Als het gezag hem zou zijn ontnomen, dan zou hij zijn kinderen waarschijnlijk niet één keer per twee weken mogen zien zonder begeleiding.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:13 schreef Leandra het volgende:
Dat hij geen gezag had was eigenlijk wel veelzeggend: of ze waren ongehuwd toen de kinderen geboren werden en hij heeft het gezag nooit aangevraagd.
Of hij heeft het gezag wel gehad maar is hem door de rechter ontnomen.
Want dit gaat in Nederland heel erg slecht?quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel eens hoor met je.
Vraag me gewoon hardop af wat er in NL beter kan qua dit en het voorkomen van.
De problemen met de jeugdzorg zijn je onbekend? Dat is al jaren een bekend probleem en elke keer gaat het weer fout.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Want dit gaat in Nederland heel erg slecht?
Een aantal users waren er fel op tegen hier, maar in zo'n zaak moet je goed kijken naar de tijdslijn, wat er precies is gebeurd, wat anders had gekund achteraf, etc.
Ik doel meer op of er in Nederland nu extreem zoveel zaken zijn als deze zaak. Volgens mij valt dat mee. Elke zaak is er een teveel natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
De problemen met de jeugdzorg zijn je onbekend? Dat is al jaren een bekend probleem en elke keer gaat het weer fout.
Ja en maar blijven bezuinigen hierop, dat werkt primaquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
De problemen met de jeugdzorg zijn je onbekend? Dat is al jaren een bekend probleem en elke keer gaat het weer fout.
Meer geld ergens tegenaan gooien is natuurlijk niet altijd de oplossing.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en maar blijven bezuinigen hierop, dat werkt prima
Dat hoeft niet heel hard gegaan te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:35 schreef yvonne het volgende:
Even terug naar de auto. Die voorkant was aardig verfrommeld, hoe hard moet hij ongeveer gereden hebben?
Zo extreem misschien niet, maar genoeg extreme zaken die ook gemakkelijk voorkomen hadden kunnen worden. Het gaat om levens en om kinderen. Zelfs bij een greintje twijfel had de politie die kinderen daar wegmoeten halen. Maar we houden in dit land teveel rekening met de gevoelens schoften zoals deze vent. Moeders licht niet zomaar de politie in en als vaders zo'n toffe peer was geweest had moeders ook nooit aanleiding gehad om de politie in te schakelen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik doel meer op of er in Nederland nu extreem zoveel zaken zijn als deze zaak. Volgens mij valt dat mee. Elke zaak is er een teveel natuurlijk.
Je kunt nooit alles voorkomen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo extreem misschien niet, maar genoeg extreme zaken die ook gemakkelijk voorkomen hadden kunnen worden. Het gaat om levens en om kinderen. Zelfs bij een greintje twijfel had de politie die kinderen daar wegmoeten halen. Maar we houden in dit land teveel rekening met de gevoelens schoften zoals deze vent. Moeders licht niet zomaar de politie in en als vaders zo'n toffe peer was geweest had moeders ook nooit aanleiding gehad om de politie in te schakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |