SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daar word ik misselijk van.quote:
Dit was 37 voor kleuren en harsen. Ze hadden ook meer dingen, zoals lamineren ofzo, maar dat was een stuk duurder en klonk eng.quote:
Hopelijk valt het mee. Ik bedoel, ze heeft in de ene arm überhaupt geen ader te pakken gekregenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:43 schreef aeque het volgende: [..] En het is nog niet helemaal weg. Nu al 11 dagen geleden.
Maar misschien is het bij de arm iets anders.
in het plastic verpakkenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was 37 voor kleuren en harsen. Ze hadden ook meer dingen, zoals lamineren ofzo, maar dat was een stuk duurder en klonk eng.
Ze wil voor de Schotse Eddingburgh look gaanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk in Londen geweest en wilt nu de Britse lookSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen moet toch een stapel cash hebben voor als trump en putin de banken plat leggen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom had je zo'n stapel cash dat je er een beeldscherm van kon kopen
Kan dat?quote:
Waarom zou ik dat verzinnen?quote:
Dat zeg ik niet, ik had er alleen niet eerder van gehoord.quote:
Je kan dan toch niks kopen want dan ligt het elektriciteitsnet plat. Geen kassa die werkt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen moet toch een stapel cash hebben voor als trump en putin de banken plat leggen?
Ik maak statement a, je vraagt of statement a kan, dan trek je me toch in twijfel?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik had er alleen niet eerder van gehoord.
de kassamiepen van vandaag de dag kunnen dan idd niet afrekenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan dan toch niks kopen want dan ligt het elektriciteitsnet plat. Geen kassa die werkt.
Ja mevrouw, gaat u er maar onder liggenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was 37 voor kleuren en harsen. Ze hadden ook meer dingen, zoals lamineren ofzo, maar dat was een stuk duurder en klonk eng.
die ondernemende jongeman die dan de supermarkt geplunderd heeft zal vast wel cash aannemenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan dan toch niks kopen want dan ligt het elektriciteitsnet plat. Geen kassa die werkt.
Zo'n verkoper op de hoek.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Verkeerde account @Nattekatquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen moet toch een stapel cash hebben voor als trump en putin de banken plat leggen?
Protip: niet de vendor kapotschieten. Ze respawnen niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n verkoper op de hoek.
[ afbeelding ]
jeetje, wat heb ik jou ooit misdaan?quote:
Ja ok, deze was misschien wat te gemeenquote:
Niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
ja heuj iedereen mag gewoon doorpraten... het is niet alsof gianni en ltvdk nu rollebollend door het hele topic gaan ofzo...
MI
haren die uit elkaars hoofd worden getrokken
jij hebt mijn hoofd nog nooit gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
ja heuj iedereen mag gewoon doorpraten... het is niet alsof gianni en ltvdk nu rollebollend door het hele topic gaan ofzo...
MI
haren die uit elkaars hoofd worden getrokken
terug slaan met een hamerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handig. Ik had mijn raam open en via Teams een overleg en net op dat moment vond iemand het nodig om te gaan hameren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop