mwaah nee ik hou erover op, tis dat er nog vraag gesteld werd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben we een mooi subforum voor waar je je eigen topic kunt openen: Brave New World
Ik heb je net verteld welke sporen in een weiland zijn gevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
dat weten we niet, want geven ze nooit vrij, dader info nl.
oftewel die dader alleen weet?
Sporen in weiland>? weet niet woon niet in Groningen, maar als ik zo zag, is normaal daar gaan ze ff spelen paar kindjes in de middle of nowhere?
ook dat strookt dan met niks. auto sporen, waarom daar?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb je net verteld welke sporen in een weiland zijn gevonden.
die smaakt mij prima. alleen is lekker een mening en geen feit dus ik weet niet hoe het voor jou smaaktquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)oen-825-ml-675895CUP
Zou dit lekker zijn?
Ja hou maar op want dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
naja tis beetje hard weet ik, maar wel wat ik denk. laten we hopen van niet trouwens.hou
en daarmee hou ik er ook over op. maar ff wat in mijn gedachte speelt.
Frappant wel dat Denk tegenstemt omdat PVV voor heeft gestemdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef Haags het volgende:
Gecondoleerd allen met de nieuwe pensioenswet
Beter dan dat we twee systemen naast elkaar gaan aanhouden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef Haags het volgende:
Gecondoleerd allen met de nieuwe pensioenswet
Zou andersom nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Frappant wel dat Denk tegenstemt omdat PVV voor heeft gestemd
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
70 euro, daar heb je 2 dagen boodschappen voor in huis tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
Advies: haal 70 euro in huis om crisis door te komen - https://nos.nl/l/2568050
Ja het lijkt mij ook wat weinig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
70 euro, daar heb je 2 dagen boodschappen voor in huis tegenwoordig.
70 per volwassenequote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
In tijden van crisis zal de prijs van cruciale middelen ongetwijfeld ook niet meteen omhoogschieten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
70 per persoon.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:24 schreef Haags het volgende:
[..]
niet net als nattekat al voor 10 weken blikvoer in huis hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In tijden van crisis zal de prijs van cruciale middelen ongetwijfeld ook niet meteen omhoogschieten.
Sta je daar met je broodje kroket omdat je er niet meer van kan kopen dan dat.
Net aan hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
70 per volwassene
heb ik voor een week makkelijk boodschappen voor
jij hebt voor meer dan 140 euro ( en 30 euro per kind) 170 of 200 euro per week aan boodschappen?quote:
170 euro boodschappen per week red ik met gemak ja. Soms ook wel tot 200.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt voor meer dan 140 euro ( en 30 euro per kind) 170 of 200 euro per week aan boodschappen?
Ben je zo kwijt inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
170 euro boodschappen per week red ik met gemak ja. Soms ook wel tot 200.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop