hoe onhandig kan je zijn jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:20 schreef wimderon het volgende:
Ik blijf het herhalen: ik zie het bijzondere er echt niet aan af bij Andreeva.
Deze laatste games, 8 UE op rij ofzoquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:20 schreef wimderon het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2025 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij tegen drogeur Jannik S. weer geen bal raakt en een paar rackets gaat slopen, alvorens met 6-1 6-0 6-3 naar huis te vertrekken.
VInd dat ook interessant. Net als bij Gauff....quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:20 schreef wimderon het volgende:
Hij is weerzinwekkend goed. Het is duidelijk dat die doping absoluut geen opzet was. Tja, waarom zou hij ook.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:51 schreef DobbyDobby het volgende:
Sinner is zo ongekend goed. Zelfs na een dopingschoring veegt die iedereen van de mat. Alleen Alcaraz kan nog weerstand bieden.
Het is een showman maar wat is er verder mis met hemquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:54 schreef FundsAreSafu het volgende:
Je kunt duidelijk de invloed van Mouratoglou zien bij Boogaard, neemt op 4-4 in de derde set een MTO van 10 minuten nadat hij terug werd gebroken
Het is een showman maar wat is er mis met hem ?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:54 schreef FundsAreSafu het volgende:
Je kunt duidelijk de invloed van Mouratoglou zien bij Boogaard, neemt op 4-4 in de derde set een MTO van 10 minuten nadat hij terug werd gebroken
Omdat de presentatrices geen fijn accent hebben om engels te sprekenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:15 schreef Parelhoofd het volgende:
En waarom krijg ik bij de Eurosport verslaglegging altijd Eurovisie Songfestival vibes…😂 ze doen hun best maar het blijft altijd kneuterig
Dit klinkt wel vrij naïefquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij is weerzinwekkend goed. Het is duidelijk dat die doping absoluut geen opzet was. Tja, waarom zou hij ook.
Einde tijdperk Djokoquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand Djokovic VS vrouwenmepper aan het gluren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |