Belonen voor slecht gedrag…quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:57 schreef Houniet het volgende:
Ohja, en je plastic bekertje op de mat gooien kost je een stadionverbod.
Inderdaad zeg.. hij komt daar wel heel makkelijk weg met een mishandeling.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:56 schreef Houniet het volgende:
Moet ik op zondag doen, krijg ik aangifte en 6 maanden.
Gaaei kreeg voor die rode kaart tegen AZ een wedstrijdje minder. Bijzonder dit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:55 schreef Houniet het volgende:
Vaessen krijgt maar 4 potjes straf waarvan 1 voorwaardelijk.
Als kroes dit flikt kan hij ophoeren. pd.quote:
Dus voor vol uithalen op iemands' hoofd terwijl die op de grond ligt krijg je dit?quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:55 schreef Houniet het volgende:
Vaessen krijgt maar 4 potjes straf waarvan 1 voorwaardelijk.
Exact en terecht ook.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:56 schreef Houniet het volgende:
Moet ik op zondag doen, krijg ik aangifte en 6 maanden.
Ajax / die meneer, kan aangifte doen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus voor vol uithalen op iemands' hoofd terwijl die op de grond ligt krijg je dit?
[..]
Exact en terecht ook.
Kan echt niet dit.
Misschien moeten ze dat dan maar ook doen ook.quote:
quote:
Volgend seizoen gewoon weer met Pasveer dus. De rest van de selectie ook hetzelfde, behalve dat Brobbey, Taylor & Hato vertrokken zijn en vervangen door Mislintat- terugkomers.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:36 schreef Black-Death het volgende:
Matheus schijnt ze gaan vertrekken. Kunnen we weer op tijd naar nieuwe keepers
ik verwacht wel een nieuwe eerste keeper als ik dat bericht lees. Die NLse keeper van marseille wordt genoemdquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:51 schreef XDo het volgende:
[..]
Volgend seizoen gewoon weer met Pasveer dus. De rest van de selectie ook hetzelfde, behalve dat Brobbey, Taylor & Hato vertrokken zijn en vervangen door Mislintat- terugkomers.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik verwacht wel een nieuwe eerste keeper als ik dat bericht lees. Die NLse keeper van marseille wordt genoemd
Achter Rulli, oud-GAE, opgeleid bij Ajax. Interessantquote:De Nederlandse keeper bij Olympique Marseille is Jeffrey de Lange. Hij speelt er als tweede doelman achter Gerónimo Rulli. De Lange verruilde Go Ahead Eagles vorig jaar zomer voor Marseille. Hij is geboren in Amstelveen en werd opgeleid bij Ajax, volgens Voetbal Headliner.
Heb ik weinig vertrouwen in. Gozer is 27 en heeft nog geen 100 potjes gekeept.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik verwacht wel een nieuwe eerste keeper als ik dat bericht lees. Die NLse keeper van marseille wordt genoemd
Schijnt 2.5 mio te zijn..quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik weinig vertrouwen in. Gozer is 27 en heeft nog geen 100 potjes gekeept.
Is Mattheus te duur?
Klinkt acceptabel. Geen idee hoeveel geld er te besteden is, en wat ze nog meer willen halen.quote:
Moet hij wel kunnen keepenquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt acceptabel. Geen idee hoeveel geld er te besteden is, en wat ze nog meer willen halen.
Maar 2,5 voor een potentiële eerste keeper is top.
ik ken de beste man nauwelijks behalve van naam. Maar eens verder.quote:Op woensdag 21 mei 2025 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik weinig vertrouwen in. Gozer is 27 en heeft nog geen 100 potjes gekeept.
Is Mattheus te duur?
Heeft het bij Go Ahead goed gedaan, maar ja dat gold ook voor Gorter.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik ken de beste man nauwelijks behalve van naam. Maar eens verder.
Dat was wel in de eerste divisie. Verder ken ik heel deze man niet qua naam (en Gorter wel)quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft het bij Go Ahead goed gedaan, maar ja dat gold ook voor Gorter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |