SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Had je ieder geval geen last van irritante mensen die overdreven lachen, met hun mobiel zitten etcquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:17 schreef drakin het volgende: Even naar de film gegaan, heb ik de hele zaal voor mezelf
![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ja ik ook. Meestal na hart van Nederland. Maar lig zo rond 22.15/22.30 in bed. Of dan zit ik bed na hvn ga ik liggenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik slaap meestal ook pas na 22:30
Alleen van de week iets laterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
EeltDon't follow me. I am lost too
Schone voetjes van lovelyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik rond 22:00 en soms 21:30quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Meestal na hart van Nederland. Maar lig zo rond 22.15/22.30 in bed. Of dan zit ik bed na hvn ga ik liggen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooie tijd toch.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of popcorn eten....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had je ieder geval geen last van irritante mensen die overdreven lachen, met hun mobiel zitten etcHow can I make this topic about me?![]()
Of gooienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En pratenquote:
Daarom lekker thuis op de bank een film kijken
Welke?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
In praten
Daarom lekker thuis op de bank een film kijkenDon't follow me. I am lost too
Weet je wat ik lelijke dingen vind. Knieenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KneesDon't follow me. I am lost too
Nog altijd beter dan voeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wat ik lelijke dingen vind. Knieen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zoals ik al tegen @gebrokenglas zei: te veel werk voor die paar users die af en toe wel en af en toe niet in de stats hebben gestaanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen historische data betreft users die in bepaalde rondes niet meededen. Het zou te achterhalen kunnen zijn door de einde maand scores gepost door monitor te vergelijken met de scores die de tool genereert, als iemand dan niet voorkomt in de post van monitor maar wel in de tool dan heeft diegene niet meegedaan die ronde en dat kan dan weer per ronde worden opgeslagen in een tabel.Hou je bij wanneer welke rondes waren? Want je kunt het niet altijd uit de TT halen (bv de eerste dag als de TT nog niet is aangepast of als een topic overlapt met 2 rondes).quote:Een simpele tabel met daarin het ID van de ronde en de id's van de users die niet meededen is voldoende, dan kan er in de tool een optie komen welke aangezet kan worden om de scores te laten zien zoals ze in dit topic zijn gepost.Kan, maar eigenlijk gewoon te veel werkquote:Meeste werk is een script schijven welke ieder eind van de maand de namen uit de post van Monitor haalt en de tabel vult. De tool aanpassen is zo gedaan. Misschien leuk voor als ik me een keer verveel.![]()
![]()
Happy feetDon't follow me. I am lost too
Nu geen film, maar beter thuis een film kijken dan in de biosquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oja.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu geen film, maar beter thuis een film kijken dan in de bios
In de bioscoop is ook wel mooi
Don't follow me. I am lost too
Rabobankquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke bank? Ik denk gewoon een 2 of 3 zitter.Don't follow me. I am lost too
Mensen schijnen boos te worden als ik de hele tijd roep dat dat natuurkundig helemaal niet kan, dus toch maar thuis een film kijkenquote:![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen idee wat je bedoeltquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen schijnen boos te worden als ik de hele tijd roep dat dat natuurkundig helemaal niet kan, dus toch maar thuis een film kijken
![]()
Lekker?quote:Don't follow me. I am lost too
Was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Houden zo. Daarom ook niet met mij naar een film over computers gaan
Gezond bezigquote:
quote:
![]()
Hey Puzzie ;WWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: