abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217712647
Een verdrinkingsdood is wel echt bruut, dat is toch wel even ongelooflijk zwaar lijden. Lijkt me een vreselijke manier om te sterven.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_217712653
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 20:13 schreef Leandra het volgende:

Dat hij geen gezag had was eigenlijk wel veelzeggend: of ze waren ongehuwd toen de kinderen geboren werden en hij heeft het gezag nooit aangevraagd.
Of hij heeft het gezag wel gehad maar is hem door de rechter ontnomen.

Als het gezag hem zou zijn ontnomen, dan zou hij zijn kinderen waarschijnlijk niet één keer per twee weken mogen zien zonder begeleiding.

Het meest waarschijnlijke is gewoon laksheid. Niet gehuwd met de moeder en nooit gezamenlijk gezag aangevraagd.
pi_217712661
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 23:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wel eens hoor met je.

Vraag me gewoon hardop af wat er in NL beter kan qua dit en het voorkomen van.
Want dit gaat in Nederland heel erg slecht?

Een aantal users waren er fel op tegen hier, maar in zo'n zaak moet je goed kijken naar de tijdslijn, wat er precies is gebeurd, wat anders had gekund achteraf, etc.
  woensdag 21 mei 2025 @ 23:18:15 #254
134630 aeque
Zijne aequeligheid
pi_217712683
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 23:14 schreef Halcon het volgende:

[..]
Want dit gaat in Nederland heel erg slecht?

Een aantal users waren er fel op tegen hier, maar in zo'n zaak moet je goed kijken naar de tijdslijn, wat er precies is gebeurd, wat anders had gekund achteraf, etc.
De problemen met de jeugdzorg zijn je onbekend? Dat is al jaren een bekend probleem en elke keer gaat het weer fout.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_217712690
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 23:18 schreef aeque het volgende:

[..]
De problemen met de jeugdzorg zijn je onbekend? Dat is al jaren een bekend probleem en elke keer gaat het weer fout.
Ik doel meer op of er in Nederland nu extreem zoveel zaken zijn als deze zaak. Volgens mij valt dat mee. Elke zaak is er een teveel natuurlijk.
pi_217712698
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 23:18 schreef aeque het volgende:

[..]
Ja en maar blijven bezuinigen hierop, dat werkt prima
pi_217712713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 23:20 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja en maar blijven bezuinigen hierop, dat werkt prima
Meer geld ergens tegenaan gooien is natuurlijk niet altijd de oplossing.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_217712728
quote:
17s.gif Op woensdag 21 mei 2025 19:35 schreef yvonne het volgende:
Even terug naar de auto. Die voorkant was aardig verfrommeld, hoe hard moet hij ongeveer gereden hebben?
Dat hoeft niet heel hard gegaan te zijn.
Klap op het water hé….
U MAD?
  woensdag 21 mei 2025 @ 23:26:43 #259
134630 aeque
Zijne aequeligheid
pi_217712741
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 23:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik doel meer op of er in Nederland nu extreem zoveel zaken zijn als deze zaak. Volgens mij valt dat mee. Elke zaak is er een teveel natuurlijk.
Zo extreem misschien niet, maar genoeg extreme zaken die ook gemakkelijk voorkomen hadden kunnen worden. Het gaat om levens en om kinderen. Zelfs bij een greintje twijfel had de politie die kinderen daar wegmoeten halen. Maar we houden in dit land teveel rekening met de gevoelens schoften zoals deze vent. Moeders licht niet zomaar de politie in en als vaders zo'n toffe peer was geweest had moeders ook nooit aanleiding gehad om de politie in te schakelen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_217712753
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 23:26 schreef aeque het volgende:

[..]
Zo extreem misschien niet, maar genoeg extreme zaken die ook gemakkelijk voorkomen hadden kunnen worden. Het gaat om levens en om kinderen. Zelfs bij een greintje twijfel had de politie die kinderen daar wegmoeten halen. Maar we houden in dit land teveel rekening met de gevoelens schoften zoals deze vent. Moeders licht niet zomaar de politie in en als vaders zo'n toffe peer was geweest had moeders ook nooit aanleiding gehad om de politie in te schakelen.
Je kunt nooit alles voorkomen.

Ik was er daar vrijdag niet bij, dus geen idee hoe dat is gegaan. Misschien hebben de agenten de situatie verkeerd ingeschat, misschien hadden ze dit inderdaad niet aan kunnen zien komen.

Ik heb het nu niet over deze moeder, maar over in het algemeen. Er worden ook heel veel valse en onzinnige meldingen gedaan bij de politie en 'Veilig thuis'.
  Admin woensdag 21 mei 2025 @ 23:32:55 #261
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217712762
Alsnog geveegd
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')