Paar stoeptegels is effectieverquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:19 schreef SoS87 het volgende:
Ik wil wel eieren op fatbike en bestuurder gooien
Wat een hysterie om wat randgroepjeugdquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:09 schreef Kim-Holland het volgende:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.linda.nl%2Flindanl-assets%2Fuploads%2F2024%2F08%2F29101317%2Ffatbike-600x338.webp&f=1&nofb=1&ipt=4dbb337b55753d6aecfba85d2a20605fb29e6909481550215ad6772a1d204e89]afbeelding[/url] ]
Jongens Jongeren, waar gaat dit heen? !
De banlieue van Parijs is er niets bij. Het gaat bij ons hard achteruit en de fatbikejeugd (met name het mannelijke gedeelte) speelt daar zeker een rol in.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Rotterdam, de grootste ghetto van Nederland. Waar de politie al lang niet meer de baas is en bang is om te handhaven.
Als je ziet wat voor soort schorem er gemiddeld op die krengen rondrijden en dat het om Rotterdam gaat weten we alweer in welke richting het profiel van de daders gaat. Fatbikes; scootmobiel voor kanslozen met een te luie, dikke reet om normaal te fietsenquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:01 schreef RotatoR het volgende:
Signalement zal wel weer te stigmatiserend zijn dus vermelden ze het niet.
Idealiter zou er een regel zijn dat bij een aanrijding de fatbiker per definitie fout en aansprakelijk is. Ook al schep je ze op een zebrapad.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
Ik snap niet dat de bevolking er zelf iets aan doet. Steek gewoon iedere keer als je zo'n ding ziet de banden lek. De politie is overduidelijk te druk met het bekeuren van mensen die 5 km te hard rijden onderweg naar huis van een lange werkdag.
Oei,daar is ie weer! On-ac-cep-ta-bel!quote:‘Dit is natuurlijk gevaarlijk, hinderlijk en absoluut onacceptabel’, laat de politie weten.
Nee, het is niet 'te stigmatiserend'. Het is de grootste gemene deler die onomstotelijk vast te stellen is door getuigen. De etniciteit is in dit soort gevallen doorgaans niet met zekerheid te bepalen, het vervoersmiddel wel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:12 schreef TyVole het volgende:
Was dit een ander bericht geweest als ze op scooters hadden gereden? Of op gewone fietsen?
Waarom die focus op het vervoermiddel? Zeg gewoon wie die gasten zijn die dit doen. Dat zal wel weer te "stigmatiserend" zijn...
Etniciteit is volledig irrelevant.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:59 schreef Hathor het volgende:
Wat een aanwinst zijn het toch die Marokkanen.
Je gaat het nu daadwerkelijk zitten downplayen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Etniciteit is volledig irrelevant.
Dit is aangeleerd gedrag. En gebrek aan waarden en normen van huis uit.
Je hebt inderdaad ook wel wat wannabe-Marokkaantjes.... niet-Marokkaantjes die zich als Marokkaantje gaan gedragen, gaan kleden en op dezelfde manier gaan praten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, het is niet 'te stigmatiserend'. Het is de grootste gemene deler die onomstotelijk vast te stellen is door getuigen. De etniciteit is in dit soort gevallen doorgaans niet met zekerheid te bepalen, het vervoersmiddel wel.
Verder is tribalisme niet voorbehouden aan allochtonen, maar dat zul je de komende jaren nog wel gaan merken als je fatbikeberijdende kinderen hebt.
Als je ziet wat erop rijdt is de term ook best goed gekozen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fatbikes. Mijn god, wat een proleten rijden daar op rond zeg.
Gewoon naar de stort brengen ze laten toekijken hoe hun import uit China verpulvert wordt. Heel langzaam.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:21 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ben voor de ontwikkeling van de fatbikeverplettermachine.
Hier voor 80-90 procent Ali's, Mohammeds, Delano's en Shaquila's.quote:Op donderdag 22 mei 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je ziet wat erop rijdt is de term ook best goed gekozen.
Die worden nog fat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier voor 80-90 procent Ali's, Mohammeds, Delano's en Shaquila's.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:37 schreef bondage het volgende:
Stootijzer tussen de spaken steken. Kutvolk.
FTFYquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:21 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ben voor de ontwikkeling van de jongerenmetfatbikeverplettermachine.
Wat ga je er aan doen dan als politie? Keihard foei roepen?quote:
Een tak is genoegquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:37 schreef bondage het volgende:
Stootijzer tussen de spaken steken. Kutvolk.
Glaasje thee drinken samen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat ga je er aan doen dan als politie? Keihard foei roepen?
jongerenmetfatbikeverplettermachineoperatorquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:27 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
FTFY
mooi wordfeudwoord, ook!
Zonde van de snoep.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:27 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ging vroeger met een vriend een puntzak snoep halen bij de jamin en die gingen we dan vanaf mijn zolderkamer op mensen gooien terwijl ik een speaker uit het raam had gehangen waar SLAYER uit pompte.
Vandaag zag ik er weer 5 stuks. Overigens had er maar één een fatbike. Maar de kleding (hoodie) en het uiterlijk sprak boekdelen. Heel langzaam lopen, mensen intimideren en uitschelden, ze waren op weg naar de supermarkt om in die buurt verder mensen lastig te vallen. Lijkt wel op MS-13, ook een bende (El Salvador).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |