Komt door de crackers met hagelslag.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yesJetlag wordt ook langzaam minder
Dotjequote:
Crackers of Crack_ers?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door de crackers met hagelslag.
quote:
valt best mee. 5 uur nu in zomertijdquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Hoeveel tijdsverschil zit er tussen?
Die van mij zijn voornamelijk ledlampjes en gifjes van rode panda'squote:Op woensdag 21 mei 2025 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer lekker de hamstermolen in. Eerst even een stuwmeer aan emails doorprikken
Had je ook op de boot kunnen doenquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer lekker de hamstermolen in. Eerst even een stuwmeer aan emails doorprikken
Ik hou hoop tot het bittere eindquote:Op woensdag 21 mei 2025 06:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Valt me vaker op dat jouw opmerkingen verouderen als melk.
Bijna pay dayquote:
Bittere bal?quote:
O dat valt wel mee, maar ja je kan er wel last van hebben natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
valt best mee. 5 uur nu in zomertijd
ja nog niet eerder zon last gehad. Hoef gelukkig niet zoveel te doen dus het is geen ramp :pquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt wel mee, maar ja je kan er wel last van hebben natuurlijk
ja in en in triestquote:
Ja, daarom vandaag ook inboeken, anders wordt er niks uitbetaald.quote:
Dan moet je wel flink gaan opruimen en poetsenquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Ze kunnen volgende week woensdag al fotos komen maken van de woning.
Schiet eens opquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom vandaag ook inboeken, anders wordt er niks uitbetaald.
Ga je de bank dan wel opruimen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Ze kunnen volgende week woensdag al fotos komen maken van de woning.
Nee alles is nu goed. Ze gaf alleen als tip dat ik spul kan halen om de voegen in de badkamer weer wit te krijgen en in een hoek in de badkamer zit wat schimmel dus dat moet ik oververvenquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je wel flink gaan opruimen en poetsen
Je hebt ook van die antischimmel spray. Bij mij was de muur op dat plekje weer gewoon wit daarna.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alles is nu goed. Ze gaf alleen als tip dat ik spul kan halen om de voegen in de badkamer weer wit te krijgen en in een hoek in de badkamer zit wat schimmel dus dat moet ik oververven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |