Laten we het ontopic houden in plaats van zitten mauwen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geregistreerd op donderdag 14 februari 2008 @ 23:59
Bruh.
Nogmaals: de politie is het niet met je eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat geneuzel is het verschil tussen een vader die dronken psychotisch zijn kinderen naar het "paradijs" brengt VS een vader die (in een opwelling) zegt nu is het genoeg ik claim mijn kinderen en ga een nieuw leven met ze beginnen.
Niet elke familiale ontvoering heeft als doel de dood.
Eng als ze het PD noemen, gaan je nekharen van overeind staan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:53 schreef Gibson88 het volgende:
Hier de betreffende post van SAR waar ik het eerder over had.
We weten dat de politie het niet eens is, die zijn zinloos aan het baggeren in de polder.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: de politie is het niet met je eens. Verder moet je je eigen situatie en gevoelens niet prijecteren op een ander. En al helemaal niet indien de vader in kwestie door zijn veelvuldige dronkenschap eigenlijk zo goed als altijd een gevaar is voor zijn kkindeeen.
Ze onderzoeken een serieuze tip.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Eng als ze het PD noemen, gaan je nekharen van overeind staan.
Ik vind eigen ervaringen projecteren op deze situatie, waar we misschien slechts een rafeltje van de hoed of de rand van hebben, niet meer dan zinloos geneuzel. Das alles.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat geneuzel is het verschil tussen een vader die dronken psychotisch zijn kinderen naar het "paradijs" brengt VS een vader die (in een opwelling) zegt nu is het genoeg ik claim mijn kinderen en ga een nieuw leven met ze beginnen.
Niet elke familiale ontvoering heeft als doel de dood.
Nou zeg dat. Het laat wel een aantal opties open waardoor de speculaties alleen maar toe zullen/kunnen nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoezo is dat eng? Dat kan net zo goed een spoor oid zijn waar ze even extra onderzoek naar willen doen, voor het geval dat. PD wil niet zeggen dat er meteen iets gruwelijks is gevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Het gaat om een "serieuze tip" dat kan dus ook helemaal niks zijn. Gewoon het onderzoeken van een op het oog betrouwbare tip.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo is dat eng? Dat kan net zo goed een spoor oid zijn waar ze even extra onderzoek naar willen doen, voor het geval dat. PD wil niet zeggen dat er meteen iets gruwelijks is gevonden.
Weet je ook om welk gebied het gaat?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:53 schreef Gibson88 het volgende:
Op de facebookpagina van SAR kan ik deze post niet vinden?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:53 schreef Gibson88 het volgende:
Omdat ze het weggehaald hebben staat hierboven ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op de facebookpagina van SAR kan ik deze post niet vinden?
Nee helaas, dat heb ik niet kunnen achterhalen.quote:
Klopt hij is ook verwijderd. Wellicht dat ze iets te snel waren met posten en dat ze dit weg hebben moeten halen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op de facebookpagina van SAR kan ik deze post niet vinden?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat ze het weggehaald hebben staat hierboven ook.
Ooh ok!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee helaas, dat heb ik niet kunnen achterhalen.
[..]
Klopt hij is ook verwijderd. Wellicht dat ze iets te snel waren met posten en dat ze zit weg hebben moeten halen.
Die post had sowieso een hoog "boehoe het is niet eerlijk dat wij niet meer op het terrein mogen" gehalte, je zou beter verwachten van SAR dan dit soort stemmingmakerij, het is niet zo dat ze bijzondere rechten hebben omdat iemand een tip aan hen doorgeeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee helaas, dat heb ik niet kunnen achterhalen.
[..]
Klopt hij is ook verwijderd. Wellicht dat ze iets te snel waren met posten en dat ze dit weg hebben moeten halen.
Vast nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Hebben ze die tip van de bandensporen hier van fok gehaald?
Ook zonder dat boehoe gehalte is het nogal onprofessioneel om dit soort info op Facebook te zettenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die post had sowieso een hoog "boehoe het is niet eerlijk dat wij niet meer op het terrein mogen" gehalte, je zou beter verwachten van SAR dan dit soort stemmingmakerij, het is niet zo dat ze bijzondere rechten hebben omdat iemand een tip aan hen doorgeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |