Ben ik weer. 8839 inmiddels. Begint er op te lijken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
5325 stapjes pas. Even een avondrondje dus nog.
Denk misschien wat vaker aan waarom je eigenlijk zoveel te zeiken hebt op anderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:16 schreef Karzai het volgende:
Zag wel vaker pauper voer langs komen van Crack, dus dan denk je dat automatisch
Mja probeer het welquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk misschien wat vaker aan waarom je eigenlijk zoveel te zeiken hebt op anderen.
Ja precies. Niemand valt mij er lastig mee, ik val niemand anders er lastig mee. Klaarquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die tijd is er nog steeds. Als je niet wil hoef je niet iets anders te zijn dan dat.
Exact.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Niemand valt mij er lastig mee, ik val niemand anders er lastig mee. Klaar
oh gaan we nu op mij haten? Nice, gezellig, topquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:16 schreef Karzai het volgende:
Zag wel vaker pauper voer langs komen van Crack, dus dan denk je dat automatisch
dit gaat hem dus niet worden, jammerquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:17 schreef Karzai het volgende:
Was gewoon mijn eerste gedachte zal de volgende keer tien tellen nadenken
ja jij bent de lul vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh gaan we nu op mij haten? Nice, gezellig, top
thanks, hoop het ookquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh Nice![]()
Ik hoop echt dat je er blij mee bent en veel plezier van hebt.
Ik in elk geval wel, en zeker ook met de kleine versie voor onderweg.
ligt niet aan hemquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk misschien wat vaker aan waarom je eigenlijk zoveel te zeiken hebt op anderen.
Nee, ik denk dat ik met redelijke precisie kan aanwijzen wie er hier een lul is op het moment.quote:
zeg het koene ridderquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik met redelijke precisie kan aanwijzen wie er hier een lul is op het moment.
tijd om naar huis te gaan it isquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik met redelijke precisie kan aanwijzen wie er hier een lul is op het moment.
Never!quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh gaan we nu op mij haten? Nice, gezellig, top
Je snapt kennelijk nog steeds niet dat te horen krijgen dat je gedrag onacceptabel is, een gunst naar jou toe is. Want als je zo doorgaat wil niemand meer met je praten behalve de mensen die je kneuzengedrag uitmelken voor hun eigen vermaak.quote:
Is dat een reden om te beginnen met katten?quote:
oei, ik zie jou hier ook alleen maar zielig doen, maar okay tot laterquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je snapt kennelijk nog steeds niet dat te horen krijgen dat je gedrag onacceptabel is, een gunst naar jou toe is. Want als je zo doorgaat wil niemand meer met je praten behalve de mensen die je kneuzengedrag uitmelken voor hun eigen vermaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |