Dat klinkt als een hele slechte Pokemonquote:
"Shitsumon uses Shit Storm! It's super effective!"quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele slechte Pokemon
Oké hoop dat het wat oplevert bos. Fingers crossed.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net even mijn gal gespuwd en ook dingen aangegeven die hierboven staan. De aanwezige begeleiding zou mijn persoonlijk begeleiders op de hoogte stellen en aan hun de taak of ze dat plaatsings team kunnen berichten...
probeer je ons hierheen te lokkenquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Flippingcoin
EIN-DE-LIJK een scholekster op de foto weten te zetten. Het heeft even een jaar geduurd, maar eindelijk zag ik er een op een plek waar ik stil kon staan en hij niet weg vloog.
Shitsumon betekent vraag.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele slechte Pokemon
vetquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Flippingcoin
EIN-DE-LIJK een scholekster op de foto weten te zetten. Het heeft even een jaar geduurd, maar eindelijk zag ik er een op een plek waar ik stil kon staan en hij niet weg vloog.
Daar heb ik een luchtbuks voor, dan blijven ze netjes stil liggen als je een foto wilt maken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vet![]()
vogels blijven lastig ja, gister witte reiger en parkieten gezien maar krijg ze steeds niet op de foto
Hopelijk krijg je snel duidelijkheidquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net even mijn gal gespuwd en ook dingen aangegeven die hierboven staan. De aanwezige begeleiding zou mijn persoonlijk begeleiders op de hoogte stellen en aan hun de taak of ze dat plaatsings team kunnen berichten...
Er zitten echt altijd veel reigers (ook witte) langs de Rijndijk, zitten prima stil. Voor als je er eens in de buurt bent.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vet![]()
vogels blijven lastig ja, gister witte reiger en parkieten gezien maar krijg ze steeds niet op de foto
nooooquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar heb ik een luchtbuks voor, dan blijven ze netjes stil liggen als je een foto wilt maken.
alleen op de motor kom ik daar wel eens dat is niet handig om vogels te spottenquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten echt altijd veel reigers (ook witte) langs de Rijndijk, zitten prima stil. Voor als je er eens in de buurt bent.
Nee, terecht.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
alleen op de motor kom ik daar wel eens dat is niet handig om vogels te spotten
ook camera?quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, terecht.
Zit tussen mij en de Rijndijk nog wel een vogelspotplek, maar dan heb ik goede verrekijker en camera nodig. Daar heb ik (nog) geen zin in.
Zet hem op! Ik ben zo moe, kan me max 1 minuut concentreren. Misschien thuis even een dutje doen maar ben bang dat het daarna neit vele beter zal zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was naar school gegaan met de hoop me beter te kunnen concentreren. Maar de studieruimte is meer een puberaalgekwebbelruimte. En dan zit ik ineens weer hier te kijken.
Ik ga even een wat rustigere plek zoeken.
Om nog verder te kunnen inzoomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |