quote:Op maandag 30 maart 2026 01:16 schreef sacha het volgende:
mijn enthousiasme doet het ook nog niet sinds de nieuwe regels
Ik dacht lekker uitgelopen te zijn omdat jij dit team te riskant zou vinden.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je nou weer m'n team gekopieerd?
Bij mij leeft het dit jaar ook nog niet echt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:00 schreef Recce het volgende:
Het is weer raceweekend.Maar ik word er niet heel erg enthousiast van. Maar goed, ik ga vandaag en morgen maar weer eens kijken.
En dan zul je zien dat de FIA vergeten is om aan Audi door te geven dat de wedstrijd vroeger begintquote:
Er ging weer veel fout.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat de FIA vergeten is om aan Audi door te geven dat de wedstrijd vroeger begint
Nope, ik heb niet gewisseld en ben dus zwaar vernederd.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Er ging weer veel fout.Gelukkig had ik Colapinto, maar die had jij vast ook.
quote:Op zondag 3 mei 2026 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, ik heb niet gewisseld en ben dus zwaar vernederd.
Wel een gewaagde keuze om Colapinto te kiezen.
Ik ga nu all-in op Aston Martinquote:Op maandag 4 mei 2026 22:18 schreef Recce het volgende:
Ik ben naar de veertigste plaats doorgestegen.
Jij had Cocacola zeker nog?quote:Op maandag 25 mei 2026 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.Maar wel een redelijk vermakelijke race.
Nope, helaas. Ik dacht dat ik al geluk genoeg met 'm had gehad. Ik had Sainz, Lindblad en twee keer Audi.quote:
O, je hebt mijn team weer gekopieerdquote:Op maandag 25 mei 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope, helaas. Ik dacht dat ik al geluk genoeg met 'm had gehad. Ik had Sainz, Lindblad en twee keer Audi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |