Nee hoor, het is een prima legitieme vraag en leuk topic. Ik heb even gastmod gespeeld en een en ander weggehaald.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee is dit ONZ of zo? Ik word weer niet begrepen. Laat ook maar.
Ja nou ik dus niet want het was mooi weerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:56 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb meestal wel een pet en een jas die ik laat liggen
Of een boek dat je aan het lezen bent, een tijdschrift?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ik dus niet want het was mooi weerWas op zich ook ruimte zat dus ik was nogal ontstemd dat mensen toch op "mijn" plekje gingen zitten. Vandaar. Maar misschien kan ik wel een boekje maken
met wat standaard teksten, en dat dan op de relevante pagina openvouwen of zo.
Even wat moois van maken
en dank je wel @:miss_sly
Je neemt op vakantie nooit een boek mee?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar een boek heb ik dus niet (tenzij ik er eentje maak).
Ik ga eens nadenken over zo'n boekjeVinkleuk
Nee. Ik ben raar.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je neemt op vakantie nooit een boek mee?
"Brb. Please don't steal my seat, or my food."quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar een boek heb ik dus niet (tenzij ik er eentje maak).
Ik ga eens nadenken over zo'n boekjeVinkleuk
Kijk nou komen we ergensquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:16 schreef Fogel het volgende:
https://www.canva.com/create/book-covers/
Zelf een kaft maken met als titel "1000 ways to get rid of people that steal seats" of een iets creatievere text natuurlijk.
Bij Ikea werd mijn gevulde bord gewoon verwijderd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:18 schreef Chandler het volgende:
Ik meld het altijd even aan de ober, die wil met plezier mijn plekje even 'bezet' houden al moet ik zeggen dat mijn gevulde bord het ook altijd goed doet al blijf ik wel informeren dat ik even naar het toilet ben.
Ja maar bij Ikea word je ook geacht om te verdwalen in het koopdoolhof, en niet urenlang in het restaurant te blijven hangen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:12 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Bij Ikea werd mijn gevulde bord gewoon verwijderd.
Meer dan logisch, daar moet je ook niet willen eten...quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:12 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Bij Ikea werd mijn gevulde bord gewoon verwijderd.
De kwaliteit is inderdaad achteruitgegaan. En niet alleen in de keuken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:42 schreef Chandler het volgende:
[..]
Meer dan logisch, daar moet je ook niet willen eten...
En dan elke blz een andere taalquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Brb. Please don't steal my seat, or my food."
Nou niet meteen elke bladzijde maar het is wel de bedoeling dat het meertalig wordt ja. In alle talen van landen waar ik enigszins geregeld kom.quote:
Hoeveel talen heb je per keer nodig? Wil je een heel boek meeslepen of alleen de relevante talen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
U ziet wel, dit wordt weer op traditioneel Flessiaanse wijze gehyper-over-engineerd
Nee nee nee je snapt er helemaal niks vanquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel talen heb je per keer nodig? Wil je een heel boek meeslepen of alleen de relevante talen?
Ik zou een pagina per taal doen.
Nee want dat zegt niks. Dat kan er best een half uur liggen. Je moet een duidelijk tijdstip aangeven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:53 schreef Fogel het volgende:
"Ik ben over 5-10 minuten terug op deze plek" is toch voldoende.
"U bent nu deelnemer in een etnografisch onderzoek" kan je er dan ook in schrijven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee want dat zegt niks. Dat kan er best een half uur liggen. Je moet een duidelijk tijdstip aangeven.
En ik vind het geinig om mijn plek in de gaten te houden en als bijv deze boodschap er ligt, dat ze dan naar de bar kijken wie dat zou zijn en zo
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee nee je snapt er helemaal niks van![]()
Washi tape gebruiken, dat kun je er super makkelijk vanaf halen zonder de pagina te verpesten.quote:Wat ook kan is bij die situatie waar je zelf de tijd in moet vullen: witte of transparante gladde tape gebruiken wat je dan met een wipe off marker kunt beschrijven. Moet nog even mee getest worden wat handiger is.
Parkeerschijf op batterijen. En er dan opzetten dat je over 10 minuten terug bent.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Washi tape gebruiken, dat kun je er super makkelijk vanaf halen zonder de pagina te verpesten.
En als je 5 minuten te laat terug bent ligt er een boete op je tafelquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Parkeerschijf op batterijen. En er dan opzetten dat je over 10 minuten terug bent.
[ afbeelding ]
Daarom een op batterijen; dan beweegt die gewoon mee en ben je altijd op tijd terugquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En als je 5 minuten te laat terug bent ligt er een boete op je tafel
Hij heeft misschien nog ergens een fibonacciklok liggen die daarvoor geschikt isquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Parkeerschijf op batterijen. En er dan opzetten dat je over 10 minuten terug bent.
[ afbeelding ]
Oh wacht ja nu snap ik 'm, zat aan een gewone te denkenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom een op batterijen; dan beweegt die gewoon mee en ben je altijd op tijd terug
Ja, maar je was even weg en er was geen duidelijke indicatie of je terug zou komenquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
zit er es effetjes niet mijn topic te ontsporen heel de tijd jullie
Dit wordt een lange avondquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar je was even weg en er was geen duidelijke indicatie of je terug zou komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |