Ruben en Julian zijn gisteren twaalf jaar geleden gevonden. Ook per toeval door een voetganger.. want vader had ze goed verstopt. Uch zo ziek.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Dat was toch ook met die 2 jonge jochies een paar jaar geleden?
Arme kindjes
mark mijn words maar, kinderen allang al dood gevonden. politie doet geen uitspraak, pa op de vlucht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De pijplijn van geen fuck weten van dingen rechtstreeks naar conspiracy theorieën.
doe dit maar gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
mark mijn words maar, kinderen allang al dood gevonden. politie doet geen uitspraak, pa op de vlucht.
Is dat alweer 12 jaar geleden?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ruben en Julian zijn gisteren twaalf jaar geleden gevonden. Ook per toeval door een voetganger.. want vader had ze goed verstopt. Uch zo ziek.
naja tis beetje hard weet ik, maar wel wat ik denk. laten we hopen van niet trouwens.houquote:
Waarom doe je dit?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
mark mijn words maar, kinderen allang al dood gevonden. politie doet geen uitspraak, pa op de vlucht.
Ja heel toevallig las ik er vorige week wat weer over of deze week.quote:
Ja dat was gister in deze KSCquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heel toevallig las ik er vorige week wat weer over of deze week.
Oh nee ik kwam er via ergens anders bij maar dat was volgens mij naar aanleiding van wat er nu gebeurt en toen zag ik een heel overzicht van dag tot dag.quote:
Wat precies weet de politie al meer? En met welke reden houden ze dat geheim?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg wat ik denk, en ook dat niet te hopen is?
dat weten we niet, want geven ze nooit vrij, dader info nl.quote:
Hier hebben we een mooi subforum voor waar je je eigen topic kunt openen: Brave New Worldquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
dat weten we niet, want geven ze nooit vrij, dader info nl.
oftewel die dader alleen weet?
Sporen in weiland>? weet niet woon niet in Groningen, maar als ik zo zag, is normaal daar gaan ze ff spelen paar kindjes in de middle of nowhere?
mwaah nee ik hou erover op, tis dat er nog vraag gesteld werd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben we een mooi subforum voor waar je je eigen topic kunt openen: Brave New World
Ik heb je net verteld welke sporen in een weiland zijn gevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
dat weten we niet, want geven ze nooit vrij, dader info nl.
oftewel die dader alleen weet?
Sporen in weiland>? weet niet woon niet in Groningen, maar als ik zo zag, is normaal daar gaan ze ff spelen paar kindjes in de middle of nowhere?
ook dat strookt dan met niks. auto sporen, waarom daar?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb je net verteld welke sporen in een weiland zijn gevonden.
die smaakt mij prima. alleen is lekker een mening en geen feit dus ik weet niet hoe het voor jou smaaktquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)oen-825-ml-675895CUP
Zou dit lekker zijn?
Ja hou maar op want dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
naja tis beetje hard weet ik, maar wel wat ik denk. laten we hopen van niet trouwens.hou
en daarmee hou ik er ook over op. maar ff wat in mijn gedachte speelt.
Frappant wel dat Denk tegenstemt omdat PVV voor heeft gestemdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef Haags het volgende:
Gecondoleerd allen met de nieuwe pensioenswet
Beter dan dat we twee systemen naast elkaar gaan aanhouden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef Haags het volgende:
Gecondoleerd allen met de nieuwe pensioenswet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |