Je bent sws een narcist als je dit doet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Klinkt meer als een ego dingetje dan oprechte intresse in de kinderen
Klopt, maar er zal wel benzine of diesel in moeten. Uren per dag rondrijden met je auto kost wel wat. En je zult moeten eten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft een auto, zeker in duitsland kun je daar vrij ongezien mee rond rijden.
Voor de rest heb ik niet het idee dat er een uitgewerkt meesterplan achter zit.
Als hij een huis ontruimd heeft zal het door de eigenaar wel afgesloten worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik las dat hij huizen ontruimd, misschien zit hij in een van die lege huizen.
Met veel cash op zak kun je redelijk onder de radar blijven. Laten we hopen dat hij idd ergens nog is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kost geld. Heeft hij daar wel geld voor? Je moet toch ergens wonen, eten, etc.
Of een hele slechte ex, ken genoeg vrouwen die met smoesjes hun kinderen weghouden bij de vader omdat ze hun zin niet krijgen bij een vechtscheiding.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Je bent sws een narcist als je dit doet.
Ja. In een paar minuten is hij vanaf daar met de auto in Duitsland. Als hij het kan betalen, kan hij ergens op een camping zitten, huisje huren, etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Met veel cash op zak kun je redelijk onder de radar blijven. Laten we hopen dat hij idd ergens nog is.
Het maakt niet uit hoe slecht een ex is je gaat niet met je zatte kop met je kinderen in de auto wegrijden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Of een hele slechte ex, ken genoeg vrouwen die met smoesjes hun kinderen weghouden bij de vader omdat ze hun zin niet krijgen bij een vechtscheiding.
Tot wanhoop van de vaders vaak.
En stel ze leven en hij is met hun in Duitsland, waar slaap je dan? In de auto? Oppassen dat je van de snelweg blijft of andere camera'sm Op een gegeven moment zullen de kinderen dit dan ook niet accepteren. Zo lang op pad, zo lang weg van het bekende. Ben bang dat de kinderen niet meer leven...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, maar er zal wel benzine of diesel in moeten. Uren per dag rondrijden met je auto kost wel wat. En je zult moeten eten.
Die ligt ergens op de bodem van de Eemshaven ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat die auto nergens is gespot verder in vier dagen tijd vind ik ook wel zorgwekkend.
Moet de moeder zich niet gewoon houden aan de afspraken?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer dingen raar. Over z'n toeren zijn, omdat z'n kinderen een paar uur eerder terug naar de moeder moesten, maar als ze er zijn, zelf wel in de kroeg gaan zitten, bij vrienden of in Duitsland gaan tanken en gokken.:')
Plus de boodschap dat er iets ergs gaat gebeuren en de afscheidsbrief, in combinatie met een alcoholprobleem.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
En stel ze leven en hij is met hun in Duitsland, waar slaap je dan? In de auto? Oppassen dat je van de snelweg blijft of andere camera'sm Op een gegeven moment zullen de kinderen dit dan ook niet accepteren. Zo lang op pad, zo lang weg van het bekende. Ben bang dat de kinderen niet meer leven...
Ik denk eigenlijk dat ie naar Duitsland is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, maar er zal wel benzine of diesel in moeten. Uren per dag rondrijden met je auto kost wel wat. En je zult moeten eten.
Mwa, vraag me af of we daadwerkelijk zo goed samenwerken met de Duitsers. Misschien net over de grens wel, maar als je een stukje doorrijdt niet meer hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:00 schreef bloempje-moi het volgende:
In Duitsland zouden ze zijn kenteken toch ook allang hebben opgepikt?
Misschien heeft hij wel bekenden in Tsjechië via Mirka en/of onderdak.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ie naar Duitsland is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |