Plus F1 nu.quote:
Deels ook de pech dat de grote 3 zich grotendeels geclusterd hebben en toch wel een aantal interessante spelers een vroegtijdig pensioen hebben doen laten nemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mijn eenheidsworsten-theorie wordt bevestigd vanuit het circuit.
Ik ben nu in Frankrijk op vakantie en niet één tv kanaal op de camping zendt RG uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:37 schreef Alpha0 het volgende:
Van alle sportkanalen bij Ziggo zendt alleen Eurosport 2 tennis uit.
https://www.france.tv/sport/tennis/roland-garros/ ?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben nu in Frankrijk op vakantie en niet één tv kanaal op de camping zendt RG uit.
Op mijn mobiel kan ik inderdaad wel kijken (heb ook nog HBO max met Sport), maar ik had het toch ook wel op tv verwacht. Maar helaas, niet op een van de zenders hier op de campingquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
https://www.france.tv/sport/tennis/roland-garros/ ?
HBO Max, kun je onbeperkt tientallen sporten kijken wanneer je maar wilt, perfectquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:44 schreef Alpha0 het volgende:
Je zou gewoon een goeie niet-voetbal zender moeten hebben met veel (+4) kanalen.
Wat wel nieuw is is dat je tijdens de wissels reclame hebt, dat had je bij de Australian Open nog nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
HBO Max, kun je onbeperkt tientallen sporten kijken wanneer je maar wilt, perfect
Ook op de streams van de wedstrijden zelf ipv Eurosport?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wat wel nieuw is is dat je tijdens de wissels reclame hebt, dat had je bij de Australian Open nog niet
Griekspoor is vaak erg nerveus als hij de (grote) favoriet is in een wedstrijd. Dat zie je nu ook weer! Die Quinn is overigens wel echt heel goed aan het spelen. Mooi ventje met een enorm goede en volwassen mentaliteit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:34 schreef Slobeend het volgende:
Griekspoor zo al om 11:00. Je zou zeggen dat Quinn te doen zou moeten zijn.
Die hebben live maximaal 2 wedstrijden. Als ik zie wat in andere landen uitgezonden wordt zijn dat de twee dameswedstrijden. Op Eurosport 1 is altijd giro als die bezig is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:45 schreef Parelhoofd het volgende:
Zendt Eurosport sowieso Giro uit? Of nu alleen omdat het regent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |