Oh nu niet meerquote:Op maandag 19 mei 2025 21:08 schreef Crack_ het volgende:
Kaarija is niet mijn crush, hij heeft echt zo'n ongezonde 'ik drink te veel bier'-buik
Moet je iets van tests doen?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het ziekenhuis bij een orthopedisch chirurg
Ach, het is een wijze levensles geweest, wel een vrij dure. Maar misschien had ik er anders alsnog niks van geleerdquote:Op maandag 19 mei 2025 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]Zie je, alleen maar positiviteit
![]()
Nah, had je dit uiteraard gegund zonder het krijgen van een ongeluk maarja, zo werkt het vaak niet. Zo flauw
hij is het nooit geweestquote:
Dat hoor je vaak wel van mensen die een levensbedreigende situatie hebben meegemaaktquote:Op maandag 19 mei 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, het is een wijze levensles geweest, wel een vrij dure. Maar misschien had ik er anders alsnog niks van geleerd
Ben toch benieuwd wat nou de oorzaak wasquote:Op maandag 19 mei 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, het is een wijze levensles geweest, wel een vrij dure. Maar misschien had ik er anders alsnog niks van geleerd
Ja heb al een hele lijst op moeten sturen waar ik allemaal last van heb en voor de afspraak gaan ze volgens mij al mijn botten en gewrichten nalopen om te kijken wat er allemaal mis is met mequote:
Ik vermoed nog steeds de buik/darmenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat nou de oorzaak was
Ja ergste is natuurlijk mentaal maar dat was al voor het ongelukquote:Op maandag 19 mei 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb al een hele lijst op moeten sturen waar ik allemaal last van heb en voor de afspraak gaan ze volgens mij al mijn botten en gewrichten nalopen om te kijken wat er allemaal mis is met me
Dat nummer vind ik echt niks. Zelfde geldt voor hun MISDAAD om Sound of Silence te coveren..Man wat vreselijk...quote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ja ik ook niet maar dit nummer toch wel?!?!
ik ken ze niet goed genoeg om te oordelen trouwens![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik echt niks. Zelfde geldt voor hun MISDAAD om Sound of Silence te coveren..Man wat vreselijk...
quote:Op maandag 19 mei 2025 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ergste is natuurlijk mentaal maar dat was al voor het ongeluk
Ja door een verstopping, dagenlange buikpijn en constipatie met daardoor ook ernstig slaaptekort, en dan gaat het dus misquote:
Hmmmquote:Op maandag 19 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja door een verstopping, dagenlange buikpijn en constipatie met daardoor ook ernstig slaaptekort, en dan gaat het dus mis
Neprockers ruik je op 200 km afstand.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik echt niks. Zelfde geldt voor hun MISDAAD om Sound of Silence te coveren..Man wat vreselijk...
Misschien had je alles kunnen voorkomen met melk met verenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja door een verstopping, dagenlange buikpijn en constipatie met daardoor ook ernstig slaaptekort, en dan gaat het dus mis
Zoiets zal het wel zijn ja, wel fijn dat je geen angst hebt met rijdenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil hier niet over praten. Dit doet zo'n pijn, ieder jaar weer bij de top 2000.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, gewoon normaal eten en niet heel de week alleen maar sla etenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien had je alles kunnen voorkomen met melk met veren
@:4everblackeyed
Invasie van de Russen?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:15 schreef Crack_ het volgende:
er vliegen hier helikopters, het klinkt als vijf maar zal wel meevallen
Melk met veren is de oplossing van veel problemen.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien had je alles kunnen voorkomen met melk met veren
@:4everblackeyed
Met 5 helikopters?quote:
Paar stickers erop en gaan met die banaan.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk niet dat die via politiehelikopters dit land binnenkomen
Meer hebben ze vast niet nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |