Vooral nu een trein elektrisch is.quote:
Ja mijn verjaardag vergeet je toch nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik schrok net ; dacht van shit ben helemaal vergeten grmbl te feliciteren maar hij is nog helemaal niet jarig
Nee, wij niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:58 schreef Aberkullie het volgende:
Heeft hier iemand zo’n automatische kattenbak? @:Kaneelstokje
nee daarom kreeg ik het ook ineens benauwdquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn verjaardag vergeet je toch niet![]()
Ik heb die tompouce eigenlijk nog nooit opgehaaldquote:
Aha.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dit is de volgende soundbyte die er staathttps://www.myinstants.co(...)foking-potvis-75883/
Ik kan ze niet in m'n eentje delen nee.quote:Geniet van onze special poffertjes
maar dan in een extra grote portie
(3x20 stuks ) om samen te delen!
Jawel hoorquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze niet in m'n eentje delen nee.
Dat je dacht dat ik jarig was?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daarom kreeg ik het ook ineens benauwd![]()
heb het al eerder gehad. paar weken terug dacht ik
Ja is wel heel verdacht toevallig ditquote:
Ja daar krijgt ze het benauwd vanquote:
Geen banketbakkersroom zeker?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:11 schreef essnhills het volgende:
Ik vind die hema tompouce niet zo heel lekker
Terwijl ik toch echt elk jaar op dezelfde dag jarig benquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ik het ook weer vergeten was ja
Elke zondag?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik toch echt elk jaar op dezelfde dag jarig ben
Iddquote:
Echt HEMA.quote:
Op die zak met KitKat bolletjes staat ook iets als love sharing. Ja zal best, met mijzelf ja.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze niet in m'n eentje delen nee.
Niet een XXXXXL variant waar je 128 poffertjes per keer kan bakken?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag hem voorbijkomen ja. Toch denk ik dat ik maar voor een normale ga
Jij en je innerlijke jij.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Op die zak met KitKat bolletjes staat ook als love sharing. Ja zal best, met mijzelf ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |