Is die infantilisering niet interplanetair dan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik verwijt TS ervan een bijdrage te hebben geleverd aan de infantilisering van onze samenleving.
Alleen de bullshit van TS eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is die infantilisering niet interplanetair dan?
Kwam die klacht van vwo'ers of doe je die aanname omdat vwo'ers notoire klagers zijn?quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:52 schreef Filosoofert het volgende:
Verwijten is toch niet zo'n bijzonder werkwoord
Een 6vwo'er die dat niet kent en interplanetair niet snapt, dat vind ik eigenlijk moeilijk te geloven.
Zou er iets uit verband gehaald worden?
1 van de velenquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:53 schreef Filosoofert het volgende:
Ow wacht het is TS' eigen (wsl verzonnen) verhaal
Tanterveel bezuinigen op de belangrijkste sector van het land , docenten onderbetalen en het onderwijs afbreken is iets waar rechtse mensen zich mee bezig houden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik verwijt TS ervan een bijdrage te hebben geleverd aan de infantilisering van onze samenleving.
Docenten onderbetaald?quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tanterveel bezuinigen op de belangrijkste sector van het land , docenten onderbetalen en het onderwijs afbreken is iets waar rechtse mensen zich mee bezig houden.
Open er nog een topic over, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tanterveel bezuinigen op de belangrijkste sector van het land , docenten onderbetalen en het onderwijs afbreken is iets waar rechtse mensen zich mee bezig houden.
Dat staat in de OP.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:00 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Kwam die klacht van vwo'ers of doe je die aanname omdat vwo'ers notoire klagers zijn?
Mwuah, vrij weinig voor het werk dat ze doen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Docenten onderbetaald?
Die hebben best een heel aardig salaris hoor.
TS is een vieze gore vent die naar tiktoks kijkt van kinderen die met hun kont schudden. Politie ingelicht.quote:
Ik denk dat de pakkans nihil is voor alle partijen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TS is een vieze gore vent die naar tiktoks kijkt van kinderen die met hun kont schudden. Politie ingelicht.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TS is een vieze gore vent die naar tiktoks kijkt van kinderen die met hun kont schudden. Politie ingelicht.
Gvd door jouw wil ik pannenkoekenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |