Ik ben niet eens vegetariërquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:36 schreef FrenchDuck het volgende:
We geloven het bijna dat jij dit niet hebt besteld
Ouwe nep vegetariër
Chinese bami is te dun. wil deze gore dikke mie stripsquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Koop dan ook chinese bami ipv deze rommel.
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:13 schreef Mikeytt het volgende:Vlees is zeker geen gemis. Het stoppen met vlees eten is een bevrijding.
Past toch juist goed bij ons? Lekkere dunne bami voor sexy ecto's als wij.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Chinese bami is te dun. wil deze gore dikke mie strips
Ja? Ik ben flexanist momenteel. De term vegetariër is te min.quote:
probeer deze foto te vinden danquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:41 schreef Flitsbezorger het volgende:
Een foto van het internet plukken om er een topic over te openen omdat je aandachttekort komt_!
Er is hier ook een droeftoeter die zegt dat hij een donatie doet aan kika, de moeite neemt om een screenshot te maken, trots vertelt dat hij dat doet en dan blijkt alles nep te zijn, allemaal omdat hij aandacht te kort komtquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:41 schreef Flitsbezorger het volgende:
Een foto van het internet plukken om er een topic over te openen omdat je aandachttekort komt_!
dikke bami hier voor een ekte spierbonkquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Past toch juist goed bij ons? Lekkere dunne bami voor sexy ecto's als wij.
Daarom dus ook de eieren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
dikke bami hier voor een ekte spierbonk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hier een lekker slanke chinese vrouw in het restaurant.
Zondag nog alleen wezen eten om haar te zien lopen in haar strakke zwarte rokje en hoge laarzen.
Krijg ik ook een grote vleesloempia van.
Het is niet eens mie. Het is gewoon pasta uit een fabriek in Italië.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Chinese bami is te dun. wil deze gore dikke mie strips
Wat boeit dat nou weer? Als ik een pizza bak buiten Napels, dan is het toch nog steeds een pizzaquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het is niet eens mie. Het is gewoon pasta uit een fabriek in Italië.
https://kro-ncrv.nl/keuringsdienst-van-waarde-mie
Vast wel. Maar de werkwijze is ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer? Als ik een pizza bak buiten Napels, dan is het toch nog steeds een pizza
Ik zal je nog sterker vertellen, er is er zelfs eentje die een hele alvleeskierkanker faket allemaal voor een beetje aandachtquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Er is hier ook een droeftoeter die zegt dat hij een donatie doet aan kika, de moeite neemt om een screenshot te maken, trots vertelt dat hij dat doet en dan blijkt alles nep te zijn, allemaal omdat hij aandacht te kort komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |