Als een vrouw geen relatie meer wil met een ouderwetse man, dan moet die man toch maar eens wat meer aan zelfreflectie doen en zijn gedrag en uitlatingen aanpassen, zodat hij aantrekkelijk blijft voor een vrouw.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:12 schreef armegozer het volgende:
[..]
Die eerlijke softe moderne mannen mogen naar de hell. Hun zijn de reden waarom er zoveel scheidingen momenteel plaatsvind. De man bevind zich daardoor in een war-zone. Gozer verliest zijn woning , kinderen (die hij als die geluk heeft om de 2 weken mag zien en dan nog niet te spreken over mogelijke ouderverstoting..) , mag jarenlang alimentatie betalen , hoogstwaarschijnlijk zal hij in de gevangenis belanden omdat de man moeite heeft met scheidingen en nog veel meer ellende.
Ik meen dit dood serieus. Ik heb in korte tijd met 4 verschillende vrouwen afgesproken terwijl dit in Nederland bijna onmogelijk is voor mij omdat ik al gehuwd was en een hele boel kids heb. Ik word in NL afgewezen. Alleen single moeders willen mij wel maar dat ga ik niet doen andermans kids opvoeden. In het buitenland heb je dus vrouwen die nog jong zijn en nog geen kids hebben , feminine zijn en dat is juist de game changer.quote:
Voor het eerst dat je een samenhangende post plaatstquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Als een vrouw geen relatie meer wil met een ouderwetse man, dan moet die man toch maar eens wat meer aan zelfreflectie doen en zijn gedrag en uitlatingen aanpassen, zodat hij aantrekkelijk blijft voor een vrouw.
Onzin. De moderne vrouw maakt een huwelijk om de kleinste scheet stuk. Je kunt vrouwen niet vertrouwen. En dat maakt dat je dus al hun rechten hoort af te pakken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Als een vrouw geen relatie meer wil met een ouderwetse man, dan moet die man toch maar eens wat meer aan zelfreflectie doen en zijn gedrag en uitlatingen aanpassen, zodat hij aantrekkelijk blijft voor een vrouw.
Dan wordt natuurlijk de vrouw waar hij mee vreemd gaat gestraft want die arme man kan er niks aan doen ...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En als een man vreemd gaat?
Kan dat uberhaupt in dat nieuwe systeem?
Just asking questions.
Als je ze niet kan vertrouwen, waarom wil je er dan mee samen zijn?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:51 schreef armegozer het volgende:
[..]
Onzin. De moderne vrouw maakt een huwelijk om de kleinste scheet stuk. Je kunt vrouwen niet vertrouwen. En dat maakt dat je dus al hun rechten hoort af te pakken.
Niemand wordt gestraft. De huwelijk blijft staan. Vrouw mag in dat geval niet weg bij haar man met wie zij kinderen heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan wordt natuurlijk de vrouw waar hij mee vreemd gaat gestraft want die arme man kan er niks aan doen ...
Met de moderne feminist vrouw wil ik ook niet samen zijn. Enige mogelijkheid is een vrouw uit het buitenland die met een bepaalde cultuur is opgevoed waarbij de kans kleiner is op een toekomstige scheiding.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je ze niet kan vertrouwen, waarom wil je er dan mee samen zijn?
Waar komen die vrouwen vandaan?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:45 schreef armegozer het volgende:
[..]
Voor vrouwen uit het buitenland die feminine zijn? Zeker. Ze staan letterlijk en figuurlijk in de rij voor mij.
Totdat ze zelf gehersenspoeld wordt met de feministische propaganda. Wat ga je dan doen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:57 schreef armegozer het volgende:
[..]
Met de moderne feminist vrouw wil ik ook niet samen zijn. Enige mogelijkheid is een vrouw uit het buitenland die met een bepaalde cultuur is opgevoed waarbij de kans kleiner is op een toekomstige scheiding.
Thuis houden die handel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:58 schreef Ali_boo het volgende:
quote:
Op zaterdag 24 mei 2025 12:57 schreef armegozer het volgende:
[..]
Met de moderne feminist vrouw wil ik ook niet samen zijn. Enige mogelijkheid is een vrouw uit het buitenland die met een bepaalde cultuur is opgevoed waarbij de kans kleiner is op een toekomstige scheiding.
Totdat ze zelf gehersenspoeld wordt met de feministische propaganda. Wat ga je dan doen?
Kinderbijslag is geen toeslag, de overige 3 komen op zo'n 732 bij 2 jonge kinderen en een huur van 654 per maand.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:40 schreef armegozer het volgende:
[..]
Kinderbijslag
Kindgebondenbudget
Huurtoeslag
Zorgtoeslag
etc
tikt hard aan
Niet te moeilijke vragen stellen!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Totdat ze zelf gehersenspoeld wordt met de feministische propaganda. Wat ga je dan doen?
waarom geef je geen antwoord op dat import gedeelte dat IVA vrijstelling krijgt?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kinderbijslag is geen toeslag, de overige 3 komen op zo'n 732 bij 2 jonge kinderen en een huur van 654 per maand.
Moet je ook voor 2 personen zorgverzekering betalen.
(211 huurtoeslag, 403 kindgebondenbudget, 118 zorgtoeslag).
Kinderbijslag is tot 6 jaar 286,45 per kwartaal, dus dat is ¤ 95,48 per kind per maand, dus zelfs met de kinderbijslag erbij zit je met ¤ 922,97 nog ruim onder de ¤ 1.000 per maand aan bijslag/toeslag.
Je hebt toch wel internet thuis, tv ect?quote:
Ik ben oprecht nieuwsgierig hoe die dat wil aanpakkenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:59 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Niet te moeilijke vragen stellen!
Oh? Je moet ook nog alimentatie betalen voor vrouw 1 en de kinderen die je met haar hebt?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:43 schreef armegozer het volgende:
[..]
Dat gedeelte ben ik allang voorbij. Ik ga nu op naar vrouw nr 2. Maar het zal hoogstwaarschijnlijk wel een importje worden dit keer.
Je hebt zeker een punt alleen ik zeg je kan beter eentje halen uit buitenland die traditioneel is opgevoed. Ze is fel tegenstander van feminisme en geeft aan dat ze vind dat man en vrouw geen gelijken vind.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel internet thuis, tv ect?
Slechts een kwestie van tijd voordat ze in contact komt met de feministische dogma
Of ga je het internet ook afsluiten?
Kan niet spreken voor Afrika en de Aziatische landen. Maar oost Europa begint ook te veranderen(in negatieve zin)quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:58 schreef armegozer het volgende:
[..]
Noord-Afrika , Thailand en de Filipijnen. Oost Europa kan ook wel.
Omdat die helemaal niets te maken hebben met waar ik op reageer?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:01 schreef armegozer het volgende:
[..]
waarom geef je geen antwoord op dat import gedeelte dat IVA vrijstelling krijgt?
Klopt. 100 euro intotaal voor 3 kids :p en ze kijken naar je bruto inkomen. Je moet vaste bruto 2100 inkomen hebben maar mijn bruto inkomen is veel hoger. en iva wordt ook uitgezonderd vanuit de INDquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Je moet ook nog alimentatie betalen voor vrouw 1 en de kinderen die je met haar hebt?
Nou gelukkig heb je een karig inkomen, dus die alimentatie kan nooit veel zijn.
Afrika is goed. Vooral landen waarbij de mensen sterk verbonden zijn met de islamitische religie.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan niet spreken voor Afrika en de Aziatische landen. Maar oost Europa begint ook te veranderen(in negatieve zin)
Er zijn nog andere toeslagen. Zoals gratis buspasje , jaarlijkse arbeidsongeschiktheid toeslag etc en andere dingen. Als je alles bij elkaar optelt is het meer als 1300. gratis met de kids naar zwemmen / speelparken etc etcquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat die helemaal niets te maken hebben met waar ik op reageer?
Of krijg he van de IND extra toeslagen zodat je wel op die verzonnnen ¤ 1300 aan toeslagen uitkomt?
De tering, 3 kinderen en dan ¤ 100 kinderalimentatie moeten betalen en daar trots op zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:05 schreef armegozer het volgende:
[..]
Klopt. 100 euro intotaal voor 3 kids :p en ze kijken naar je bruto inkomen. Je moet vaste bruto 2100 inkomen hebben maar mijn bruto inkomen is veel hoger. en iva wordt ook uitgezonderd vanuit de IND
En die 3 kids heeft ze direct achterelkaar eruit geperst zonder rustpauze. ja 100 eur maar de rest wordt door jou bijgevuld. Ze krijgt denk meer als 2000 euro uitkering.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
De tering, 3 kinderen en dan ¤ 100 kinderalimentatie moeten betalen en daar trots op zijn.
En dan een bruid willen importeren en daar ook weer kinderen mee krijgen... van je IVA van net aan ¤ 2.200 netto per maand.
Nou, dan heb je het lekker voor elkaar hoor, dan ben je het mannetje
Vroeg of laat zal ze beïnvloed worden door de westerse waardes, zelfs de traditionele vrouwen. Of wil je haar op de zolder opsluiten en de sleutel weggooien?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:03 schreef armegozer het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt alleen ik zeg je kan beter eentje halen uit buitenland die traditioneel is opgevoed. Ze is fel tegenstander van feminisme en geeft aan dat ze vind dat man en vrouw geen gelijken vind.
De kans is hiermee veel kleiner dat je een ongeluk(scheiding) zult maken.
de rest wordt door jou bijgevuld :p lekker betale en hard werkequote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:11 schreef JellyBelly. het volgende:
¤100 voor wel 3 kinderen per maand kan er maar vanaf?
Damzzz we hebben hier een winnaar. Een echte catch
Nee ik ga haar hoe dan ook hierheen brengen. Mooie is dat ze jonger is als mijn ex vrouw en dat ze geen kids heeft. Daarmee gwn nieuwe gezin stichten. Beter kan niet. Ze is al bezig met het leren van de taal:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vroeg of laat zal ze beïnvloed worden door de westerse waardes, zelfs de traditionele vrouwen. Of wil je haar op de zolder opsluiten en de sleutel weggooien?
Wat je dan beter kan doen is zelf een online business starten. Naar een land verhuizen waar ze nog traditionele waarden hebben. En daar een nieuwe start maken
Ik hoef geen dingen te checken omdat jij allerlei bedragen verzint, maar ja, die 219,90 netto die je in september ontvangt gaat idd het verschil maken, dat is weer ¤ 18,33 per maand extra, dan wordt het dus ¤ 941,30 in totaal....quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:06 schreef armegozer het volgende:
[..]
Er zijn nog andere toeslagen. Zoals gratis buspasje , jaarlijkse arbeidsongeschiktheid toeslag etc en andere dingen. Als je alles bij elkaar optelt is het meer als 1300. gratis met de kids naar zwemmen / speelparken etc etc
gemeentelijke toeslagen kun je ook altijd nog ff checken.
Gewoon nog een kind erbij makenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoef geen dingen te checken omdat jij allerlei bedragen verzint, maar ja, die 219,90 netto die je in september ontvangt gaat idd het verschil maken, dat is weer ¤ 18,33 per maand extra, dan wordt het dus ¤ 941,30 in totaal....
Nog steeds niet in de buurt van die 1.300 die jij verzint.
Maar misschien krijg je idd wel een buspas van ¤ 350 per maand.
Als dat evenredig zo veel is als zijn inbreng in de opvoeding heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt met de vrouw en kinderen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Je moet ook nog alimentatie betalen voor vrouw 1 en de kinderen die je met haar hebt?
Nou gelukkig heb je een karig inkomen, dus die alimentatie kan nooit veel zijn.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als dat evenredig zo veel is als zijn inbreng in de opvoeding heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt met de vrouw en kinderen.
Lifehack:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als dat evenredig zo veel is als zijn inbreng in de opvoeding heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt met de vrouw en kinderen.
Jij denkt dat 3 kinderen ¤ 100 per maand kosten, dus ik snap wel waar je waanbeelden vandaan komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:15 schreef armegozer het volgende:
[..]
Gewoon nog een kind erbij makenkinderen kosten niets.
Het is wel overduidelijk dat je uit een cultuur komt waar je moeder ook je zus is. Kun je alsjeblieft optiefen naar Afghanistan of zoiets, genetisch defecte steuntrekker?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:15 schreef armegozer het volgende:
[..]
Gewoon nog een kind erbij makenkinderen kosten niets.
Kinderen kosten niets. Ze eten weinig en eten mee met de ouders tijdens avondeten. Ik heb vele duizenden euro's kunnen sparen met al dat kindergeld.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij denkt dat 3 kinderen ¤ 100 per maand kosten, dus ik snap wel waar je waanbeelden vandaan komen.
Het punt is meer dat de feminist moderne vrouw jou geen toestemming geeft. Maar ik luister niet naar een vrouw. Wilt ze geen kids? Ik maak haar tóch zwanger. Ik geef geen shit om wat vrouwen te zeggen hebben. Ik vind kids wel leuk als het mijn eigen bloed is. En als ik toch al een nieuw gezin ga stichten waarom niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is wel overduidelijk dat je uit een cultuur komt waar je moeder ook je zus is. Kun je alsjeblieft optiefen naar Afghanistan of zoiets, genetisch defecte steuntrekker?
Dat is toch hun recht om iemand die hun niet bevalt te verlaten?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:51 schreef armegozer het volgende:
[..]
Onzin. De moderne vrouw maakt een huwelijk om de kleinste scheet stuk. Je kunt vrouwen niet vertrouwen. En dat maakt dat je dus al hun rechten hoort af te pakken.
Als er geen kinderen zijn en zij nog niet is getrouwd heb je wel gelijk. Ik heb het meer over dat ze met een man is getrouwd én kinderen met hem heeft. Dan moet de vrouw verantwoordelijk gesteld worden voor de keuze die zij heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:31 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is toch hun recht om iemand die hun niet bevalt te verlaten?
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:34 schreef armegozer het volgende:
[..]
Als er geen kinderen zijn en zij nog niet is getrouwd heb je wel gelijk. Ik heb het meer over dat ze met een man is getrouwd én kinderen met hem heeft. Dan moet de vrouw verantwoordelijk gesteld worden voor de keuze die zij heeft gemaakt.
Dus eerst verkracht je haar zodat ze zwanger wordt en vervolgens gebruik je diezelfde kinderen als argument waarom ze niet zou mogen scheiden omdat het "haar keuze" was kinderen te krijgen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:22 schreef armegozer het volgende:
[..]
Het punt is meer dat de feminist moderne vrouw jou geen toestemming geeft. Maar ik luister niet naar een vrouw. Wilt ze geen kids? Ik maak haar tóch zwanger. Ik geef geen shit om wat vrouwen te zeggen hebben. Ik vind kids wel leuk als het mijn eigen bloed is. En als ik toch al een nieuw gezin ga stichten waarom niet?
Ik zou geen tijd spenderen aan dit persoon. Het kan zijn eigen broek niets een ophouden. Als het in een land was met de cultuur die het omarmt zou het allang in de goot liggen. De term man is niet voor deze persoon uitgevonden. Het zit hier vast in een gouden kooi die Nederland heet, maar waardeert niet de normen en waarden van het land dat hem verzorgt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Dus eerst verkracht je haar zodat ze zwanger wordt en vervolgens gebruik je diezelfde kinderen als argument waarom ze niet zou mogen scheiden omdat het "haar keuze" was kinderen te krijgen?
Nee verkrachting gaat weer te ver. Je kan beter zeggen onenigheid of het niet zeker weten of ze wel of geen kids wilt. Want ik herinner me goed dat ze altijd blij uit de wc kwam aanlopen met dat pennetje in haar hand waarin staat dat ze zwanger zou zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Dus eerst verkracht je haar zodat ze zwanger wordt en vervolgens gebruik je diezelfde kinderen als argument waarom ze niet zou mogen scheiden omdat het "haar keuze" was kinderen te krijgen?
Veel mannen willen niets te maken met die fake waarde en normen waar jij het over heb. In Nederland was de norm dat de vrouw gehoorzaam was tegenover haar man én dat ze niet mocht scheiden van haar man. Dit was al tienduizenden jaren zo tot 1970.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:48 schreef RiZu het volgende:
[..]
Ik zou geen tijd spenderen aan dit persoon. Het kan zijn eigen broek niets een ophouden. Als het in een land was met de cultuur die het omarmt zou het allang in de goot liggen. De term man is niet voor deze persoon uitgevonden. Het zit hier vast in een gouden kooi die Nederland heet, maar waardeert niet de normen en waarden van het land dat hem verzorgt.
Nee, maar wel gratis geld vangen hier. Je bent geen man, je bent een parasiet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:03 schreef armegozer het volgende:
[..]
Veel mannen willen niets te maken met die fake waarde en normen waar jij het over heb. In Nederland was de norm dat de vrouw gehoorzaam was tegenover haar man én dat ze niet mocht scheiden van haar man. Dit was al tienduizenden jaren zo tot 1970.
Dat is door de rechter zo bepaald eenmaal. Ik heb daar dus recht op het is niet dat ik bijstand trek ofzo.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, maar wel gratis geld vangen hier. Je bent geen man, je bent een parasiet.
Als men vrouwen liefheeft dan maak je hun toch niet zwanger?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:36 schreef torentje het volgende:
zaterdag 24 mei 2025 13:34 schreef armegozer het volgende:[/b]
[..]
Als er geen kinderen zijn en zij nog niet is getrouwd heb je wel gelijk. Ik heb het meer over dat ze met een man is getrouwd én kinderen met hem heeft. Dan moet de vrouw verantwoordelijk gesteld worden voor de keuze die zij heeft gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |