En als je verder alleen Stake neemt?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net niet. Ik kom een kleine 42.000 tekort.
Ah, ik dacht eerst aan 42.000.000.quote:
Piastri is de logischere keuze, denk ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ik dacht eerst aan 42.000.000.Maar dan is het bijna mogelijk! Frustrerend hè, dat-ie net buiten bereik ligt? Na de volgende race kan het wel!
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Piastri is de logischere keuze, denk ik.
Ik heb Albon en Williams.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit keer gaat het je lukken! Ik heb Mercedes
Ik begin me af te vragen of het mogelijk is minder punten te halen als ik daar mijn best voor doe.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ieder raceweekend bedenk ik weer hoe ik mijn team zo kan vernachelen dat het niet teveel opvalt maar zodat Recce toch weer een kans heeft niet vernederd te worden. Scoor ik toch weer 5 punten meer in de kwalificatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2025 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
100 punten vernedering
Dat is wel heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, ik kan er ook lang niet altijd naar luisteren, maar soms is het wel fijn. Dan is het contrast tussen die chaosstukjes en de stukjes die wel te volgen zijn best fijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel virtuoos wat ze doet maar vind het ook meestal een beetje te.
Hier Hadjar en Bortoletoquote:Op zondag 6 juli 2025 20:28 schreef Recce het volgende:
Ik heb weer uitstekende zaken gedaan in de manager! Ik had Hadjar en RB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |