Je gaat ze in elkaar zetten en dan weer verkopen? Of haal ze ook weer uit elkaar?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik verpats ze van het weekend gelijk doorHeb mooie prijsjes kunnen krijgen.
Nope, ik bouw ze helemaal niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je gaat ze in elkaar zetten en dan weer verkopen? Of haal ze ook weer uit elkaar?
Mooie sloffenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanwinsten van vandaag
Ah zo.. goedkoop inkopen en duur verkopenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ik bouw ze helemaal niet.
Ben aan het kijken of ik een beetje kan handelen. Vind ik wel grappig. Mocht ik ze niet kwijtraken ga ik ze uiteraard gewoon zelf bouwen.
Leuk man. Ik heb ook wat bloemen setsquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mja. De laatste keer dat ik Lego in mijn handen had, is toen ik een paar wasmiddeltonnen (In de aanbieding bij de Cash'n carry en als ze leeg waren, ging daar Lego, Playmobyl, autootjes, van alles in) bij de buren neerzette, toen ik het ouderlijk huis aan het leegruimen was.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is het ideequote:Op woensdag 21 mei 2025 20:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo.. goedkoop inkopen en duur verkopen
Proost ouwe!quote:
moet nog 50 worden gek dus niks ouwe nogquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Proost ouwe!
* Fogel schenkt ook maar wat in
Eigen brouw?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Proost ouwe!
* Fogel schenkt ook maar wat in
ja ja ja ja ja ja allemaal primaquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Eigen brouw is altijd lekker.
Ook als het minder koud is.
Soms wordt dat zelfs gerefereerd.
OK dan oudere jongere, of jongere oudere, wat jij wil...quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
moet nog 50 worden gek dus niks ouwe nog
Deze keer niet.quote:
Dit klopt, wel iets te koud voor een Imperial Stout.quote:
ja ja ik snap hem alquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK dan oudere jongere, of jongere oudere, wat jij wil...
[..]
Deze keer niet.
[..]
Dit klopt, wel iets te koud voor een Imperial Stout.
Het brouwsel heet "pave", wat paus betekend. Dus een hele dikke vette pater
yo yo yo yo yo broquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |