Nou als je nu al bang bent voor gezeik dan kun je het misschien beter niet doenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:48 schreef kree het volgende:
[..]
naja nee laat ik maar niet doen dan. geen zin in gezeik ook.
of mijn portemonnaie was gevonden en via de plaatselijke Facebook terug kon vinden....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Gelukkig bestaan er ook nog eerlijke mensen want mijn telefoon was afgegeven bij de kassa.
haha ach bang voor gezeik ben ik niet en denk wie alle geschiedenis van mij las dat ik daar niet voor schuw.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als je nu al bang bent voor gezeik dan kun je het misschien beter niet doen
ik heb hier hele beelden bijquote:
Vertel anders nog eens van dat busjequote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha ach bang voor gezeik ben ik niet en denk wie alle geschiedenis van mij las dat ik daar niet voor schuw.
Maargoed. wil niet echt een discussie aanzwengelen die niet zo nodig is ook, heb geleerd van mezelf he
beelden van mij zijn niet zo heel moeilijk te vinden.quote:
jij wil te graag flash. hahahaha. ik wil best vertellen maar alleen op gerichte vragen, rest zoeken jullie maar terugquote:
Ik wist niet eens dat 'ie nog leefde.quote:
Wie was dat ook alweer?quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat 'ie nog leefde.
hehehehe. oke moest lachenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat 'ie nog leefde.
Als je bang bent voor gezeik dan is dit topic sowieso geen veilige plekquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als je nu al bang bent voor gezeik dan kun je het misschien beter niet doen
Oud Minister-President.quote:
nee, zegt me niks.quote:
Ik ken 'm ook alleen van geschiedenis of maatschappijleer oid.quote:
vice volgens wikipedia.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oud Minister-President.
Ik snap dat je er moeite mee hebt na al die eeuwen Rutte
Uitstraling is even op "vakantie" dus op zich.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Als je bang bent voor gezeik dan is dit topic sowieso geen veilige plek
Wiegel werd op 25-jarige leeftijd lid van de Tweede Kamer en was van 1971 tot 1982 partijleider van de VVD. In het kabinet-Van Agt I (1977–1981) was hij vicepremier en minister van Binnenlandse Zaken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vice volgens wikipedia.
en dat voor mijn geboorte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |