Werd vanmorgen wakker en zag dat het 24 mei was.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:42 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
30 geleden jaar alweer, ik was er gelukkig ook bij![]()
[ x ]
Ze zijn nog wel bezig met het herbouwen, grote zooi is het niet echt meer maar laten we zeggen dat ze halverwege zijn met opruimen, dan is stabiliteit bij je 1e elftal wel handig.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was van mening dat een vertrek jullie stiekem best goed was uitgekomen, maar dat was toen ik dacht dat jullie sowieso wel kampioen zouden worden en er een transfersom gegeven zou worden, dus daar kom ik nu wel op terug. Ook omdat het toch wel echt een grote zooi bij Ajax blijft zijn, met Farioli heb je in ieder geval de basis goed. Nu moet je maar zien wat er komt en vooral wat er blijft.
Is op dit moment alles behalve indrukwekkend begonnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eerst maar eens zien wat Kroes er van bakt, die man werd vorig jaar als een Jezus binnengehaald maar laat het maar zien dan.
Uiteindelijk is het toch Beuker die het echte werk moet doen. Kroes is de bliksemafleider.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eerst maar eens zien wat Kroes er van bakt, die man werd vorig jaar als een Jezus binnengehaald maar laat het maar zien dan.
Spelersgroep. Trainer weten we nog niet, alleen denk ik niet dat een gevestigde naam instapt. En dan moet je altijd maar weer afwachten wat het wordt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heeft dat de trainer te maken of met de spelersgroep?
Misschien kan een jaartje CL voetbal weer geld in het laatje brengen van 020, maar lijkt me sterk met deze selectie.
Nee, Beuker is voor de lange termijn, Kroes voor het 1e elftal, al zal er veel in overleg gaan..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:29 schreef Wertha het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het toch Beuker die het echte werk moet doen. Kroes is de bliksemafleider.
Die basis is nu weer verprutstquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was van mening dat een vertrek jullie stiekem best goed was uitgekomen, maar dat was toen ik dacht dat jullie sowieso wel kampioen zouden worden en er een transfersom gegeven zou worden, dus daar kom ik nu wel op terug. Ook omdat het toch wel echt een grote zooi bij Ajax blijft zijn, met Farioli heb je in ieder geval de basis goed. Nu moet je maar zien wat er komt en vooral wat er blijft.
Wat zit je je weer druk te maken over een club die je niet support zegquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet je gewoon afvragen hoe het komt dat Farrioli niet tot een overeenstemming kon komen met ajax
Het zal wel hetzelfde verhaal zijn als we vaker hebben gehoord de afgelopen jaren.bij ajax, de RVC, al die fukking adviseurs, heleboel mensen die zich allemaal blijkbaar belangrijker vinden dan Farrioli en hem zijn zin niet gaven. Ze hebben zich vergist want ze dachten dat die Italiaan toch wel zou blijven zitten. Mooi van die Italiaan dat die in dit geval zijn eigen weg is blijven volgen.
Tsjah. Geen CL, weinig geld en een matig team. Dan vallen de A en B keuzes al af en mag je nu vissen in de C vijver (Reiziger en die andere kale vriend waar ik de naam even van ben vergeten).quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:28 schreef Bofjijff het volgende:
Nog steeds geen nieuwe trainer. Duurt lang
Helemaal discussies voeren op een discussieforum, het is me wat!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat zit je je weer druk te maken over een club die je niet support zeg
Welke discussie heb je het over.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah. Geen CL, weinig geld en een matig team. Dan vallen de A en B keuzes al af en mag je nu vissen in de C vijver (Reiziger en die andere kale vriend waar ik de naam even van ben vergeten).
[..]
Helemaal discussies voeren op een discussieforum, het is me wat!
Geen idee. Jij begint over discussievoeren. Klaas heeft helemaal geen discussie. Hooguit een monoloog tegen zichzelf.quote:
Op het moment dat jij erop reageert wordt het een discussie. En daarnaast: dit is een forum; daar posten mensen berichten, ook over clubs waar ze geen fan van zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Jij begint over discussievoeren. Klaas heeft helemaal geen discussie. Hooguit een monoloog tegen zichzelf.
Reactie = zelfde als discussie volgens jou? Meen je dit nouquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Op het moment dat jij erop reageert wordt het een discussie. En daarnaast: dit is een forum; daar posten mensen berichten, ook over clubs waar ze geen fan van zijn.
Dan noem je het een reactie, lekker gaan miepen om benamingen. Feit blijft dat iemand iets zegt en jij erop aangaat. Alsof hij niks kan of mag zeggen omdat hij niet voor Ajax is? Dan kunnen we de fora sluiten toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Reactie = zelfde als discussie volgens jou? Meen je dit nou
Ik zeg toch nergens dat die niks mag zeggen? Hoe kom je daar nou weer bij. Ik verbaas me er wel over hoe druk die zich af en toe zit te maken om Ajax. Daar reageer ik op. Zeg nergens dat die het niet mag zeggen. Dus waarom jij er nu zo op aanslaat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan noem je het een reactie, lekker gaan miepen om benamingen. Feit blijft dat iemand iets zegt en jij erop aangaat. Alsof hij niks kan of mag zeggen omdat hij niet voor Ajax is? Dan kunnen we de fora sluiten toch?
geen CL? Goed verhaal weerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah. Geen CL, weinig geld en een matig team. Dan vallen de A en B keuzes al af en mag je nu vissen in de C vijver (Reiziger en die andere kale vriend waar ik de naam even van ben vergeten).
[..]
Zelfs trollen kan hij niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
geen CL? Goed verhaal weer![]()
"Discussie", nog zo een mooie
In ieder geval niet Ten Hag, want die gaat naar Bayer Leverkussen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:28 schreef Bofjijff het volgende:
Nog steeds geen nieuwe trainer. Duurt lang
Geen CL?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |