Heeft Jezus ook iets moois om op te dansenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:33 schreef Recce het volgende:
Oh, nu ook een platenspeler.Die past qua geluid heel mooi bij de schreeuwende geit.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Jezus ook iets moois om op te dansen
Je had beter Bortoleto kunnen kiezen.quote:Op maandag 8 december 2025 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Hülkenberg had het voor mij een beetje verprutst.Uiteindelijk toch nog de top 250 ingedoken.
Of nog beter Ocon en Haas. En Verstappen.quote:Op maandag 8 december 2025 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had beter Bortoleto kunnen kiezen.
Dat is wel echt enorm erg bij Formule 1 nieuws inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu eerst even een maandje of drie aan clickbait en nepnieuws over de F1 zien door te komen
Mwah, ook bij het 'gewone' nieuws neemt dat al een grote vlucht. Soms las ik dan op de social media een opmerkelijk bericht en dan vertelde ik @sacha wat ik gelezen had. Als ik tegenwoordig iets opmerkelijks lees is het nauwelijks meer te achterhalen of het wel echt is en vergeet ik het vaak maar direct. Dat gaat best heel snel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel echt enorm erg bij Formule 1 nieuws inderdaad.Hopelijk is dat niet een voorbode van hoe al het nieuws wordt. Toch maar een krant houden.
Op een eiland hoef je het nieuws ook niet zo te volgen natuurlijk. Dan sta je daar wat los van.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ook bij het 'gewone' nieuws neemt dat al een grote vlucht. Soms las ik dan op de social media een opmerkelijk bericht en dan vertelde ik @:sacha wat ik gelezen had. Als ik tegenwoordig iets opmerkelijks lees is het nauwelijks meer te achterhalen of het wel echt is en vergeet ik het vaak maar direct. Dat gaat best heel snel.
meh...quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een eiland hoef je het nieuws ook niet zo te volgen natuurlijk. Dan sta je daar wat los van.
Arme Scrut.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
meh...
ìk kan het niet níet volgen
maar ik ben Scrut niet![]()
Ik dacht al dat ik je zag op het perron maar ik was flink vertraagd, dus moest gauw door. Zometeen ben ik er weer. Hopelijkquote:
Meh …quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een eiland hoef je het nieuws ook niet zo te volgen natuurlijk. Dan sta je daar wat los van.
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je zag op het perron maar ik was flink vertraagd, dus moest gauw door. Zometeen ben ik er weer. HopelijkDe conducteur heeft er weinig vertrouwen in
Nou ja, als de wereld vergaat, weet ik niet zeker of Vlieland daarin wordt meegenomen. Dan komen er opeens wel veel minder toeristen.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meh …
Wij wonen hier gewoon he? Vlieland is voor ons niet een weekje uitwaaien. Als ik een weekendje Enschede zou doen zou ik even geen nieuws volgen, denk ik.
Er is ook een legerbasis hier, hè? Als ze daar ook nog eens wat drones plaatsen, worden we opeens ook doelwit voor vijandig vuur.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, als de wereld vergaat, weet ik niet zeker of Vlieland daarin wordt meegenomen. Dan komen er opeens wel veel minder toeristen.
Nee joh, dat is een oefenbasis. Die wordt direct vergeten als het fout gaat. Ik weet ook niet of de Russen TVTAS in hun hoofd hebben.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is ook een legerbasis hier, hè? Als ze daar ook nog eens wat drones plaatsen, worden we opeens ook doelwit voor vijandig vuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |