Als je ziet wat erop rijdt is de term ook best goed gekozen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fatbikes. Mijn god, wat een proleten rijden daar op rond zeg.
Gewoon naar de stort brengen ze laten toekijken hoe hun import uit China verpulvert wordt. Heel langzaam.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:21 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ben voor de ontwikkeling van de fatbikeverplettermachine.
Hier voor 80-90 procent Ali's, Mohammeds, Delano's en Shaquila's.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je ziet wat erop rijdt is de term ook best goed gekozen.
Die worden nog fat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier voor 80-90 procent Ali's, Mohammeds, Delano's en Shaquila's.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:37 schreef bondage het volgende:
Stootijzer tussen de spaken steken. Kutvolk.
FTFYquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:21 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ben voor de ontwikkeling van de jongerenmetfatbikeverplettermachine.
Wat ga je er aan doen dan als politie? Keihard foei roepen?quote:
Een tak is genoegquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:37 schreef bondage het volgende:
Stootijzer tussen de spaken steken. Kutvolk.
Glaasje thee drinken samen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat ga je er aan doen dan als politie? Keihard foei roepen?
jongerenmetfatbikeverplettermachineoperatorquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:27 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
FTFY
mooi wordfeudwoord, ook!
Zonde van de snoep.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:27 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ging vroeger met een vriend een puntzak snoep halen bij de jamin en die gingen we dan vanaf mijn zolderkamer op mensen gooien terwijl ik een speaker uit het raam had gehangen waar SLAYER uit pompte.
Vandaag zag ik er weer 5 stuks. Overigens had er maar één een fatbike. Maar de kleding (hoodie) en het uiterlijk sprak boekdelen. Heel langzaam lopen, mensen intimideren en uitschelden, ze waren op weg naar de supermarkt om in die buurt verder mensen lastig te vallen. Lijkt wel op MS-13, ook een bende (El Salvador).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |