En een waterkanon.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog even en er stonden 2 ME-bataljons.
En daar had ze goede redenen voor. De broer van de vermiste kinderen zegt dat Klaas veel te veel dronk en dat er te veel ruzies waren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moeder was ingetrokken bij haar zus of zo. Dat bedoelen ze met logeerplek.
Ja, het paradijs, toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ben wel benieuwd wanneer hij die afscheidsbrief heeft geschreven want er was eigenlijk weinig aanleiding toe, en hij werd erg verdrietig toen hij de kinderen eerder dan normaal moest terugbrengen.
Toen opeens ging het razendsnel en was hij weg..
Nu lees ik dat hij ook graag een betere omgeving voor zijn kinderen wilde, dan is een afscheidsbrief schrijven ook een beetje gek of zie ik dat verkeerd?
Ja dat paradijs, dat net zo goed het speelparadijs kon zijn waar de kinderen en hij vaak kwamen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, het paradijs, toch?
Dan maar liever dat ze dood zijn dan bij de vrouw die niet meer bij me wilt zijn.
Yup. Die zien we niet levend meer terug.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Denk dat hij gewoon ergens het water in is gereden.
Het woord paradijs gebruik je alleen als je een religieuze insteek hebt lijkt me. Je hoopt dat Mirka dat verkeerd heeft gehoord, maar in combinatie met die brief lijkt dat onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja dat paradijs, dat net zo goed het speelparadijs kon zijn waar de kinderen en hij vaak kwamen.
Ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben er ook bang voor. De politie blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij was er dronken genoeg voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat die auto nergens is gespot verder in vier dagen tijd vind ik ook wel zorgwekkend.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. De politie blijkbaar ook.
Hopelijk dan de kinderen dan ook.quote:
Je moet maar net op de juiste plek zoeken. De auto van mijn oom was in een relatief smal kanaal terecht gekomen en zat vast onder een schip. Niks te zien vanaf de kant. Zonder bandsporen was hij zeker niet zo snel gevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat die auto nergens is gespot verder in vier dagen tijd vind ik ook wel zorgwekkend.
Bedoel boven water. Als in dat niemand hem ziet rijden vind ik zorgwekkend.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:30 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Je moet maar net op de juiste plek zoeken. De auto van mijn oom was in een relatief smal kanaal terecht gekomen en zat vast onder een schip. Niks te zien vanaf de kant. Zonder bandsporen was hij zeker niet zo snel gevonden.
Ah zo, ja inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Bedoel boven water. Als in dat niemand hem ziet rijden vind ik zorgwekkend.
Akelig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hopelijk dan de kinderen dan ook.
Mijn oom belandde vorig jaar met zijn auto in het water en verdronk, en als familie is dat echt afgrijselijk.
Ik vraag me ernstig af waarom ze blijven focussen op de eigen omgeving.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat die auto nergens is gespot verder in vier dagen tijd vind ik ook wel zorgwekkend.
Zo zijn er wel meer dingen raar. Over z'n toeren zijn, omdat z'n kinderen een paar uur eerder terug naar de moeder moesten, maar als ze er zijn, zelf wel in de kroeg gaan zitten, bij vrienden of in Duitsland gaan tanken en gokken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ben wel benieuwd wanneer hij die afscheidsbrief heeft geschreven want er was eigenlijk weinig aanleiding toe, en hij werd erg verdrietig toen hij de kinderen eerder dan normaal moest terugbrengen.
Toen opeens ging het razendsnel en was hij weg..
Nu lees ik dat hij ook graag een betere omgeving voor zijn kinderen wilde, dan is een afscheidsbrief schrijven ook een beetje gek of zie ik dat verkeerd?
Dat kost geld. Heeft hij daar wel geld voor? Je moet toch ergens wonen, eten, etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik vraag me ernstig af waarom ze blijven focussen op de eigen omgeving.
Het lijkt er sterk op dat hij zijn kinderen niet heeft ontvoert om te vermoorden maar om ze terug te krijgen, dan blijf je niet in de bekende omgeving.
Hij heeft een auto, zeker in duitsland kun je daar vrij ongezien mee rond rijden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kost geld. Heeft hij daar wel geld voor? Je moet toch ergens wonen, eten, etc.
Klinkt meer als een ego dingetje dan oprechte intresse in de kinderenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer dingen raar. Over z'n toeren zijn, omdat z'n kinderen een paar uur eerder terug naar de moeder moesten, maar als ze er zijn, zelf wel in de kroeg gaan zitten, bij vrienden of in Duitsland gaan tanken en gokken.
Ik las dat hij huizen ontruimd, misschien zit hij in een van die lege huizen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kost geld. Heeft hij daar wel geld voor? Je moet toch ergens wonen, eten, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |