SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Nee, daar word ik misselijk van.quote:
Dit was 37 voor kleuren en harsen. Ze hadden ook meer dingen, zoals lamineren ofzo, maar dat was een stuk duurder en klonk eng.quote:
Hopelijk valt het mee. Ik bedoel, ze heeft in de ene arm überhaupt geen ader te pakken gekregenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:43 schreef aeque het volgende: [..] En het is nog niet helemaal weg. Nu al 11 dagen geleden.
Maar misschien is het bij de arm iets anders.
in het plastic verpakkenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was 37 voor kleuren en harsen. Ze hadden ook meer dingen, zoals lamineren ofzo, maar dat was een stuk duurder en klonk eng.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk in Londen geweest en wilt nu de Britse lookZe wil voor de Schotse Eddingburgh look gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
iedereen moet toch een stapel cash hebben voor als trump en putin de banken plat leggen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom had je zo'n stapel cash dat je er een beeldscherm van kon kopen
Kan dat?quote:
Waarom zou ik dat verzinnen?quote:
Dat zeg ik niet, ik had er alleen niet eerder van gehoord.quote:
Je kan dan toch niks kopen want dan ligt het elektriciteitsnet plat. Geen kassa die werkt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen moet toch een stapel cash hebben voor als trump en putin de banken plat leggen?
Ik maak statement a, je vraagt of statement a kan, dan trek je me toch in twijfel?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik had er alleen niet eerder van gehoord.
de kassamiepen van vandaag de dag kunnen dan idd niet afrekenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan dan toch niks kopen want dan ligt het elektriciteitsnet plat. Geen kassa die werkt.
Ja mevrouw, gaat u er maar onder liggenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was 37 voor kleuren en harsen. Ze hadden ook meer dingen, zoals lamineren ofzo, maar dat was een stuk duurder en klonk eng.
die ondernemende jongeman die dan de supermarkt geplunderd heeft zal vast wel cash aannemenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan dan toch niks kopen want dan ligt het elektriciteitsnet plat. Geen kassa die werkt.
Zo'n verkoper op de hoek.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Verkeerde account @Nattekatquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen moet toch een stapel cash hebben voor als trump en putin de banken plat leggen?
Protip: niet de vendor kapotschieten. Ze respawnen niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n verkoper op de hoek.
[ afbeelding ]
jeetje, wat heb ik jou ooit misdaan?quote:
Ja ok, deze was misschien wat te gemeenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |