Hey Bitterbalquote:
yesquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bitterbalal weer een beetje gewend in Nederland?
Mooi zo. Hoeveel tijdsverschil zit er tussen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yesJetlag wordt ook langzaam minder
Komt door de crackers met hagelslag.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yesJetlag wordt ook langzaam minder
Dotjequote:
Crackers of Crack_ers?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door de crackers met hagelslag.
quote:
valt best mee. 5 uur nu in zomertijdquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Hoeveel tijdsverschil zit er tussen?
Die van mij zijn voornamelijk ledlampjes en gifjes van rode panda'squote:Op woensdag 21 mei 2025 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer lekker de hamstermolen in. Eerst even een stuwmeer aan emails doorprikken
Had je ook op de boot kunnen doenquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer lekker de hamstermolen in. Eerst even een stuwmeer aan emails doorprikken
Ik hou hoop tot het bittere eindquote:Op woensdag 21 mei 2025 06:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Valt me vaker op dat jouw opmerkingen verouderen als melk.
Bijna pay dayquote:
Bittere bal?quote:
O dat valt wel mee, maar ja je kan er wel last van hebben natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
valt best mee. 5 uur nu in zomertijd
ja nog niet eerder zon last gehad. Hoef gelukkig niet zoveel te doen dus het is geen ramp :pquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt wel mee, maar ja je kan er wel last van hebben natuurlijk
ja in en in triestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |