Ouwe romanticus!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef herderhonddje het volgende:
Nu ben ik dus van plan om een vrouw uit het buitenland te halen. Ik heb nu contact met een vrouw die 26 jaar oud is , nooit getrouwd en geen kids heeft. Ze accepteert mijn voorwaarde. (geen huwelijk , wel een samenlevingscontract met verschillende voorwaarde erin opgenomen zoals dat ze geen huurder zal zijn van mijn huurwoning).
Je gaat gewoon verder waar je hier gebleven was? R&P / Waarom zoveel bewondering voor Andrew Tate?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef herderhonddje het volgende:
Ik ben zelf een 35 jarige alleenstaande vader van 3 kinderen. Nu heb ik gemerkt dat ik op de datingmarkt in NL alleen maar alleenstaande moeders tegenkom. Vrouwen die nog jong zijn (tot 26 jaar oud) en die geen kids hebben , hebben geen interesse in mij. En vaak is er in NL sprake van feministische vrouwen wat ik toxic vind. Ik vind dat de vrouw onderdanig hoort te zijn tegen haar man en goed moet kunnen luisteren naar haar man. Dus meer traditioneel gericht zeg maar.
Nu ben ik dus van plan om een vrouw uit het buitenland te halen. Ik heb nu contact met een vrouw die 26 jaar oud is , nooit getrouwd en geen kids heeft. Ze accepteert mijn voorwaarde. (geen huwelijk , wel een samenlevingscontract met verschillende voorwaarde erin opgenomen zoals dat ze geen huurder zal zijn van mijn huurwoning).
Ik vind de vrouwen hier in NL 10x niks vanwege hun feministische houding. Ik vroeg bijv aan haar van ''stel ik zou vragen aan je of je mijn voeten kunt wassen, zou jij dat dan doen? Ze zei toen ja dat zou ik zeker doen bij ons is het heel normaal in onze cultuur.'' Ze heeft ook anti-feminisme gedachtes en vind het normaal dat de vrouw onderdanig is tegenover haar man. Ze vind dat man en vrouw niet gelijken zijn. (wat ik uiteraard een goed idee vind)
Zijn er hier nog meer mensen die ''passport bro's 4 life'' zijn net als mij? En zo ja wat is jou ervaring ermee?
Andrew Tate is een ander onderwerp. Ben benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die een vrouw hebben geimporteerd. Ik weet dat veel blanke mannen vrouwen uit onder andere de Filipijnen halen mijn buurman is er een van namelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon verder waar je hier gebleven was? R&P / Waarom zoveel bewondering voor Andrew Tate?
Je opvattingen over vrouwen + hoe je in de cel bent beland tijdens de scheiding met je ex vind ik anders behoorlijk relevant in deze.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:47 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Andrew Tate is een ander onderwerp. Ben benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die een vrouw hebben geimporteerd. Ik weet dat veel blanke mannen vrouwen uit onder andere de Filipijnen halen mijn buurman is er een van namelijk.
En dan nog niet te spreken over die alleenstaande moeders mijn God de datingmarkt zit BOMVOL met zulke vrouwen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:48 schreef Elan het volgende:
Westerse vrouwen zijn voor het grootste gedeelte ontzettend kut qua gedrag. Grote smoel en niet bereid iets voor hun man te doen.
Heeft niks met emancipatie te maken is puur verwend entitlement. Wanen zich superieur in de relatie en het leven.
Hij heeft al een ex-vrouw en kinderen. Zie R&P / Waarom zoveel bewondering voor Andrew Tate?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:48 schreef D. het volgende:
Laten we met z’n allen hopen dat je vrijgezel blijft
Dat snap ik maar ik ga toch niet mijn levenlang single blijven? Ik wil opnieuw een gezin stichten maar de vrouw moet wel traditioneel zijn. Met een feminist is het vragen om problemen en dus een scheiding die zeker zal plaatsvinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft al een ex-vrouw en kinderen. Zie R&P / Waarom zoveel bewondering voor Andrew Tate?
Dit is iets wat jij doet, lijkt wel of je projecteert.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:48 schreef Elan het volgende:
Westerse vrouwen zijn voor het grootste gedeelte ontzettend kut qua gedrag. Grote smoel en niet meer bereid iets voor hun man te doen.
Heeft niks met emancipatie te maken is puur verwend entitlement. Wanen zich superieur in de relatie en het leven.
Dus ik snap die redenatie wel.
Je hebt ook wel Nederlandse vrouwen die er zo in staan maar helaas niet in de doelgroep die jij zoekt. De dertig plussers zijn zonder uitzondering compleet verpest op dat gebied. Die doen niks voor een man die zijn de sterk in hun eigen verheven universum.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:52 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik ga toch niet mijn levenlang single blijven? Ik wil opnieuw een gezin stichten maar de vrouw moet wel traditioneel zijn. Met een feminist is het vragen om problemen en dus een scheiding die zeker zal plaatsvinden.
Het enige recht van de vrouw is wat mij betreft het aanrecht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dit is iets wat jij doet, lijkt wel of je projecteert.
En dat zegt voor vrouwenrechten te zijn, dat zei je toch?
Wie zit je nou voor de gek te houden, want je bent helemaal niet voor vrouwenrechten.
Ik heb eerlijk gezegd liever dat TS zijn radicalisatie online (hier) botviert met tegengas van andere users ipv mensen IRL ermee lastig te gaan vallenquote:
Dat doet hij toch ? Dit is een forumquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd dat TS zijn radicalisatie liever online (hier) botviert met tegengas van andere users ipv mensen IRL ermee lastig te gaan vallen
Ik ga een vrouw halen uit een islamitische land , een vrouw die traditioneel is opgevoed. De moslims weten heel goed hoe je met vrouwen moet omgaan en ik geef ze daar 100% gelijk in.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt ook wel Nederlandse vrouwen die er zo in staan maar helaas niet in de doelgroep die jij zoekt. De dertig plussers zijn zonder uitzondering compleet verpest op dat gebied. Die doen niks voor een man die zijn de sterk in hun eigen verheven universum.
Zeg dat maar tegen je moederquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:48 schreef Elan het volgende:
Westerse vrouwen zijn voor het grootste gedeelte ontzettend kut qua gedrag. Grote smoel en niet meer bereid iets voor hun man te doen.
Dus ik snap die redenatie wel.
Waarom scheer jij zoveel vrouwen over 1 kam.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt ook wel Nederlandse vrouwen die er zo in staan maar helaas niet in de doelgroep die jij zoekt. De dertig plussers zijn zonder uitzondering compleet verpest op dat gebied. Die doen niks voor een man die zijn de sterk in hun eigen verheven universum.
Ik had het over het feit dat hij hier gewoon doorgaat met zijn onzinquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:56 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Yes, maar daarom vind ik het prima als dit topic open blijft cq. dat het hier doorgaat
Onzin.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Het enige recht van de vrouw is wat mij betreft het aanrecht.
Nee grapje, maar ze moet wel dienstbaar zijn naar haar man en niet andersom.
Azië en Oostblok heb je er ook nog wel wat lopen hoor. Maar je moet wel goed uitkijken dat ze niet komen voor de verblijfsvergunning en je daarna dumpen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:56 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Ik ga een vrouw halen uit een islamitische land , een vrouw die traditioneel is opgevoed. De moslims weten heel goed hoe je met vrouwen moet omgaan en ik geef ze daar 100% gelijk in.
Heb je genoeg inkomen in je huurwoning inclusief het betalen van alimentatie voor je kinderen om een vrouw uit het buitenland hierheen te halen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:52 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik ga toch niet mijn levenlang single blijven? Ik wil opnieuw een gezin stichten maar de vrouw moet wel traditioneel zijn. Met een feminist is het vragen om problemen en dus een scheiding die zeker zal plaatsvinden.
Mijn advies aan jou is doe alsof vrouwen in Nederland niet bestaan. Ze zijn massaal vergiftigd met feminisme ideologie. Laatst vroeg een vrouw iets aan mij op straat ik liep gewoon door alsof ik doof was.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Het enige recht van de vrouw is wat mij betreft het aanrecht.
Nee grapje, maar ze moet wel dienstbaar zijn naar haar man en niet andersom.
Waarom loop je tegen mij te janken?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom scheer jij zoveel vrouwen over 1 kam.
O hebben ze allemaal zelfde karakter???? Ken je ze allemaal???
Nee, dus stop eens met zoveel vrouwen over 1 kam te scheren, slaat echt nergens op en doe zelf niet alsof je het orakel bent.
Vaak zat gedaan.quote:
Yes ik heb voldoende inkomen. Ze is van buiten de EU , uit Marokko om precies te zijn. En weetje wat ook nog is , ze is nog maagd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:58 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Heb je genoeg inkomen in je huurwoning inclusief het betalen van alimentatie voor je kinderen om een vrouw uit het buitenland hierheen te halen?
Of is ze van binnen de EU?
Jij hebt zelf geen idee hoe jij jezelf profileert, want jij zit hier te janken. En op wat voor manier dat is nogal storend hoe slecht jij vrouwen wegzet en dat is oneerlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom loop je tegen mij te janken?
Westerse vrouwen kunnen en willen voor het grootste deel voor zichzelf zorgen. Dat zeggen ze zelf en dat blijkt uit hun gedrag.
Ik zeg prima lekker doen dan. Een keer een grote smoel of verheven gedrag en je zoekt het maar uit met je zooitje . Succes met je carrière en je kinderen.
Oh je bent moslim.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:02 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Yes ik heb voldoende inkomen. Ze is van buiten de EU , uit Marokko om precies te zijn. En weetje wat ook nog is , ze is nog maagd.
Kijk en dat is precies hoe de vrouw moet zijn. Waardevol.
Lol veel succes alvast bij de eerstvolgende onvermijdbare scheidingquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:02 schreef herderhonddje het volgende:
Yes ik heb voldoende inkomen. Ze is van buiten de EU , uit Marokko om precies te zijn.
Beter de middeleeuwen dan het alternatief van deze verknipte vals feministische narratief.quote:
Behoorlijk ja, ongelofelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet niet of ik moeten lachen of huilen om de opvattingen van TS en @:Elan over vrouwen.
Bizar zijn ze in ieder geval.
Want die natuur komt jou goed uit: macht over de vrouw.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter de middeleeuwen dan het alternatief van deze verknipte vals feministische narratief.
Als relaties tussen mannen en vrouwen duizenden jaren op nagenoeg dezelfde manier verlopen dan zal dat wel de natuur zijn.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:07 schreef herderhonddje het volgende:
[..]
Ik ben een traditionele man. Kijk dit is zij , je ziet direct aan haar dat ze onderdanig is. Moslims weten DONDERSGOED hoe je vrouwen moet opvoeden en hoe je met vrouwen moet omgaan.
[ afbeelding ]
Ja echt heel gek. Ik vraag me af hoe dat nou komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:42 schreef herderhonddje het volgende:
Vrouwen [knip] hebben geen interesse in mij.
Weet je wat oneerlijk is? Het narratief van de moderne vrouw op mannen. Het absurde verwachtingspatroon. De misdragingen. Het totale gebrek aan empathie en loyaliteit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf geen idee hoe jij jezelf profileert, want jij zit hier te janken. En op wat voor manier dat is nogal storend hoe slecht jij vrouwen wegzet en dat is oneerlijk.
Vrouwen krijgen pas sinds 1993 pensioen. Oooooo wat leven we al lang in een grote vrouwen wereld zeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wat oneerlijk is? Het narratief van de moderne vrouw op mannen. Het absurde verwachtingspatroon. De misdragingen. Het totale gebrek aan empathie en loyaliteit.
Laat ze het uitzoeken.
Mannen zijn van nature superieur zowel fysiek als mentaal. Een vrouw dient te volgen niet te leiden. Anders roep je de ellende over jezelf af.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Want die natuur komt jou goed uit: macht over de vrouw.
Buteland staan ze gwn in de rij hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja echt heel gek. Ik vraag me af hoe dat nou komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |