Tsja er zijn ook weer 2 sprinters naar huis. Maar ik denk ook dat het “gewoon” sprinten wordt ja. Al zit ik nog wel te denken aan een vluchtersteam, omdat je dan sowieso spekkoper bent als dat ook echt gebeurtquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef franklop het volgende:
Op zich was de vorige sprintkans ze al door de neus geboord, dus wellicht dat sprintploegen er nu wel voor willen gaan
Er zijn wel meer mensen voor een vlucht gegaan dan ik dacht jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:19 schreef franklop het volgende:
Heb in vergelijking met de rest wel iets meer op de standaard sprinters ingezet.
Of in ieder geval voor snelle mannen die goed klimmenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen voor een vlucht gegaan dan ik dacht ja
Dat gaat wel ietwat hand in hand natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Of in ieder geval voor snelle mannen die goed klimmen
Gezien de huidige groep die vooruit gaat kan ik het klassement gedag zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat wel ietwat hand in hand natuurlijk
Ja, dit is wel weg lijkt mequote:Op donderdag 29 mei 2025 14:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien de huidige groep die vooruit gaat kan ik het klassement gedag zeggen
Iemand als Zijlaard overleeft dit toch ook nooit als een peloton dusdanig tempo maakt dat een groep ingerekend wordt?quote:
Die overleeft dit echt alleen als er een flopgroep zou gaan rijden ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iemand als Zijlaard overleeft dit toch ook nooit als een peloton dusdanig tempo maakt dat een groep ingerekend wordt?
Nee klopt. Maar ik twijfelde heel erg over welk scenario. Ging nu uit van scenario dat er 2 van polti wegreden en peloton lekker rustig ging peddelen na 2 zware ritten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iemand als Zijlaard overleeft dit toch ook nooit als een peloton dusdanig tempo maakt dat een groep ingerekend wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |