Moest je deze lesstof toen ik 18 was nog niet weten?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Waarom haal je pas op je 30e je rijbewijs?
Leeft die nog dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:38 schreef Plompzakker het volgende:
Stop er maar gewoon mee. De weg is al onveilig genoeg nu sirdanilot rondrijdt
Die kans wordt wel steeds kleiner met dat rijbewijsquote:
Klopt. Ik heb mijn rijbewijs al een hele tijd, en ik hoefde niks van die shit te weten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Moest je deze lesstof toen ik 18 was nog niet weten?
Nee maar wel het goede advies:quote:
Dus ga het cbr bellen, kun je ons het daarna uitleggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom dergelijke vragen deel uit kunnen maken van het theorie examen voor B. Ik zou zeggen, vraag het het CBR waarom die vragen erbij zitten.
Als je rijbewijs B haalt, krijg je overigens rijbewijs AM er gratis bij cadeau. Vragen over de bromfiets of de brommobiel zou ik dan eigenlijk niet meer dan normaal vinden.
Hoe krijg je inzicht in andere bestuurders door droge feiten stof over hun rijbewijs te wetenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:08 schreef Chandler het volgende:
Omdat je mogelijk een beetje inzicht krijgt in het gedrag van motorrijders? en andere weg gebruikers? het is maar een idee hoor!
Goed onderbouwdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:18 schreef augurk2025 het volgende:
Boeie haal die shit gewoon zo moeilijk is t niet
Als je dat niet kan bevatten zou ik gewoon stoppen met überhaupt je rijbewijs te halen..quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe krijg je inzicht in andere bestuurders door droge feiten stof over hun rijbewijs te weten
Ik heb hier anders nog geen argumenten gelezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
Als je dat niet kan bevatten zou ik gewoon stoppen met überhaupt je rijbewijs te halen..
Die gaf ik maar kon je niet bevatten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb hier anders nog geen argumenten gelezen.
Dat je in de file niet gek op kijkt dat er een motor langs komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe krijg je inzicht in andere bestuurders door droge feiten stof over hun rijbewijs te weten
Wat heeft dat met het type rijbewijs en daarbijbehorende codes en leeftijdsbeperkingen te maken?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat je in de file niet gek op kijkt dat er een motor langs komt.
Algemene ontwikkelingquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het type rijbewijs en daarbijbehorende codes en leeftijdsbeperkingen te maken?
Ja, dan ben je echt een sukkel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Waarom haal je pas op je 30e je rijbewijs?
Mooi toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitgekomen~a51e66da/ het is nooit te laat
Sommigen moeten hem zelfs meermaals halen, ik kijk al uit naar mijn nieuwsbericht: "FOK!er haalt rijbewijs voor de 450e keer" AAAAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)uitgekomen~a51e66da/ het is nooit te laat
Daarom moet je in de file dus echt goed uitkijken als je van rijstrook wil wisselen. En zomaar even het portier open gooien als je stilstaat in de file is al helemaal uit den boze.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:25 schreef Pharkus het volgende:
Dat je in de file niet gek op kijkt dat er een motor langs komt.
Ja hoor, dat kan ik en er niks geen hogere wiskunde aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:33 schreef roos94 het volgende:
Als ik theorie afleg voor personenauto rijbewijs B?
Waarom word ik getest op mijn kennis over het motorrijbewijs. Dat je 3 soorten A rijbewijzen hebt waarbij je bij sommigen een beperkende code 80 krijgt, je na 2 jaar geen code meer hebt, dat je voor A2 rijbewijs vanaf 19 jaar mag lessen als je A1 al hebt, en nog wat van deze onzin dingen?
Hoe heeft dat invloed op mij als toekomstig autobestuurder?
Zelfde voor bijvoorbeeld de grote autobus waarvan ik moet weten dat je vanaf 24 jaar geen getuigschrift nodig hebt en welk rijbewijs je moet hebben als jij achter de grote autobus nog een zwaardere aanhangwagen wil trekken.
Waarom moet iemand in een personenauto deze kennis bezitten en waarom is het zo belangrijk dit te weten dat je er theoretisch gezien voor kan zakken op je examen bij fout antwoord?
Als ik niet weet of een motor A2 bij 18 of 19 jaar mag gaan lessen, hoe verandert dat mij als bestuurder?
Voor grote autobus rijbewijs en motorrijbewijs heb je een aparte opleiding. Ik kan deze voertuigen niet besturen met personenauto B. Het beinvloedt ook niet hoe ik deze voertuigen behandel in het verkeer. Dus vanwaar de keuze om het op te nemen in het theorieboek van de personenauto?
Zoals sait zegt. Alles draait daar om cash. Nederland is zwaar corruptquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan ik en er niks geen hogere wiskunde aan.
In èèn woord: verdienmodel.
Ze stampen gewoon een hoop irrelevante informatie in zo'n les die je de eerste keer onmogelijk kunt onthouden zodat je meerdere keren op examen moet.
En dat is kassa.
Vroeger ging het veel makkelijker maar toen is er één of andere teringlijer ff gaan rekenen en is tot de conclusie gekomen dat er op die manier veel te weinig binnenkwam.
Simpel toch?
Zou dat echt de reden zijn? Als het CBR meer geld in het laatje wil, dan kunnen ze ook gewoon de prijs van het examen verhogen. CBR heeft toch een monopolie.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan ik en er niks geen hogere wiskunde aan.
In èèn woord: verdienmodel.
Ze stampen gewoon een hoop irrelevante informatie in zo'n les die je de eerste keer onmogelijk kunt onthouden zodat je meerdere keren op examen moet.
En dat is kassa.
Vroeger ging het veel makkelijker maar toen is er één of andere teringlijer ff gaan rekenen en is tot de conclusie gekomen dat er op die manier veel te weinig binnenkwam.
Simpel toch?
Dat doen ze ook om de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zou dat echt de reden zijn? Als het CBR meer geld in het laatje wil, dan kunnen ze ook gewoon de prijs van het examen verhogen. CBR heeft toch een monopolie.
En toen in de tussentijd nog met van die shady dure lesstof vol fouten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe leer jij precies? Ik lees heel het theorieboek door, maar er zijn zo mega veel kleine feitjes die daar in staan, ga je dat allemaal stampen?
Heb je enig idee hoeveel lesstof anno 2025 de theorie is?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:58 schreef Stepperoller het volgende:
Een maand geleden was je hier al mee bezig?
[..]
En toen in de tussentijd nog met van die shady dure lesstof vol fouten.roos94 in WGR / Stilstaan bij een in/uitrit , Ja of Nee?
Je kan ook de bus nemen doos94quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel lesstof anno 2025 de theorie is?
Hoeveel van de mensen die nu al jaren rijden zouden vandaag denk je slagen voor het theorie examen? Als het gewoon basiskennis is?quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Omdat het gewoon basiskennis is.
Waarom leerde je op de basisschool 3 maal 3 is 9? Dat kan je toch gewoon opzoeken op je telefoon wat 3 maal 3 is?
Basiskennis.
Nou ja ik heb hier een proef vraag voor:quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoeveel van de mensen die nu al jaren rijden zouden vandaag denk je slagen voor het theorie examen? Als het gewoon basiskennis is?
Die gaat maar twee keer per dag, omdat ze in Ziedendzee woont.quote:
Je kan beter zeggen twee keer per maand als je geluk hebtquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:43 schreef knoopie het volgende:
[..]
Die gaat maar twee keer per dag, omdat ze in Ziedendzee woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |