Vonden ze vast grappig om te doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Blijkbaar zijn er mensen die fake tips hebben gedeeld bij het onderzoek naar de vermiste kinderen
Meteen 6 maanden opsluiten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Blijkbaar zijn er mensen die fake tips hebben gedeeld bij het onderzoek naar de vermiste kinderen
ja hoe is het met die kindjes eigenlijk? heb er niet meer veel over gelezen behalve sporen ergens in Groningen polder?quote:
Kan ik gelijk een soort van loopband installeren voor boekenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das een heel end frezen vanaf Londen.
Er kunnen best 12 mensen op 1 cel.quote:
Van die vacuüm buizenpost van Waterstones naar Wageningen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik gelijk een soort van loopband installeren voor boeken
Je doet net alsof het niet al meermaals gedaan is. Door vaders en moeders.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:42 schreef kree het volgende:
denken jullie zou een vader dat doen, ze om het leven brengen enzo?
That's what dreams are made ofquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van die vacuüm buizenpost van Waterstones naar Wageningen.
nouja ik kan het me sowieso nooit voorstellen. maar idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je doet net alsof het niet al meermaals gedaan is. Door vaders en moeders.
Ja hoe triest het ook is het is niet iets nieuws.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je doet net alsof het niet al meermaals gedaan is. Door vaders en moeders.
Ja dat is niet iets nieuws. Helaas.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:42 schreef kree het volgende:
denken jullie zou een vader dat doen, ze om het leven brengen enzo?
ik kreeg al kriebels toen ze begonnen over sporen nl,. want hoezo waarom kinderen daar?
ik kan er niet bij hoor als vader? dan moet je aardig van het padje zijn wel ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoe triest het ook is het is niet iets nieuws.
Bandensporen alsof er een auto in het water gereden is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik kan het me sowieso nooit voorstellen. maar idd.
maar het rare is. ze vonden sporen ergens in de fucking hel nowhere ofzo midden in een weiland? wat voor sporen en waarom zouden kinderen van net nog geen 10 gemiddeld daar zijn?
raar verhaal.
Joh.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan er niet bij hoor als vader? dan moet je aardig van het padje zijn wel ofzo?
Nee je moet er 's nachts uitquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je daar niet met een tentje wildkamperen in het park?
Volgens mij kijk of lees je nooit true crime dingen als ik dit zo lees.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:51 schreef kree het volgende:
vindt t maar raar verhaal, soort van ontvoering kan ik me nog voorstellen. wie weet gebroken gezin en kinderen bij ma en pa wil ze ook zoiets.
jawel maar ga nog even uit van het meest positieve. ik zou het erg vinden nl als die kindjes dood zijn. of gevonden daar in weiland in Groningen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij kijk of lees je nooit true crime dingen als ik dit zo lees.
De pijplijn van geen fuck weten van dingen rechtstreeks naar conspiracy theorieën.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar ga nog even uit van het meest positieve. ik zou het erg vinden nl als die kindjes dood zijn. of gevonden daar in weiland in Groningen.
bedoel ook echt, hoe de hell, met al die ANPR camera's. auto niet kunnen traceren?
no fucking way ik kom er op 10km al 3 tegen die dat doen.
en dan nog telefoon? neem aan die konden ze ook traceren?
ze weten wel meer politie, alleen vertellen ze ons niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |