Inderdaad, zeker als je daarmee suggestieve zaken roept als "volgens de politie is het een PD".quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ook zonder dat boehoe gehalte is het nogal onprofessioneel om dit soort info op Facebook te zetten
Ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker als je daarmee suggestieve zaken roept als "volgens de politie is het een PD".
https://www.msn.com/nl-nl(...)57c547abcf8e2b7&ei=7quote:Valse tips
Door alle media-aandacht en de Amber Alert komen er ondertussen honderden tips binnen, bevestigt de politiewoordvoerder. "Dat betekent dus ook dat we op de achtergrond daar heel druk mee bezig zijn. Er zijn hele politie-tipteams die dit uitzoeken."
Helaas blijken er ook valse tips binnen te komen bij de politie. "Er zijn zelfs fake-accounts aangemaakt en dat maakt ons ontzettend boos! Stop daarmee, want je verstoort gewoon het onderzoek.
Geef nou maar toe, jij was hetquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gewoon zo lijkt maar het lijkt ook alsof er een bandenspoor naar het water gaat.
Ja ik zei dat maar ik denk niet dat ze door mijn bericht daar zoeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, jij was het
[..]
Fake accounts aanmaken om nep tips door te geven?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)57c547abcf8e2b7&ei=7
Wat zijn mensen toch hufters.
Er zijn ook heel veel mensen aan het zoeken met voertuigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Niet zo piepen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
quote:De politievakbonden vertegenwoordigen ruim 65.000 Nederlandse agenten
De vader.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:29 schreef Masberum het volgende:
Is er ook bekend wie er op hen lette op het moment van het meenemen? Vraag me dat al sinds het begin af, vooral aangezien ze nog jong zijn en de moeder de dag ervoor bedreigd was door Bijl...
Vader lijkt me. Ze waren bij vader.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:29 schreef Masberum het volgende:
Is er ook bekend wie er op hen lette op het moment van het meenemen? Vraag me dat al sinds het begin af, vooral aangezien ze nog jong zijn en de moeder de dag ervoor bedreigd was door Bijl...
Nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:23 schreef TornadoDK het volgende:
Nog niet gevonden, dit soort zaken loopt niet zo vaak goed af toch
Ze waren dat weekend bij de vader, zelfs na het politiebezoek van al die busjes op vrijdag. De vader ging blijkbaar op zaterdag tanken en gedurende die tijd waren ze thuis met Mirka, een vriendin.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:29 schreef Masberum het volgende:
Open deurquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:23 schreef TornadoDK het volgende:
Nog niet gevonden, dit soort zaken loopt niet zo vaak goed af toch
Vader was ook nog wezen drinken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ze waren dat weekend bij de vader, zelfs na het politiebezoek van al die busjes op vrijdag. De vader ging blijkbaar op zaterdag tanken en gedurende die tijd waren ze thuis met Mirka, een vriendin.
Maar ik snap iets niet. Ik dacht gelezen te hebben dat vader ze mee had genomen uit een indoor speeltuin in Duitsland?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ze waren dat weekend bij de vader, zelfs na het politiebezoek van al die busjes op vrijdag. De vader ging blijkbaar op zaterdag tanken en gedurende die tijd waren ze thuis met Mirka, een vriendin.
Mirka was/is toch zijn partner?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
In een artikel van het Dagblad van het Noorden werd ze inderdaad zijn huidige vriendin genoemd. Andere bronnen zeggen dat ze een vriendin is en er al jaren over de vloer komt.quote:
Dat was de halfbroer die dat meldde op Facebook van die indoor speeltuin maar de vader van de halfbroer gaf aan (ook op Facebook) dat dat niet klopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar ik snap iets niet. Ik dacht gelezen te hebben dat vader ze mee had genomen uit een indoor speeltuin in Duitsland?
Hmmm.. nu je het zegt.. Nog niet zo over nagedachtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad relevante info voor @:Masberum
Hoop dat hij geen ideeën opdoet![]()
Onzin? Kom maar eens praten dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke vette onzin. Zijn verhalen van decennia terug die toen ook al vaak niet waar waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |