Youtubequote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:21 schreef Houniet het volgende:
De aflevering van Rondo staat nog niet op YouTube.
Ja, he, ik heb geen Ziggo maat.quote:
Je hebt daar best wel wat talent lopen dat ook al (deels) is doorgebroken. Mokio, Steur, Janse, Bouwman, Jetten, Bounida en Konadu. Alders en Gooijer komen nog terug. Kan je wel 3/4 basisspelers uit putten lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jong Ajax is toch niet veel?
En boven 85% van de Eredivisie eindigen is natuurlijk niet genoeg.
Klinkt leuk, maar idealiter laat je talenten opdraven in een goed draaiend team. Als je nu 1 van die gasten erin pleurt kan het alleen maar misgaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt daar best wel wat talent lopen dat ook al (deels) is doorgebroken. Mokio, Steur, Janse, Bouwman, Jetten, Bounida en Konadu. Alders en Gooijer komen nog terug. Kan je wel 3/4 basisspelers uit putten lijkt mij.
Zit in ieder geval genoeg talent in hangt er natuurlijk wel vanaf welke spelers je er omheen zet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar idealiter laat je talenten opdraven in een goed draaiend team. Als je nu 1 van die gasten erin pleurt kan het alleen maar misgaan.
Ja, die is helemaal gek om met het toekomstperspectief aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef Black-Death het volgende:
Ten Hag zou al nee hebben gezegd tegen Ajax. Had niet anders verwacht.
Daarom ben ik erg bang als ik Farioli, die volledig committed was aan het project Ajax, er vandoor zie gaan omdat hij geen kansen ziet om de volgende stap te zetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit in ieder geval genoeg talent in hangt er natuurlijk wel vanaf welke spelers je er omheen zet.
Los daarvan ga je niet rigoureus door kunnen selecteren, zoals Kroes wil, zonder jeugd als je weinig geld hebt. Helaas hebben ze de benodigde pakweg 200 miljoen al aan voornamelijk puin uitgegeven.
Zit niks anders op dan een elftal bouwen om je beste jeugdspelers als Taylor/Hato vertrekken.
Bron?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef Black-Death het volgende:
Ten Hag zou al nee hebben gezegd tegen Ajax. Had niet anders verwacht.
https://ajax.supporters.n(...)gt-nee-tegen-Ajax%22quote:
Pasveer kan toch nog wel als tweede of derde keeper?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
https://ajax.supporters.n(...)gt-nee-tegen-Ajax%22
Ajax schijnt ook door te willen met Pasveer en Klaassen.
Van Klaassen vind ik dat prima, van Pasveer ongebrijpelijk.
Als de grootste ESPN downie dit zegt ''via via'' ook nog erbij.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja dan welquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pasveer kan toch nog wel als tweede of derde keeper?
Vierde keeper ook welquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pasveer kan toch nog wel als tweede of derde keeper?
Er zal echt niets van ajax terecht komen als je met spelers als Klaassen en Berghuis door blijft gaan. Beide zijn over the hill.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar Berghuis verlengen had van mij ook niet gehoeven.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er zal echt niets van ajax terecht komen als je met spelers als Klaassen en Berghuis door blijft gaan. Beide zijn over the hill.
Ga is gewoon jeugdspelers opstellen voor dit soort clowns.
Komst van Tadic zou ik alleen toejuichen met een contract voor 1 jaar. Daarna technische rol bij Ajax.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef Houniet het volgende:
Ik lees dat de vrouw van Tadic haar profielfoto op Insta heeft gewijzigd naar haar kinderen met een Ajax tenue aan.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Komst van Tadic zou ik alleen toejuichen met een contract voor 1 jaar. Daarna technische rol bij Ajax.
Tadic kan wel helpen in behouden van topsportmentaliteit in de kleedkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |