1 hitje? Dit is hun tweede album en zijn al aardig gevestigd. Het album valt mij wel wat tegen. Een andere richting...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef PDOA het volgende:
[..]
Tsja, 1 hitje maakt nog geen goede band...
Een kneiter van een eerste album wélquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef PDOA het volgende:
[..]
Tsja, 1 hitje maakt nog geen goede band...
Het enige wat daarvan bekend is bij de massa is 'We Don't Care'. Waar zijn de rest van de hits? Anywayz, ik vind ze maar een slappe immitatie van de Stereo MC's.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Een kneiter van een eerste album wél![]()
Dan heb je niet goed geluisterdquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:48 schreef PDOA het volgende:
[..]
Het enige wat daarvan bekend is bij de massa is 'We Don't Care'. Waar zijn de rest van de hits? Anywayz, ik vind ze maar een slappe immitatie van de Stereo MC's.
Alleen al het feit dat je een band beoordeeld op het aantal hitjes is lachwekkend genoegquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:48 schreef PDOA het volgende:
[..]
Het enige wat daarvan bekend is bij de massa is 'We Don't Care'. Waar zijn de rest van de hits? Anywayz, ik vind ze maar een slappe immitatie van de Stereo MC's.
Luister sinds kort naar AB, en 100 milion en face in a cloud zijn echt super nummers iddquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd
juist wdc vond ik minder, juist 100 million, face in a cloud en the things zijn geniaal
Ik ben nog steeds een onverdeelde AB fanDance parade weer
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:31 schreef Dandilion het volgende:
bang bang op de FFWD dance parade komen ze!!!
Jammer genoeg ben ik dan net een weekendje weg... shit!
hoorde hem gister avond op de radio,kon mij niet echt boeienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Relaxed nummer, in de auto of op de fiets...![]()
U bent geweldig, dit wist ik nog niet, meteen kaartjes gehaald!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef ruby het volgende:
Ze komen binnenkort ook weer in Nederland, volgens mij begin november op een vrijdagavond/nacht. Dan treedt o.a. ook The Prodigy op.
Ik kom even niet op de naam van dit fuifje.
-edit- Het heet Electronic Beats Festival.
Tevens komen de Stereo MC's, Sister Bliss en Benny Rodriguez.
Ik haal morgen kaartjesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:36 schreef Reticulin het volgende:
[..]
U bent geweldig, dit wist ik nog niet, meteen kaartjes gehaald!
The Prodigy![]()
Audio Bullys![]()
Stereo Mc's![]()
ik heb er zin an!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |