen krijgen we dat natuurlijkquote:
Buiten de exclusieve rechten (zoals die van de Giro, waar ze overigens ook gewoon sublicenties van verkopen) wil de NOS 90% van de rechten die Eurosport heeft waarschijnlijk niet eens. Wat ze wel willen hebben ze volgens mij ook wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap de kritiek op de random reclames van Eurosport, maar we moeten niet doen alsof zij de hoofdprijs betalen voor de rechten waardoor de NOS uit de markt geprijsd zou worden inderdaad.
Gezien dat zelfs Sporza de rechten niet heeft lijkt het toch echt ook aan Eurosport te liggen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus is het in ieder geval niet de schuld van Eurosport, waar op gealludeerd werd.
En vaak is het onderdeel van een pakket. Of een Vuelta die ze dan alleen in de weekenden lineair uitzenden ofzo.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste sprintersrit in zes etappes en meteen krijgen we dat natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |