Waarom voelen mensen zich geroepen om dit meteen op social media te smijten?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:32 schreef proud_mami het volgende:
De vader van de halfbroer van de kinderen heeft op Facebook een bericht geplaatst dat de auto van Klaas Bijl is gevonden …
Hij zal dat ook als smoesje gebruikt kunnen hebben richting de kinderen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat lijkt niet echt het gebied te zijn wat is afgezet.
Omdat het hele land meeleeft met de familie?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:36 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Waarom voelen mensen zich geroepen om dit meteen op social media te smijten?
ALS het de auto van de vader is zal het neem ik aan toch gezien zijn. Ze moeten een reden hebben gehad om daar te gaan zoeken (een tip bijvoorbeeld, al kunnen camerabeelden ook). Want eerder vandaag gaf de politie aan géén aanwijzingen te hebben, maar er is gericht gezocht én (iets) gevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja een paar jaar geleden met Sanne en Hebe vond ik het ook bizar dat ze op een plek op de A59 uit de bocht zijn gevlogen op een tijdstip dat je daar eigenlijk nooit alleen rijdt...
De man die het heeft gedeeld is ook nauw betrokken. Mss ook een manier van verwerken op een of andere manier. Maar ik snap ook goed wat jij bedoelt hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat het hele land meeleeft met de familie?
De beelden van hart van Nederland waren van het Shellstation, richting de Mac. Die plek van jou is een straat verder naar rechts na de Mac.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:36 schreef Scrummie het volgende:
Agenten op deze foto: [ afbeelding ]
staan hier: https://maps.app.goo.gl/xMu1SMxKJz9aMp9P9
Dus meer richting het open water dan het water direct grenzend aan de McDonalds. Maar goed, dat zegt verder ook geen drol natuurlijk
Ik stop weer met detective zijn.
Juist dan zou ik enige terughoudendheid gepast vinden, zodat alle relevante mensen geïnformeerd worden. Als de politie je komt vertellen dat ze de betreffende auto hebben gevonden en het eerste waar je aan denkt is social media dan ben je niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat het hele land meeleeft met de familie?
Ik neem ook aan dat ze het water aan alle kanten hebben afgezet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:36 schreef Scrummie het volgende:
Agenten op deze foto: [ afbeelding ]
staan hier: https://maps.app.goo.gl/xMu1SMxKJz9aMp9P9
Dus meer richting het open water dan het water direct grenzend aan de McDonalds. Maar goed, dat zegt verder ook geen drol natuurlijk
Ik stop weer met detective zijn.
is volgens mij ook via zelfde bron , familielid dat op fb had gepostquote:
Je mag aannemen dat hij het heeft gehoord van de direct betrokkenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:39 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Juist dan zou ik enige terughoudendheid gepast vinden, zodat alle relevante mensen geïnformeerd worden. Als de politie je komt vertellen dat ze de betreffende auto hebben gevonden en het eerste waar je aan denkt is social media dan ben je niet helemaal lekker.
Ah, ok. Dan wachten we het nog even af. Is dat bericht over die persco legit?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is volgens mij ook via zelfde bron , familielid dat op fb had gepost
Die camerabeelden zijn van de Shell in Winschoten richting de Mac, hij zei tegen Mirka dat die naar de Mac ging met de kids.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ALS het de auto van de vader is zal het neem ik aan toch gezien zijn. Ze moeten een reden hebben gehad om daar te gaan zoeken (een tip bijvoorbeeld, al kunnen camerabeelden ook). Want eerder vandaag gaf de politie aan géén aanwijzingen te hebben, maar is gericht gezocht én (iets) gevonden.
Euh nee, het is donker.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:46 schreef woxxel2 het volgende:
Ze kunnen toch meteen zien of er mensen in zitten.
Misschien heeft iemand van bijv een bedrijf nav Opsporing Verzocht nog eens wat beelden bekeken van beveiligingscamera'squote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ALS het de auto van de vader is zal het neem ik aan toch gezien zijn. Ze moeten een reden hebben gehad om daar te gaan zoeken (een tip bijvoorbeeld, al kunnen camerabeelden ook). Want eerder vandaag gaf de politie aan géén aanwijzingen te hebben, maar er is gericht gezocht én (iets) gevonden.
En waarom moeten ze dat meteen delen met de buitenwereld?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:46 schreef woxxel2 het volgende:
ÁLS er mensen in zaten dan moeten er allerlei procedures doorlopen worden (zoals identificatie + de familie inlichten vóór de pers). Dat wordt dus niet meteen bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:46 schreef woxxel2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |