abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218587491
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:28 schreef Writersright het volgende:

[..]
Dat zou dan denk ik een parkiet (Sweety) zijn? Volgens mij zitten er geen papegaaien in die serie.
De Aadbaron had er in de Schatkaart een in z’n huis toch.
  maandag 25 augustus 2025 @ 14:06:43 #227
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218588399
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:15 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
De Aadbaron had er in de Schatkaart een in z’n huis toch.
Ja en die vloog weg.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218588909
Volgens mij leeft die papagaai nog, gezien het de persoonlijke van Aad is. Daar schrijft hij wel eens over.
pi_218591407
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 10:30 schreef Writersright het volgende:

[..]
Dit soort munten zijn minder gevallen van "krijgen" en meer gevallen van laten maken en verkopen. Als een bedrijf er genoeg geld voor over heeft kan er volgende maand een Bella Beer gedenkingsmunt aangekondigd worden.
Je kan met dit soort munten ook niet betalen, dus de naam is wat misleidend.
Sommige jubileummunten zijn wel een wettig betaalmiddel
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_218592120
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:49 schreef W00fer het volgende:

[..]
Sommige jubileummunten zijn wel een wettig betaalmiddel
Dan heb ik me vergist, ik dacht dat die altijd meer voor de sier waren.
pi_218592597
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:58 schreef Writersright het volgende:

[..]
Dan heb ik me vergist, ik dacht dat die altijd meer voor de sier waren.
https://www.knm.nl/750-ja(...)waliteit-in-coincard
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_218592962
Ik snap niet hoe je nog in een auto garage kunt werken als de tijgers je hebben opgegeten :?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 03:15:09 #233
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_218593102
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 18:04 schreef Claude_Viole het volgende:
Interessante video over de verschillen in de uitgaven van de Plaaggeest

Bekijk deze YouTube-video
Ik vind het net iets teveel 'elke poep en scheet' behandelen. Dit duurt toch veel te lang man.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_218593771
quote:
Dankjewel. Je ziet hier ook het businessmodel. Je "koopt" een munt van 5 euro voor 13,50. (Zie de onder te bestellen munt. Ik ga er even van uit dat waar je naar linkte oorspronkelijk geen 5 euro kostte.)
pi_218598251
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 18:04 schreef Claude_Viole het volgende:
Interessante video over de verschillen in de uitgaven van de Plaaggeest

Bekijk deze YouTube-video
Video is alweer verwijderd door copyright…terwijl een video als deze versterkt alleen maar het merk. Fans worden ambassadeurs. Jammer dat ze dit niet begrijpen. Het is ook niet door deze video dat niemand meer naar Videoland gaat of een dvd niet koopt. Ze verpesten het voor hun zelf. Niet alleen collega’s krijgen zo een bloedhekel aan ze, maar ook liefhebbers.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 16:46:03 #236
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218598382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:34 schreef JOO het volgende:

[..]
Video is alweer verwijderd door copyright…terwijl een video als deze versterkt alleen maar het merk. Fans worden ambassadeurs. Jammer dat ze dit niet begrijpen. Het is ook niet door deze video dat niemand meer naar Videoland gaat of een dvd niet koopt. Ze verpesten het voor hun zelf. Niet alleen collega’s krijgen zo een bloedhekel aan ze, maar ook liefhebbers.
Sterker nog: als uit dit soort filmpjes blijkt dat op videoland lang niet vertoonde fragmenten of muziekstukken zouden zitten dan zou ik het gaan kijken, terwijl ik zonder deze filmpjes ik het helemaal niet zou weten.
Rini dankjewel.
pi_218598596
Volgens mij bestaat er ook nog zo iets als citaatrecht, dan mag je korte fragmenten gebruiken als het functioneel is en je de makers noemt. Bovendien had de video een zelfstandig karakter, namelijk iets uitleggen of bekritiseren.
pi_218598729
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:10 schreef JOO het volgende:
Volgens mij bestaat er ook nog zo iets als citaatrecht, dan mag je korte fragmenten gebruiken als het functioneel is en je de makers noemt. Bovendien had de video een zelfstandig karakter, namelijk iets uitleggen of bekritiseren.
Youtube heeft zijn eigen reglement, en als Bas en Aad de video eraf willen hebben, kan youtube dat verzoek inwilligen.
pi_218599792
quote:

[..]
Dat dus. Je kan vinden van de video zelf wat je wil, maar de uploader had er duidelijk veel tijd en passie in gestopt. Als je dat dan gaat claimen ben je behoorlijk kinderachtig bezig.
Van dit soort mensen moet je het hebben. Zelf maken ze geen nieuwe content meer en het merk bloedt langzaam dood.

Zijn ze "bang" dat mensen de waarheid achter de vervangen zaken ontdekken? Die zaken die alleen oudere/specifieke fans belangrijk vinden, gezien de jongere generatie met Smorenberg is opgegroeid.

Voor de jongere fans was het puur een interessante "wist je dat?" video, die juist ze naar de series op Videoland kan trekken.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:32:12 #240
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218600222
Het klinkt hard, maar we zullen moeten wachten totdat ze dood zijn vrees ik.
Rini dankjewel.
pi_218602165

:s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 augustus 2025 @ 08:27:43 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218602178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Youtube heeft zijn eigen reglement, en als Bas en Aad de video eraf willen hebben, kan youtube dat verzoek inwilligen.
Dit kan zelfs automagisch zijn gegaan. Youtube heeft r wel een handje van om te ver te gaan wat dat betreft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218602339
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Tja, zakelijk gezien wel. Iig Aad. Bas doet er vrij weinig meer mee. Iemand met een flexibeler houding kan het merk veel beter managen. Als we kijken naar de afgelopen jaren is het vrij triest, met de slecht geschreven autobiografie die geen enkele reguliere uitgever wilde uitgeven, het blijven afgeven op collega's, zowel levend als dood, de bizarre AI-"restoratie", de met plakband aan elkaar gekleefde documentaire en nu weer die video van die fan torpederen.

Ik zit echt te denken wat het laatste goede nieuwe stuk nieuwe content was van ze. Ik leg de lat laag en wellicht is het die 2e Android game?
  woensdag 27 augustus 2025 @ 13:49:38 #245
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_218604447
quote:

[..]
Ik had dit wel verwacht als je ziet hoe het businessmodel van de broers werkt. Ik heb zo snel mogelijk het filmpje gekeken en zou hier graag een vervolg van zien.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  woensdag 27 augustus 2025 @ 19:02:16 #246
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218607081
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:55 schreef Writersright het volgende:

[..]
Tja, zakelijk gezien wel. Iig Aad. Bas doet er vrij weinig meer mee. Iemand met een flexibeler houding kan het merk veel beter managen. Als we kijken naar de afgelopen jaren is het vrij triest, met de slecht geschreven autobiografie die geen enkele reguliere uitgever wilde uitgeven, het blijven afgeven op collega's, zowel levend als dood, de bizarre AI-"restoratie", de met plakband aan elkaar gekleefde documentaire en nu weer die video van die fan torpederen.

Ik zit echt te denken wat het laatste goede nieuwe stuk nieuwe content was van ze. Ik leg de lat laag en wellicht is het die 2e Android game?
Had Bassie destijds bij Jensen wel gelijk over Adriaan. Die was nog nooit zo slim geweest. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 27 augustus 2025 @ 22:19:58 #247
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218609019
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit kan zelfs automagisch zijn gegaan. Youtube heeft r wel een handje van om te ver te gaan wat dat betreft.
Na het uploaden op YouTube vindt er altijd een copyrightcontrole plaats. Dus als het later verwijderd wordt, dan is het gewoon een claim.

Sneu dat het verwijderd wordt. Gelukkig heb ik het gedownload. Dat raad ik eigenlijk iedereen aan, als het om video's gaat die iets te gewild zijn.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 augustus 2025 @ 22:22:13 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218609042
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 22:19 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Na het uploaden op YouTube vindt er altijd een copyrightcontrole plaats. Dus als het later verwijderd wordt, dan is het gewoon een claim.

Sneu dat het verwijderd wordt. Gelukkig heb ik het gedownload. Dat raad ik eigenlijk iedereen aan, als het om video's gaat die iets te gewild zijn.
Niet altijd meteen, kan soms heel even tussen zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 augustus 2025 @ 22:25:18 #249
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218609059
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En dan kunnen de rechten alsnog doorgaan. Ik denk overigens niet dat Aad achter de 'remove' knop zit, maar een ander iemand in opdracht van een rechtspersoon.

Ik vind het wel opmerkelijk dat enkele oude afleveringen wel op Archive.org staan.
pi_218609290
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 22:25 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
En dan kunnen de rechten alsnog doorgaan. Ik denk overigens niet dat Aad achter de 'remove' knop zit, maar een ander iemand in opdracht van een rechtspersoon.

Ik vind het wel opmerkelijk dat enkele oude afleveringen wel op Archive.org staan.
Dat zeggende lijkt het dat Aad die persoon de opdracht geeft om alles wat op copyright schending lijkt weg te laten halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')