Echt grappig wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:01 schreef xzaz het volgende:
FOK! hoe kan dat nou dat jullie ze nog niet gevonden hebben
DVHNquote:De vermissing van Jeffrey en Emma zal dinsdagavond in tv-programma Opsporing Verzocht worden besproken. Er wordt onder meer een tijdlijn gegeven, meldt AVROTROS.
Anniko laat uwen pener zienquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:00 schreef Zipportal het volgende:
@:Nober en ik komen vanavond met een nieuwe stand van zaken in Opsporing Verzocht.
Om tot de conclusie te komen dat een vrijwilligersorganisatie niet meer levensvatbaar is als alles kapot geprotocoliseerd wordt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Alles kost geld, dat soort dingen neem je mee in begroting
Zag gisteren voor het eerst een foto van de auto/het type langskomen op tv. Was eerder kennelijk teveel moeite voor zoiets belangrijks.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:00 schreef Zipportal het volgende:
@:Nober en ik komen vanavond met een nieuwe stand van zaken in Opsporing Verzocht.
Ze hebben genoeg te doen, te oordelen naar hun website.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om tot de conclusie te komen dat een vrijwilligersorganisatie niet meer levensvatbaar is als alles kapot geprotocoliseerd wordt.
Naja, als ik zoek wilde blijven dan gebruik ik die auto gewoon als dwaalspoor natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je ergens die auto ziet staan kun je het daadwerkelijke zoekgebied in elk geval verkleinen van, zoals de politie zegt, 'heel Nederland' naar een gebied rondom die auto.
Politie heeft eigen honden en misschien verpesten vreemde honden een geurspoor ofzo, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg te doen, te oordelen naar hun website.
Er zullen ongetwijfeld goede redenen zijn dat de politie geen gebruik van ze maakt.
Of wat Leandra al eerder zei.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Politie heeft eigen honden en misschien verpesten vreemde honden een geurspoor ofzo, ik weet het niet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen de honden, de begeleiders van die honden vooral.
Als dat een groepje amateurs is die niet opgeleid en/of gescreend zijn dan wil je die helemaal niet in de buurt van mogelijke sporen of bewijsmateriaal.
Dat kan, maar op het moment is het zoekgebied 'heel Nederland'. Als je die auto dan vindt, heb je in elk geval ķets waar je wat gerichter kunt zoeken, dat is toch echt beter dan niks.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, als ik zoek wilde blijven dan gebruik ik die auto gewoon als dwaalspoor natuurlijk.
Dat kan. Maar dan kun je daar in elk geval verder zoeken. Als het een dwaalspoor is, moet iemand toch op de een of andere manier daar ook weer weg geraakt zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, als ik zoek wilde blijven dan gebruik ik die auto gewoon als dwaalspoor natuurlijk.
Waar kijk ik naar?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:29 schreef Halcon het volgende:
https://www.flightradar24.com/KLM7909/3a6b4616
Heb gisteren wel die aanhangerkenteken gecheckt en die bleek bij de betreffende politieauto te horen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zag gisteren voor het eerst een foto van de auto/het type langskomen op tv. Was eerder kennelijk teveel moeite voor zoiets belangrijks.
Ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toeval dat ze boven het zoekgebied vliegen?
Maar niet direct ervoor neem ik aan. Ik vat het op als: Recent maar niet na het moment van ontvoering.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat vermoeden had ik al. Pff.
RTV Noordquote:Buurthuis Finnewold in Finsterwolde is het centrale punt rond de zoektocht voor de zoekende vrijwilligers. Eigenaar Jarno Dingemans zegt dat er een 'echt dorps' gevoel heerst. Normaliter is het dorpshuis op maandag en dinsdag gesloten, maar hiervoor opent Dingemans de deuren. Volgens hem was de vader van de vermiste kinderen een 'vaste klant' in het buurthuis en zou hij donderdag en vrijdag nog aan de bar hebben gezeten.
Volgens Dingemans maakte de vader zich zorgen over zijn kinderen, die sinds twee maanden niet meer bij hem woonden. Hun logeerplek zou volgens de vader niet geschikt zijn. 'Hij zou hen daar weg willen hebben', aldus Dingemans.
Dingemans vertelt dat de lokale supermarkten ook bijdragen aan de zoektocht. 'Maandag stelde de Spar eten en drinken beschikbaar, vandaag komt de catering van de Poiesz.' Na de zoektocht kunnen vrijwilligers bij Finnewold napraten over de zoektocht en de vermissing.
Of bij moeder die geen eigen/vaste verblijfplek heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:49 schreef xzaz het volgende:
Dus ze waren niet bij moeder en bij vader maar bij een logeerplek?
Ze woonden (tijdelijk) met hun moeder bij de zus van de moeder in.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:49 schreef xzaz het volgende:
Moeder was ingetrokken bij haar zus of zo. Dat bedoelen ze met logeerplek.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:49 schreef xzaz het volgende:
Ja, maar ik bedoel, het lijkt me sterk dat ķemand zonder die melding zou denken dat de foto nį de ontvoering is gemaakt, dus die toevoeging van de politie met 'voor de ontvoering' is wat overbodigquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Maar niet direct ervoor neem ik aan. Ik vat het op als: Recent maar niet na het moment van ontvoering.
Goed dat ze ondertussen zoveel foto's hebben gepubliceerd.
Die moeder was bij een familielid toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of bij moeder die geen eigen/vaste verblijfplek heeft.
OP heeft een tijdlijn nodigquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:54 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Die moeder was bij een familielid toch?
Aan dat smsje op vrijdag naar de moeder is natuurlijk ook al veel vooraf gegaan. Dreigementen oid. Dit komt niet uit het niets. Zou anders de politie met vier busjes zijn aangetreden naar aanleiding van een smsje?
Het worden steeds meer busjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:54 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Die moeder was bij een familielid toch?
Aan dat smsje op vrijdag naar de moeder is natuurlijk ook al veel vooraf gegaan. Dreigementen oid. Dit komt niet uit het niets. Zou anders de politie met vier busjes zijn aangetreden naar aanleiding van een smsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |